Poze

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Poze

  1. Geta zice:

    Alexandra, te-ai pregatit cu de toate pentru sarbatori, briosele sunt nemaipomenite, au un aer bine definit de sarbatoare, alea straineze cu praf sclipicios nu-mi plac deloc.

  2. elenushka zice:

    Pare asa pufos primul, cremos….
    Iar al doilea s-ar incadra la fulg de nea, la care ma refeream.
    Oare ce ne mai pregatesti ?
    Ca sigur nu stai tu asa linistita pe undeva,…

  3. Anca zice:

    Mai, sunt super briosele alea 🙂 Aratoase si dragalase!
    Pana la urma culoarea celui de-al doilea nu e chiar rea, nu?
    Sunny Sunday to you!! :*:*:*:*

  4. Gabi zice:

    Cel mai mult imi plac briosele, au un aer foarte sarbatoresc.
    Ce rau imi pare ca nu am fost mai aproape sa iti dau sclipici pentru celelelate!Dar cred ca tare fin la spalat si cremos asta imi sugereaza.

  5. otilia zice:

    Mai zic o data, briosele is faine rau, (ne-)ai dat lovitura! :))

Lasă un răspuns

