To give or not to give away?

Aceasta este intrebarea!😀

Stiti, am vrut ca acest blog sa fie altceva decat o simpla prezentare a sapunurilor mele: acestea sunt ingredientele, sapunurile fac tenul fin ca matasea, elimina ridurile, te intineresc cu zece ani, fac piciorul mic si intaresc caracterul! :D)) Si acum dati navala in magazin si cumparati-le!!! In niciun caz n-am cautat asta. Si niciun sapun nu face ce am scris mai sus. Poate pielea ceva mai fina…🙂

Eu am cautat sa-mi pun pasiunea la vedere, pentru ca pentru mine, de cateva luni bune, sapunaritul a devenit o reala pasiune. Daca va spun ca am numai sapun in cap, poate o sa va dati seama ce clabuci am in tartacuta!😀 Cand crezi ca faci ceva frumos si bun, evident ca te bucuri din suflet si simti nevoia sa impartasesti asta cu toata lumea! Iar eu vreau sa impartasesc bucuria mea cu voi, cititorii mei vazuti si nevazuti…🙂

Acum sa va spun ce e cu titlul acestui post. Initial , m-am gandit ca ar fi frumos sa fac lunar cate un cadou celor care vin pe blogul asta si asta fara sa cer cine stie ce favoruri in schimb, ci doar niste informatii, pentru mine pretioase. Voiam sa stiu ce place si ce nu place la sapunurile mele, ce intereseaza mai mult la un sapun natural, chestii de-astea. Evident ca asta mi-o puteau spune doar cei care s-au spalat, macar o data cu un sapun de-al meu, ma rog, facut de mine.

Apoi am extins treaba si pentru cei care n-au vazut un sapun Charis, solicitand in schimb niste like-uri pe Breslo, Facebook si nu mai stiu ce am scris eu pe acolo… Acum n-as mai face asta, parca suna a mita, nu credeti? Adica, vrei nu vrei, da like si …poate ai sa castigi ceva…daca vreau eu… Nu, nu mai fac chestii d-astea. Pe urma, lumea imi da mesaje ca e dezamagita ca nu castiga. Hmmm…ce poti sa raspunzi la asa ceva? O alta lume aduna discounturile de la o promotie la alta si ma gandesc, ca tot participand, as fi iesit eu datoare pana la urma.😀 Adica, ia de aici niste sapunuri si iti mai dau eu un 20%. E ok? :D))) Pe altii i-am vazut pe alte site-uri cu promotii de acelasi gen, cu aceleasi comentarii, aprecieri, perieri.  Cred ca sunt de profesie participanti la give-away-uri! Altii intra doar sa faca reclama altor produse, fara nicio legatura cu sapunurile… Va spun sincer, nu-mi plac chestiile astea. Deloc. Daca in viata reala inghitim tot felul de mizerii, pentru ca nu avem ce face, macar aici sa fie totul curat, asa, ca spalat cu un sapun natural. :D)) Eh, as vrea io!

Ca atare, inca nu stiu daca am sa mai organizez un giveaway, iar daca am s-o fac totusi, voi reveni la formula initiala si anume ca pot participa doar cei care au folosit sapunurile mele.Give-away se face pentru reclama, cica. Ei bine, eu nu vreau reclama. Ce sa fac cu ea? Sapunurile care-mi ies din mana nu apuca sa rancezeasca, iar mai multe de atat nu pot face. A, daca stateam cu ele pe stoc, sau faceam mii de bucati si-mi trebuia piata serioasa de desfacere, da. Dar asa? Cu give-away-ul voiam sa fac cuiva o bucurie.

In alta ordine de idei, nu sunt in Bucuresti, sunt cu treaba pe la Poiana Tapului si tanjesc sa fac un sapun.😀

Acestea fiind zise, va doresc un weekend cat mai frumos!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la To give or not to give away?

