Cappuccino si alte chestii

Cappuccino al meu s-a terminat atat de repede, incat nici n-am apucat sa-l miros  bine. Astazi insa, cum am facut ochi, am si confectionat unul, de fapt doua, sa-mi ajunga.🙂

A iesit fain, un pic altfel decat celalat, dar na, asa e cu lucrul manual, nu-ti ies doua obiecte la fel. Ma astept ca ciocolata aia sa se mai inchida la culoare, asa cum se intampla si cu cafeaua, ca data trecuta am uitat cum a fost, euforica cum eram de ce sapun frumos mi-a iesit.🙂

Ce-am mai facut eu azi, de ziua nationala? Pai in afara de a ma gandi ca sunt romanca si ca nu stiu daca sa ma bucur sau sa fiu trista pentru asta, am mai facut doua creme si doua deodorante pentru o prietena si pentru soacra-mea. Soacra careia i-am facut cadou o crema din aia roz, tineti minte, prima mea crema si care azi m-a sunat ca imi face sambata o vizita si ca se asteapta sa-i mai dau o crema din aceea facuta de mine, fara parabeni. :D))

Va imbratisez cu drag si aveti grija de voi!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Cappuccino si alte chestii

  1. Gabi spune:

    Chiar imi era dor de un cappuccino…
    Eu gandeam ca nu ar fi ecxlus sa faci un sapun tricolor de ziua nationala…
    La fel si eu te imbratisez cu drag!

  2. nat spune:

    d-na Alexandra, arata super sapunurile astea cu capucino, iti vine sa le mananci🙂. Felicitari si pt creme,eu nu prea am curajul sa ma apuc de creme. Dvs de unde v ati inspirat facand cremele? va multumesc si felicitari pt sapunuri.

  3. Roxana Chita spune:

    Faci unele sapunuri pe care le-ai confunda, cu usurinta, cu prajituri etc.😛

  4. Alexandra spune:

    Pfff parca-ti vine sa-l mananci asa de bine arata!!!!

  5. Gabi spune:

    Mi-ai facut pofta sa mai fac si eu o crema, nici eu nu prea am curaj, am facut ceva, dar se cam separa apa de ulei, aici e problema…dar cred ca incet- incet nu o sa mai cumpar nici creme ,nici pasta de dinti, caci sapun nu mai cumpar demult din magazin.

  6. elenushka spune:

    Foarte apetisante prajiturile astea cu ciocolata…

Lasă un răspuns

