Origami

Vazand postul meu despre ambalaje, Otiliei i s-a facut mila de stradaniile mele si mi-a trimis un link, un filmulet pe youtube care-ti arata cum sa faci o cutie din hartie prin metoda origami, sau altfel spus, arta impaturirii hartiei. Am facut-o rapid, iar rezultatul m-a incantat in asa masura, incat a fost musai sa v-0 arat si voua.

Nu e fain? Adica nu este atat de faina cutia mea origami?🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Origami

  1. Gabi spune:

    E faina cutia ti-a iesit frumos.Pana sa citesc acest post ,chiar ma gandeam sa iti spun despre cutiile rosii ca nu sunt origami si sa iti sugerez ceva in acest sens ,dar vad ca acum nu mai este nevoie.
    Se fac usor cutiile astea.Am si eu pe acasa tot felul de hartiute si cartoane si mi-ai facut pofta.

  2. Gabi spune:

    Vezi ca ai rabdare sa le faci?Bravo!

  3. Geta spune:

    Cutiutele sunt foarte frumoase si de efect.

  4. Monica L spune:

    Foarte inspirata cutia, se simte o bucatica de suflet in ea. Eu as mai pune si niste taitei din ceva, poate hartie, sa nu se balangane sapunul de colo-colo si sa se faramiteze muchiile.

  5. CCristinaC spune:

    E frumoasa cutiuta origami, dar nu te sfatuiesc. Stiu ce inseamna sa faci cutiute.🙂 Timpul in care faci cutiute il poti folosi facid sapun. Mi se pare mai aproape de natural ca sapunul sa fie ambalat (daca-i musai) in hirtie dintr-aia maro, bruta, si legat cu sfoara, ca in vechile magazine universale🙂

    • Alexandra spune:

      Mersi de sfat, Cristina!🙂 Acum chiar ca m-am hotarat, origami ramane pentru cand n-am ce face sau cand vreau sa imi gasesc o ocupatie antidepresiva, alta decat sapunaritul. :D))

      • Monica L spune:

        Gata! M-ai atins rau Alexandra, nu mai pot sa privesc de pe margine, aparent nesimtitoare. E ceva la inimoara ta adunat de catva timp, m-ai tulburat putin cand ai anuntat ca o lasi moale cu productia. Nu-mi sta in fire sa intru in intimitatea omului, nu doresc detalii „ca intre fete”…simt nevoia sa iti dau un pic din mine, un cadou cu efect terapeutic. Lasa-ma sa iti fac un masaj profesionist. Am asa o bucurie cand compar pacientul „cel dinainte” cu „cel dupa” sedinta. 🙂 Evident ca nu rezolva problemele concrete, insa sistemul nervos primeste puterea de a le trata intr-un mod mai putin nociv lui insusi.
        Daca pica aiurea initiativa, poti sa ma refuzi barbateste, fara menajamente. Nu sunt o sensibiloasa care il intreaba pe nea administratorul ce cafea doreste persoana ei. 😀

      • Alexandra spune:

        Moni!!!
        N-ai sa crezi, dar azi dimineata cand m-am trezit, ceva mai tarziu, e drept, primul gand n-a fost cat e ceasul, ci ce bine mi-ar prinde un masaj. Ce sa fie asta oare???
        Deci da!! Vreau un masaj!😀

    • Monica L spune:

      De curiozitate: cat dureaza pentru o persoana cu mana formata sa plieze o astfel de cutiuta? Chinezii care urmaresc acest blog se exclud din calcule😀 .

    • Monica L spune:

      Ti-ar fi comod in ambianta casei tale? Eu vin cu toate ustensilele: masa de masaj, ulei aromat, muzica adecvata si energie pozitiva🙂 . In caz ca nu, mergem pe varianta casei mele (cartier Salajean).
      Weekendul asta stau in Bucuresti, deci am disponibilitate sambata sau duminica. Iti dau pe mail numarul de telefon, in caz ca nu-l mai ai.

      .

  6. kristina spune:

    da este fain dar daca mai scrieai cum se face era minunat

Lasă un răspuns

