Lavanda fina, Herbal si Detoxifiant

Trebuie sa fac o remarca la sapunul detoxifiant de mai sus si anume ca este o combinatie intre sapunul detoxifiant si cel deodorant. Ca urmare, are urmatoarele ingrediente: ulei de masline, cocos, palmier, ricin, argila verde, argila albastra de Raciu, spirulina, infuzie de salvie, piatra de alaun, uleiuri esentiale de tea tree, salvie, rozmarin si ylang-ylang, frunze de salvie si busuioc. Miroase atat de tare, incat, asa cum i-am spus unei prietene, daca mai miroase cineva urat  dupa ce se spala cu acest sapun, inseamna ca e mort! :D))

Si nu mai promit ca nu mai fac nimic pana la sfarsitul anului.😀

Va doresc o duminica faina!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapun pentru par, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda, Uleiuri esentiale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Lavanda fina, Herbal si Detoxifiant

  1. Alexandra spune:

    Tocmai ce am terminat detoxifiatul,adevarat mi-a placut mult cum lasa pielea dupa baie….l-am folosit doar pt corp……..daaaaar am trecut la macadamia pe care pur si simplu il ador. Mirosea el si in starea lui uscata dar cand l-am bagat la baie am avut o mare surpriza….o placere.O duminica placuta in continuare tuturor!

    • Alexandra spune:

      🙂
      Este si ramane sapunul meu preferat. Nu l-am reeditat pentru ca n-am mai avut flori de siminoc, dar am sa-l fac fara flori, ca la urma urmei, sapunul in sine conteaza. Acum ma uitam la ingredientele lui si constat ca am de toate, mai putin uleiul esential de geraniu, pe care am sa mi-l procur mintenas. Vezi de ce ziceam eu ca nu promit sa fiu cuminte pana la sfarsitul anului?😀
      Te pup Alexandra, toate cele bune!

  2. otilia spune:

    Ai productie, nu gluma, pai cin’ sa te mai creada pe cuvant ca nu mai faci :)) Asta era de fapt si speranta noastra nemarturisita, ca ai sa mai sapunaresti cam pana in Ajunul Craciunului !

  3. Geta spune:

    Mie chiar nu-mi venea sa cred ca nu o sa mai faci sapun si, ca sa mai diversifici poate nu te superi daca iti dau o idee pentru un nou sapun ….incearca sa faci unul cu pudra de roscove. Pudra de roscove coloreaza placut sapunul, isi mentine culoarea timp indelungat, are calitatea de a catifela pielea, in plus, atunci cind vine in contact cu apa, sapunul devine sticlos, te uiti la el si nu-ti vine sa crezi ce frumos luceste, beneficiu peste beneficiu ! si eu am in proiect sa mai fac unul din asta ca nu mai am din el decit o singura bucatica.

  4. Laura David spune:

    aoleu, alexandra, ce haioasa ai fost cu „inseamna ca e mort” :)))))))))))))))))))))…. sunt fff frumoase. am zis ca iau si eu ceva si nu mai apuc sa iti zic. vroiam ceva de spalat pe cap, ca am par cret si tb sa il descalcesc… si ceva pt pielea sensibila a copiilor, dc ai, ne luptam cu o dermatita atopica si tb sa avem grija ce cosmetice folosim. o seara placuta!

    • Alexandra spune:

      Laura, fiu-meu are parul cret si luuuung si se spala cu Herbal, fara sa trebuiasca sa-i mai cumpar tone de balsam, adica mai foloseste balsam, dar la cateva spalari o data. Deci ti-l recomand cu incredere.😀
      Pentru copii gasesti in magazin Bebelusa, Bebelusul ( mai am doar unul ) si binenteles Albinuta.
      O seara placuta si tie!🙂

  5. Gabi spune:

    Imi plac mult combinatiile de culori si felul in care se imbina , e foarte frumos, mie nu imi ies, nu stiu de ce.
    Imi place cum arata cel cu lavanda cu movul acela discret si cu crestele acelea si pare fin…
    Si imipalce si detoxifiantul si parca ii simt mirosul fresh.

  6. nat spune:

    D-na Roxana, ala verde arata de parca e kiwi🙂, tare frumos. Pare si foarte cremos asa …O seara cat mai linistita.

  7. nat spune:

    scuze, D-na Alexandra, v am botezat, nici nu stiu de unde pana unde am ajuns la numele de Roxana🙂.

