Albinuta-si un giveaway

In jurul meu se intampla lucruri dintre cele mai neplacute, pe care oricat as vrea sa le evit, n-am cum… Singurele momente de calm si liniste sunt cele de acasa, unde pot sa vad si sa aud ce-mi place si ce imi face bine. Unul dintre lucrurile care imi fac cea mai mare placere este sa fac… ce credeti…un sapun.😀 Iar cea mai mare placere in cazul asta este momentul cand vad ce mi-a iesit din maini. Asa s-a intamplat ieri cand am scos din forme ( niste forme noi-noute, primite cadou🙂 ) un sapun cu o albinuta dragalasa .Ca vreti sa spuneti ca nu-i ea o draguta, chiar si pe un sapun din uleiuri vegetale?

Sapunul acesta nu avea cum sa nu contina miere si ceara. da? Pa langa ele, mai are ulei de masline, de cocos, palmier, ricin, ulei de galbenele la trace, infuzie concentrata de musetel si galbenele, ulei esential de lavanda. Cred ca n-am uitat nimic.

Da, viata poate fi frumoasa, uneori!🙂

Si pentru asta, astazi fac un giveaway ad-hoc. Cui? Celor mai fidele si constante cititoare si comentatoare ale blogului meu, pre numele lor Anca, Otilia si Gabi, cate doua albinutze harnicutze!😀

Pentru ca scorul lor e apropiat, si cadoul meu e acelasi pentru fiecare.

Multumesc dragele mele pentru ca sunteti alaturi de mine aproape seara de seara, ma incurajati, ma sfatuiti, imi aduceti zambetul pe buze… Va imbratisez cu drag!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Albinuta-si un giveaway

  1. Anca spune:

    Dragalasa albinuta🙂 si nici macar nu e pericol sa intepe😀

  2. otilia spune:

    Foarte frumoase, imi place mult de tot forma ….piramidala🙂

  3. otilia spune:

    Hai maaaaaaaa !!!!!! Multumesc frumos! Sa nu ne lasi! Pupici :* :*

  4. Anca spune:

    Iooooi, ce surprizaaaa!!! Chiar nu ma asteptam, am vrut sa mai scriu ceva dar nu imi mai incarca pagina🙂 Multu’ draga Alex!! Un pupic mare pt tine!!

  5. elenushka spune:

    Arata tare bine, par niste caramele cu lapte si miere…

  6. elenushka spune:

    Intelectual zici ? Pai toate au.. cine s-ar gandi sa le imbine ingredientele alea cum le imbini tu ?
    Io daca as face sapun, ar iesi ca o sorcova,, cu siguranta.
    Ale tale arata bine, apetisante, te duc cu gandul numai la ceva bun, dulce.. catifelat, care s aiti mangaie simturile.
    Bine acu eu vorbesc poate asa si din cauza profesiei… de la prea multe retete culinare mi s-o trage !
    Apoi cateodata le vad ca pe niste jucarele, la fel, frumoase de iti fac pofta sa te joci cu ele.

    • Alexandra spune:

      Crezi tu oare ca n-ai fi in stare? Sa-ti spun cum era primul meu sapun? Cu aroma de opium si flori de lavanda, haaaaaa!

      • elenushka spune:

        Pai era primul ! Vrei sa stii cum aratau primele mele sarmale ? ca niste pietre mai mari aruncate intr-o oala. Vrei sa stii si ce gust aveau ? Erau tari si asa albe de la atata orez…
        Si crezi ca a gustat cineva in afara de mine si Zuzu (cainele), acele sarmale ? NU NU !
        Si stii ce m-a mirat la primele sapunuri si cele care au urmat dupa ? NU forma in care le turnai… ci cum le faceai. Aveau toate ceva creativ in ele. La unele ma surprindea culoarea, la altele compozitia, la altele forma finala. Pe toate le-as incerca.

      • Alexandra spune:

        Asa. Si acum cum sunt sarmalele tale? Bune, nu? Na, ca mi-ai facut pofta si n-am decat niste jumari in frigider! :D)) In schimb sapunuri, pe alese!😀
        Creativ, da. Imi place sa schimb formele, culorile, sa combin aromele. Cu uleiurile sunt mai conservatoare…Unii sapunari ( nu de la noi) se considera artisti si chiar sunt. Eu inca nu , dar sper ca voi fi… Asa cum unii bucatari se considera artisti si unii chiar sunt.🙂

  7. elenushka spune:

    Ajungi si acolo Alex, usor usor. Pentru ca ai o dorinta puternica, pentru ca te concentrezi si pentru ca iti place ce faci…
    Eu nu am avut nici un sapun in mana, din acela de pe site-urile straine cu sapun. Si sincer nici nu am avut ideea sa comand de la ei.
    NU am avut dorinta asta… In schimb la tine, da.. Poate e de vina si cu cat entuziasm le faci, poate si faptul ca le descrii frumos si pentru ca arata… apetisant.
    Cele de pe alte site-uri imi par toate artificiale.

