A venit Mosu’!..

…pe blog la Alexandra! :D)))

Asa cum va anuntam acum cateva zile, in seara asta avem desemnarea castigatoarei giveaway-ului lunii decembrie. N-ati vrea sa stiti cat mi-a fost de greu sa aleg castigatoarea, pentru ca toate, dar toate comentariile voastre au fost frumoase, inspirate, sensibile, dragastoase si…magulitoare, de ce sa nu recunosc. Aflati ca pentru a stabili castigatoarea mi-am intrebat prietenii, colegii si familia si chiar a trebuit sa recurgem la un balotaj, pentru ca in finala au ramas doua participante.

Pana la urma am decis: castigatoarea este ELENUSKAAAAAA!!!

Felicitari, Elenushka, poezioara ta a smuls zambete si a induiosat multe inimi . Si pe a mea, evident!🙂

Asa ca draga mea, trebuie sa facem cumva sa-ti inmanez atat de valorosul premiu!😀 Am sa-ti caut numarul de telefon si maine te sun, ok?

Cat despre celelalte participante la acest mic joc, vreau sa va spun ca toate, dar toate m-ati incantat cu vorbele voastre si am sa ma gandesc zilele urmatoare cum sa ma revansez.

Va imbratisez pe toate si va doresc o seara frumoasa!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la A venit Mosu’!..

  1. elenushka spune:

    Seara buna !
    Asa cadou…n-am mai primit niciodata,
    Aseara am scris poezioara, gandindu-ma ca ti-am promis ca o sa particip si eu la concurs, si ca sa nu te supar, am scris acea poezioara, care mi-a venit instant, Apoi mi-a parut rau ca am scris-o, ma gandeam ca-i infantila, ca o sa va amuzati de minune…
    Azi am ajuns acasa, am gasit o broasca in casa, apoi m-am dus la bucatarie unde am vazut 2 soareci. M-am chinuit cu broasca, sa o dau afara, apoi imi era frica sa intru in bucatarie, din cauza soarecilor. M-am dus am cumparat niste caramele pt soareci, am inceput sa arunc prin bucatarie, pe la colturi.
    Apoi am spalat totul in bucatarie cu pasta axion si apoi am dat cu spirt, de mancat mi-a pierit foamea. Am mai spart si borcanul cu sare…
    Asa ca dupa toate astea, cand m-am linistit si am intrat sa vad daca ai mai postat ceva, si cand am vazut scris acolo elenushka… zau ca m-a luat plansul.
    Acu nu stiu daca de nervi, de la tot ce am patit azi sau de la bucuria ca am primit si eu de mos ceva, pentru ca sa va spun ca eu sunt singurica, pentru o luna, sotul e plecat iar in Franta, n-a putut amana, si a trebuit sa mearga, si zilele astea m-am simtit tare singura in casa, cu burta cat un balon, caci sunt insarcinata.
    Asa ca.. multumesc mult Alexandra, nu ma asteptam, e cel mai frumos cadou al meu de mos, mai ales ca nu ma asteptam sa primesc ceva de pe undeva.

  2. maria spune:

    Elenushka, felicitari!! Sa le folosesti sanatoasa!!!

Lasă un răspuns

