Ambalaje

N-am sa inteleg in veci de ce una lume pune atata pret pe ambalaj, binenteles in detrimentul produsului. De ce sunt atat de superficiali in alegerea unei marfi si cauta doar invelisul. Ca sa merg si mai departe, cineva spunea ca doar produsele carora li se face reclama la TV se vand, restul stau pe raft. Este si aici spiritul de turma de care vorbea Elias Canetti si atatia altii, dar haideti sa vedem ce se poate face in privinta asta. Unii spun ca mai nimic si ca atata timp cat nu ne vom obisnui sa gandim singuri si sa ne formam de capul nostru o opinie, lucrurile nu se vor schimba.Dar pentru asta trebuie sa incercam o multime de produse si se pare ca nu avem nici banii, nici timpul si hai sa fim sinceri, nici cunostintele necesare. Ca sa fim siguri ca o crema este buna, spre exemplu, trebuie sa cunoastem ingredientele. Uneori nici asta nu e suficient, ci trebuie ca cel care a produs crema sa nu minta, sa spuna exact ce contine acea crema si mai ales, sa nu exagereze in privinta efectelor acestora. Destul de greu. Si atunci ne luam si noi dupa reclama Tv, dupa reviste sau dupa cum i s-a parut vecinei ca ii merge crema aia.

Cel mai bine ar fi sa ne facem singuri propria crema. Dar, cum spuneam, ne trebuie timp, bani si informatie. Cam greu toate trei deodata.😀 Atunci, ce e de facut? Ne ghidam dupa ambalaj si astfel cercul s-a inchis. :D)

Dupa peroratia de mai sus, haideti sa va arat ce m-am chinuit sa fac si eu in materie de ambalaj pentru sapunurile mele. Mai simplu nici ca se putea. Mie insa imi plac si pana n-am sa gasesc ceva cu totul deosebit, asa, ca pentru dragutele mele de sapunuri, am sa raman la acestea.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Ambalaje

  1. CCristinaC spune:

    Sapunurile facute de tine sint foarte bune (pentru piele🙂 ) si fara ambalaj. Ca doar nu ne spalam cu ambalajul.🙂
    Trebuie, insa, sa recunosc ca ambalajele facute de tine sint superbe. Simple si in acelasi timp complicate🙂 Felicitari!

  2. maria spune:

    si eu prefer sapunurile neambalate ca sunt curioasa sa vad cum arata si imi place sa le simt mai bine mirosul.
    Asa ca mie cind imi trimiti sapunrile poti sa faci economie de timp si sa mi le trimiti neambalate ca vreau sa le studiez si sa le admir asa, fara ambalaj.Origami e cam complicat de facut, cel putin mie asa mi se pare
    Alexandra, ti-am lasat o comanda pe breslo, nu am trecut insa in comanda albinuta ca nu am gasit-o inca in magazin, sa ma ai in vedere cu o bucata. Astept cu nerabdare…..

  3. Gabi spune:

    Da, chiar ma gandeam la ambalaj sa te intreb ce crezi despre ele, cum iti place sa fie.Intr-adevar sunt simple si evoca ideea de natural , mai ales cele cu panza de sac si rafie.Nu stiu pe unde se mai gaseste panza de sac, in ultima vreme nu am mai batut magazinele de tesaturi.Dar stiu ca nu prea o gasesti oriunde.
    La cele cu rosu ar merge si o panglica verde, daca sunt pt Craciun ,desi e faina si cea cu auriu.
    Stiu ce efect psihologic are ambalajul in general.Chiar si asupra unui om care apreciaza continutul produsului.
    Are tatal meu o vorba „Apreciaza marfa nu ambalajul!”

  4. Geta spune:

    Multa lume cumpara un produs in functie de cit de frumos arata ambalajul, ce e inauntru descopera acasa!

  5. Anca spune:

    Si mie imi plac ambalajele facute de tine! Dragute tare!!🙂

  6. Alexandra spune:

    OK origami mi se pare tare complicat sa-l fac eu…..parca tot mai mult imi place primul ambalaj,e altfel

  7. Lush spune:

    Mi-am adus aminte ca am vazut la tine pe blog un articol despre ambalaje si cum azi cautam sa-mi cumpar si eu niste sapunuri am gasit acest link si sunt sigura ca o sa „furi” ceva idei din articol: http://www.unamoscaenlaluna.com/2010/10/ejemplos-de-packaging-vintage-en.html

  8. Alexandra spune:

    Saru’ mana!🙂
    Lush, voiam sa te intreb, numele tau coincide cu cel al faimoasei firme de cosmetice naturale, sau ai vreo legatura stransa?😉

    • Lush spune:

      As vrea eu. Pura coincidenta, nici macar nu e numele meu din buletin, asa ma striga lumea. Acum daca as vrea sa-mi fac o firma nici macar nu-i pot pune numele meu fara sa ma dea concurenta in judecata :))

      See ya!

Lasă un răspuns

