Sapunuri de Craciun pe Etsy

Prin alte parti, sapunarii se pregatesc serios pentru Craciun. Am vazut pe Etsy o multime de sapunuri de sezon, care de care mai originale si mai frumoase. Pe la noi…mai subtire.🙂 Ca toate celelalte. Probabil ca multa lume conteaza pe faptul ca o sa-si mai diminueze stocul strans in cursul anului. E pacat ca nu se acorda mai mult interes pentru sapunuri in ton cu sarbatorile. Mi-ar fi placut sa vad si pe la noi braduti, fulgi de nea sau mosi Craciuni cu barba deasa. Razleti, cate unul pe ici pe colo mai aduc aminte pe Breslo ca vin sarbatorile de iarna…

Haideti sa va arat ce fac prietenii nostri americanii ca sa intampine Craciunul cum se cuvine, din punct de vedere sapunistic.😀

Ultimul e al meu.😀

O seara buna tuturor!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Sapunuri de Craciun pe Etsy

  1. otilia spune:

    Dintre cele straineze le aleg pe cele albastre cu fulgi de nea. Al tau insa mi-a picurat in auz clinchete de clopotei🙂

  2. elenushka spune:

    Pai ultimul chiar ma gandeam ca e al tau, recunoscui stilul…
    Dar de un sapun fulg de nea ce spui ? Nu suna dragalas ? Cu ceva cocos pe el… ca sa para zapada.. cu lapte de capra… zic si eu acuma…

    • Alexandra spune:

      Da, ar fi frumos. Din pacate laptele de capra nu prea te lasa sa-l faci alb, poate sa-i pui mult oxid de zinc si parca n-as vrea.Fara lapte de capra ar merge un fulg de nea, dar anul viitor, ca acum timpul s-a contractat ingrozitor pentru mine.

  3. elenushka spune:

    Poza c.. savarinele alea sau ce sunt.. de belea sunt, Mi-a nins in gura de la ele.

  4. Geta spune:

    Mie mi-au placut mult stelutele albe din prima poza. Cred ca nu-i timpul pierdut sa apara si sapunaresele noastre cu ceva sapunuri de sarbatori. Formele de silicon cu fulgi, stelute, braduti sunt cam scumpe, ca altfel cred ca toate ne-am fi cumparat si am fi facut .

  5. thamara spune:

    voi nu sunteți sănătoși ! nu se poate să-mi plouă din cerul gurii și să mă comport ca și câinele lui Pavlov privind niște săpunuri !
    poți concura liniștită cu săpunarii și săpunăresele americance !!!

  6. Gabi spune:

    Uau, ce opere de arta!Cum sa nu iti placa sa faci sapun cand vezi asa frumuseti?
    Eu am facut un sapun ca catina si suc de morcovi si i-am presarat niste glitter auriu pe deasupra, insa nu stiu daca nu cumva am gresit si a iesit prea tiganesc…Fetitei mele i-a placut mult, ea e cea mai sincera admiratoare a sapunurilor mele.
    Iar cat despre savarine, demuuuuuuuuuuuult ma gandesc sa fac si eu asa ceva, caci am tot vazut pe youtube.
    Ehe, mai am eu si alte idei, dar nu mai am timp si nici bani pentru ingrediente.
    Totusi strainii au si matrite frumoase si deosebite…
    Mai bine ies de aici , caci as sta toata ziua cu gura cascata la sapunurile astea si am destula treaba.
    Va pup pe toate!

  7. Ghinea Viorica spune:

    Apropo, de cosmetice care arata sau miros delicios, cand eram mica avea o matusa de a mea un sampon de banane. Mirosea demential! Imi venea sa gust din el. Bine ca m-am abtinut. :))

  8. Gabi spune:

    Mda , si fetita mea a gustat dintr-un sapun cu cafea cand il turnam in forme,desi am avretizat-o ca nu e prajitura, insa nu a avut nimic.Ne-am speriat foarte tare, doar a pus pe limba si vazut ca ustura s-a strambat si tacut malc…si de atunci stie ca sapunul nu e prajitura…sunt teribil de curiosi copii…

Lasă un răspuns