  8. mariana spune:

    Iui ce-mi plac! Eu nu am mai facut sapun dar am inceput sa daruiesc din ele pe masura ce se ususca si poate ca nu ma tin nici eu de cuvant…de cuvantul de sapunareasa :)) daca prind putin timp liber sigur mai fac unul…….dar sunt tare frumoase ale tale,din ce in ce mai frumoase….

  9. elenushka spune:

    Lavanda aia e superba, Imi place mult culoarea !
    Io zic sa lasi promisiunile si sa ne pregatesti surpize minunate in continuare, ca acu vine Mos Craciun si ar fi frumos ca in Ajunul Craciunului sa intru si sa vad ce mi-a adus Mosul la tine pe site.
    Deja ma intreb.. oare o sa fie un caodu clasic, sau o noua bucurie de descoperit ?

  10. Monica L spune:

    „Si nu mai promit ca nu mai fac nimic pana la sfarsitul anului.”
    Asa da!🙂

  11. maria spune:

    la mine a venit Mosu!!! Albinuta si celelalte sapunuri au ajuns la mine, le-am intins pe toate in sufragerie pe canapea si nu ma mai satur sa ma uit la ele si sa le miros. E greu sa spun care imi place cel mai mult ca toate-s faine, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu stiu cu care sa fac dus in seara asta. I-am promis sotului ca-i dau si lui asa, unul-doua , nu mai mult. Multumesc Alexandra pentru tot , te pup si sa faci cit de multe sapunuri

    • Alexandra spune:

      A venit la tzank Mosu’, dragu de el!
      Vine si la mine maine cu niste ingrediente super de la Elemental, ca parca nu ma mai satur sa tot iau de la baietii astia faini din Oradea.🙂
      Ca acum mi-am pus in cap sa fac si alte chestii decat sapunuri, ca doar ce-am prins curaj!
      Te pup si eu Maria draga si sa folosesti sapunurile cu placere!🙂

  12. maria spune:

    Eu am inceput detoxifiantul ieri, aveam unul comandat de data trecuta. Senzatia e faina dupa ce te speli cu el si l-am folosit si pe par. Dupa spalare parul arata super fain si scartaie de curat ce e

  13. maria spune:

    Alexandra, daca te gindesti sa faci si creme sa stii ca ma inscriu pe lista .M-am uitat si eu la Elemental pe site ca ma batea gindul sa ma apuc sa imi fac o crema dar cred ca mai bine ma abtin, pare o treaba prea complicata pentru mine.De vreo luna am incercat sa imi fac una de corp cu unt de shea, unt de cacao, putina ceara si ceva ulei esential da nu mi-a placut ce mi-a iesit, arata nashpa si s-a intarit cumva la suprafata, parca a facut pojghita .Asa ca mi-a scazut elanul creator. Da macar e naturala.

    • Alexandra spune:

      Maria, am sa fac creme, insa numai pentru prietenele de pe blog, nu si pentru magazin.
      Crema ta s-a intarit de la ceara, eu n-am reteta cu ceara pentru crema ci doar pentru deodoraant.
      Asa ca ok, iti fac o crema.🙂

  14. Dana spune:

    Daruri de tot felul si o seara minunata sa va aduca Mos Nicolae!
    Ma iertati ca postez asa de tarziu, dar mai intai a trebuit sa-mi lustruiesc bocancii si sa-i pun pe balcon.
    Sunt din Arad, ma ocup de un mic atelier de croitorie si da, am apucat la sapunurile facute de Alexandra. Si daaa, am facut dependenta – cu lacomie la dusuri, la mirosit si pipait spuma, asa ca o sa mai vin pe aici la un follow, un feed back micutz, sau poate si un notify, cine stie?

  15. Anca spune:

    Ma inscriu la un Herbal, dar dupa sarbatorile de iarna, ca peste 2 saptamani plec in concediu si cand vin in tara mai vreau cate ceva de la tine :*
    Stii ce am facut azi? M-am spalat cu un sapun de la tine pe par, dar nu cu Herbal, ca nu am😀 sa nu razi, dar mi-a placuuut!! Iti zic pe privat cu care, ma gandesc ca nu am facut cine stie ce prostie mare :))

  16. Dana spune:

    Buna seara, sa se stie: inca doua persoane care s-au spalat cu sapunul cel pentru plete, au fost superincantate si au manifestat respectiva „dependenta”.. Deci in ianuarie, parca te vad cum ai sa stai tu frumos acasica langa pisoiul cel scump si dulce si o sa toarceti muuulte sapunele. Ce zici, nu suna bine?

Lasă un răspuns