    • Anca spune:

      Idem aici🙂 Ma uit ziulica toata pe siteuri cu sapunuri si mai ales pe Breslo sa vad ce mai apare, dar asa sa imi atraga privirea ca ale lui Alex, mai rar! Ea stie ca pe mine ma castigi prima data la impresia artistica, dar dupa ce am probat sapunurile ei si stiu ce pune in ele si cat de faine sunt, estetica imi intareste doar convingerea ca e o artista in sapunuri!! Sa lasi modestia la o parte, Alexandra, ca esti priceputa, „a real pro” :*

      Sapunel cu miere chiar nu am avut de la tine inca, vom fi super incantate sa il incercam, mai ales „gaza” mea🙂

      • Alexandra spune:

        Anca, nu sunt inca pro, cum zici tu, dar tare mi-as dori sa fiu. Si abia astept sa-mi dai verdictul in privinta albinutelor. Luni pun coletul la posta, asa ca miercuri, joi cel tarziu il ai.

    • Alexandra spune:

      Dorinta am, de placut imi place, cu concentrarea stau mai prost😀 …in sensul ca ma grabesc si nu prea am rabdare. Desi cateodata am si rabdare, la unele chestii mai alambicate.

  8. mariana spune:

    Arata minutat sapunul! Profesionist fara discutie si un medicament pentru piele dupa cum rezulta din compozitie.Excelet!

  9. Geta spune:

    Vai, da frumoase sunt formele cu albinuta si mi se pare absolut normal ca ai facut sapunul cu miere . Ti-au iesit foarte frumoase, concureaza cu cele pe care pe care le-am vazut la tirgul de miere.

    Felicitari cistigatoarelor !

  10. DANI spune:

    Ei, Alex, iar vad surprize pe-aici !
    Super arata tableta-albinuta si cred ca miroase ametitor. Imi place mierea si fagurii …
    Esti foarte creativa !

  11. Gabi spune:

    Te contrazic, draga mea : esti artista si maestra.Si ma intrebam daca nu ai si ucenici?!
    Ce pofta mi-ati facut si de sarmale……….nu doar de sapunuri frumoase……..
    Mie imi vine sa le pun in vitrina pe albinutele astea, desi nu prea am eu vitrine acasa, la expozitie, nu sa le mananc si nici sa ma spal cu ele.
    Am auzit ca mai sunt unii oameni care cand primesc un sapun natural il pun la expozitie fiindca e prea frumos sa se spele cu el.Si nu ma mai mir.

    • Alexandra spune:

      Off, ce ma fac eu cu voi!🙂 Artista poate prin comparatie, ca ce-mi vad mie ochii prin alte parti in materie de sapunuri, ma face sa cred ca sunt o amarata de amatoare, ceea ce si sunt, in treacat fie spus…
      Apropo de tinut sapunuri in vitrina, se intampla sa mai dau cadou cate un sapun si cand intreb persoana respectiva cum i se pare la spalat , imi spun ca nu se spala cu el, ca e prea frumos, cum sa-l ” strice” la baie! :D)))

      • Gabi spune:

        Ha, ha, ce simpatici sunt.Mie aseara mi-a zis o prietena de fiul ei ca,dupa ce a tinut sapunul de la mine la baia lui, la expozitie, o vreme , iar apoi i-am transmis sa il foloseasca, pentru ca de asta i l-am dat,dupa un timp de… a venit la mama-sa si i-a pus mana pe obraz foarte satisfacut: „Nu-i asa ca e mai fina?”Are 14 ani baiatul.

  12. maria spune:

    Albinutele astea sunt bestiale, de altfel toate sapunurile tale sunt pentru mine o incintare, se vede ca le faci cu pasiune. In alta ordine de idei, pentru ca in magazinul tau de pe breslo au aparut o gramada de sapunuri care imi fac cu ochiul si pe care vreau sa le am ( chiar daca nu am epuizat inca stocul anterior( o sa fac o noua comanda zilele astea. N-am gasit gasit insa in magazin sapunul capucino, mai ai cumva unul pus deoparte pentru un client fidel ?? Si vreau si o albinuta daca-i cu putinta…

  13. Gabi spune:

    Ei, si culoarea lor e fix coborata din stup….Abia astept sa i le arat si fetitei mele, i-am promis ca o sa ii arat sapunuri frumoase astazi.

  14. Anca spune:

    Am primit albinute abia azi, miros intens a lavanda si abia asteptam sa se mai usuce putin sa le foloseasca micuta mea la baita!! Iti multumim frumos, Alex!!!

Lasă un răspuns

