Delicii de weekend

Nu, nu sunt sapunuri. 😀

Cred ca am destule sapunuri prin casa astfel incat sa-mi permit sa fac o binemeritata pauza, mai ales ca se apropie sarbatorile si mai e cazul sa spal si eu perdelele, geamurile , sa fac ordine in sifoniere, sertare si atatea alte treburi , stiti voi, fetele foarte bine…

Insa azi dupa-amiaza, nu m-am putut abtine sa nu fac doua …delicii, ca tot aveam ingredientele potrivite de vreo saptamana si imi cam faceau cu ochiul. 🙂

Sa va spun asadar ce-am mai mesterit!

U n balsam de buze cu unt de shea, ulei de jojoba, ceara pura, vitamina E, colorant mineral cosmetic si…extract de cafea. Care miroase de-men-ti-al!!! Si tineti cont ca nu beau cafea de felul meu, deci nu sunt o impatimita dupa mirosul si gustul de cafea.

La aceasta operatiune m-am mozolit toata, insa a meritat deranjul, pentru ca imediat ce s-a racit compozitia m-am si dus la baie si m-am …rujat. 😀

Delicios, savuros, minunat! :)))))

A doua „delicatesa”, parca mai ceva decat prima, este o sare de baie la care visez de multa vreme , dar pentru care inca nu gasisem ingredientul cheie  si anume ulei esential de trandafir natural, adica acel ulei de trandafir care se poate si inghiti, neavand nimic sintetic. Azi l-am gasit si am si purces la treaba!

Sarea mea are in compozitie: sare de Himalaya ( pe care m-ar tenta sa o pun si la mancare, atat e de gustoasa 😀 ), petale de Rosa Damascena, ulei de jojoba si pretiosul ulei de trandafir, tot Rosa Damascena.

Nu stiu voi ce aveti de gand, dar eu imi voi incheia saptamana de lucru  ( sau imi voi incepe weekendul ) cu o baie …fabuloasa!!!

Pupici si iar pupici! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Delicii de weekend

  1. otilia zice:

    Deci cand tai bilete pentru spa la tine acasa? 🙂

  2. Gabi zice:

    Uau, chiar ma gandeam ce mai pui la cale!Ma tenta si pe mine sa cumpar un extrcat de cafea, arata super balsamul de buze, pacat ca nu il pot mirosi si eu, chiar daca nu beau nici eu cafea, imi place mirosul de cafea foarte mult.
    Si imi place si sarea de baie arata deosebit.Dar, te rog, unde ai gasit uleiul de trandafir, sunt innebunita dupa trandafiri si mirosul lor, stii de cand caut?Si pot sa vad ca nu e nici asa de scump.
    Iti doresc baie placuta si relaxanta!

  3. maria zice:

    imi lasa gura apa tot uitandu-ma la sarea ta de baie asa ca ma duc sa ma dusulesc si eu cu sapun cu scortisoara de la tine.De cind am primit pachetul cu sapunuri de la tine l-am descoperit, e fenomenal, nu stiu daca e sapun ori felie de cozonac. Daca musc din el o fi vreun bai???

  4. nat zice:

    Superbe, o sa apara si pe site?

  5. Anca zice:

    Harnicuta Alex! bravo!
    Ma atrage sarea aia in mod deosebit, poate imi fac si eu, ca e tare simplu, vad. Cu creme nu am curaj sa cochetez, dar cu sapunul am mai experimentat si eu putin, am facut un cioco cu menta de care sunt mandra.
    Tocmai am terminat Tresor-ul de la tine si ce mi-a placuuut!! Tare fain a fost! Urmatorul pe lista e cel cu lavanda si Shea. Te pup!!

  6. Ghinea Viorica zice:

    Foarte dragut arata sarea. Ce bine ar fi daca as avea si eu vointa si talent! :))
    O sa scoti la vanzare si altfel de produse, in afara de sapunele? 😀

Lasă un răspuns

