I won a soap!

Cum ar veni, am castigat un sapun!!!

La Jenora pe blog a avut loc un concurs, sa ghicesti cu ce a fost colorat un sapun. Nu particip de felul meu la concursuri, insa culoarea mi s-a parut oarecum familiara si anume sucul de rodie, ca doar ce facusem si eu un sapun cu acelasi ingredient. Asa ca am pus si au acolo la comment-uri: pomegranate juice, recte suc de rodie.

Si asa a fost, Jenora a facut sapunul acela cu suc de rodie. Al ei a iesit mai inchis la culoare pentru ca a pus doar suc de rodie, in timp ce eu am adaugat si ceai de hibiscus si macese.

Puteti vedea  aici! ce sapun am castigat!

Sunt eu o norocoasa, or what!!

Thanks again Jen, your blog is one of my favourite!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la I won a soap!

  1. Anca spune:

    Felicitari!!!! Felicitari!! Ai ochiul format, ce mai!!
    Hugs!!

    • Alexandra spune:

      A fost o simpla coincidenta sa fac si eu un sapun cu suc de rodie, altfel cred ca as fi spus si eu scortisoara, bere sau orice altceva.
      Oricum, mersic pentru felicitationes si hugs! :D))

  2. otilia spune:

    Felicitari!! Ateptam poze cu cadoul in posesia ta, primele impresii, stii tu, tot ce trebuie🙂 Pana una alta, pupici si o seara faina!

  3. Alexandra spune:

    Felicitarile mele….sunt curioasa daca vei fi incantata de el!

  4. Gabi spune:

    Felicitari!Imi place cum arata sapunul!Si am vazut ca are si ingrediente faine!

  5. elenushka spune:

    Congratulation draga Alexandra !
    Cum e senzatia ca ai castigat ceva ? Si nu orice, un sapun si nu chiar orice sapun !
    Ce mai ai in plan ?
    Maine astept sa scoti si tu ceva pe masa, ca doar e duminica, zi de relax, asa ca sigur iese si un sapunache,
    Oare cu ce o fi ?

    • Alexandra spune:

      Elenushka, am zis ca nu mai fac sapun in weekend si n-am mai facut… Azi am fost tot pe drumuri, maine tot asa… Ceva-ceva am invartit eu de dimineata, nu cine stie ce, iti arat maine…
      Ca tot te-am prins pe aici, un comentariu la giveaway nu bagi si tu acolo, sa fie?🙂

      • elenushka spune:

        Daca zici tu, o sa bag si un comentariu, insa maine, pe lumina,
        Acu dau o fuga pana la Careffour ca au de la 20 la 24 reduceri la jucariI, hainute de bebei si alte alea 30 %.
        Cred ca de o saptamana daca nu de 2 ma tot uit la magazin la sapunurile tale, poate zilele urmatoare vine si la mine mos nicolae cu ceva sapunuri de-ale tale.
        Bebelusa si bebelusul clar le vreau, plus zumzi aia, ca tare haioasa e.. da restul e mai greu sa aleg. Poate maine am inspiratie si putina rabdare….

      • Alexandra spune:

        Te pregatesti, vad!
        Pe cand marele eveniment? Eu una abia astept, de cate ori iti vad un comentariu zic, inca nu , mai are ceva…
        Si astept comentariul, da?

  6. Geta spune:

    Felicitari Alexandra, o sa ai in minutele tale un bar de sapun de la preferata ta Jen ! E o mare ocazie de comparatie cu sapunurile tale asa cum ai specificat mai sus.

  7. nat spune:

    D-na Alexandra, as vrea sa stiu, din experienta Dvs. cum se comporta argila rosie la trace?eu tot caut agrila rosie, in ideea de a face un sapun rosiatic?Va multumesc.

    • Alexandra spune:

      Nu iese rosu, ci un maro caramiziu. De fapt nici argila nu este tocmai rosie, dupa cum nici cea albastra nu e albastra. Singurele argile care isi merita numele sunt cea verde, galbena si binenteles, fina argila alba caolin.

  8. Julia spune:

    Congratulations, felicidades

Lasă un răspuns