  1. elenushka spune:

    Poate torni unul cand revii, asa de relaxare…
    Am un sapun cu sare de mare si menta de la tine, care si acu il tin inca. Numai eu am voie sa ma spal cu el, barbatul are restrictie…
    Este cel mai longeviv din toate, cred ca din cauza compozitiei. Sau sarea e de vina, nu stiu, da mie imi place la nebunie…
    Week-end placut si tie si profita ca esti pe la munte, la aer curat !

  2. Lush spune:

    Salut Alexandra, ai enorm de multa dreptate ca anumiti useri sunt participanti la giveaway-uri, mi s-a intamplat si mie pana m-am prins ca e si asta un fel de „ocupatie” (mai bine zis obsesie?)

    In timp cred ca ajungi sa „cunosti” anumite persoane care posteaza constant la tine pe blog (ma refer la comentarii de valoare) asa ca de Craciun si Pasti poate ar merita sa primeasca un sapun, doua.

    Nu renunta la ideea de a face o bucurie cuiva, in mod sigur va aduce un zambet pe buza norocoasei iar in zilele noastre zambetele autentice apar atat de rar… Nu scapa niciodata ocazia sa faci pe cineva fericit, macar pentru un minut🙂

    • Alexandra spune:

      Buna, Lush!
      Obsesie, chiar! Si sunt fleacuri, daca te gandesti, pe care le pot avea cu cativa banuti, fara sa fie nevoie de atata timp, energie si nervi pierduti…,Asa ca da, e obsesie.🙂
      Adevarat, a atat de greu in zilele noastre sa mai aduci cuiva o bucurie, cat de mica. Sigur n-am sa renunt la giveaway!
      Multumesc mult de comentariu, Lush!🙂

  3. otilia spune:

    Mare adevar si in treaba cu periatul, dar asta se practica foarte mult pe la noi, te perii o saptamana si dupa aia vin si ma miaun de-o favoare. Pai ori te perii bine pana nu ramane nicio scama si tac malc, ori iti cer favoarea din prima, fara periaj, si atunci nu ma mai supar ca nu vrei si nu mai zic „uite, eu te-am periat si tu nimic”. Dar ce sa faci, cand unii au atata timp si atata energie neconsumata :)) E bine ca nu renunti la giveaway, ne mai distram si noi🙂 Si hai odata cu sapunul ala, ca de cate ori deschid la tine vad numai portocaliu🙂 Daca pe tine te mananca palmele sa faci unul, pe mine pot sa zic ca ma mananca ochii sa-l vad? :))) Pupici, sa faci poze multe!

  4. Anca spune:

    Pai daca renunti la giveaway-uri, eu cand mai ajung sa fiu trasa la sorti??😀😀
    Glumesc, evident!! Ca daca stateam sa primesc sapunurile tale din giveaway-uri, nu ma mai spalam eu cu minunatiile tale veci! Oricui i-ar placea sa primeasca „moca” orice, de ce sa fim ipocriti sa nu recunoastem, dar uite ca unii dintre noi mai prefera si sa cumpere decat sa astepte inutil.
    Sa fii sanatoasa sa mai faci sapunase reusite, te pup!

  5. Gabi spune:

    Am citit si ma gandesc…si iti inteleg cu pasiunea pentru sapunarit si curatenie morala.Parca ai fi sora mea dintr-un anume punct de vedere…si eu visez numai sapunuri si sapunarit si ma cam ingrijoreaza, ma mananca palma sa fac sapun, uite chiar azi o sa fac, insa nu acasa la mine si nu pentru mine……si abia astept.
    As vrea si ma gandesc sa-ti trimit un mail privat.
    Sa stii ca am facut si eu sapunul cu catina si suc de morcovi o sa ti-l arat, a iesit dragutel si familia a fost incantata, mai ales cea mica a participat cu entuziasm la taierea lui, parca as fi taiat porcul……..Cred ca asta e partea cea mai satisfacatoare la sapunarit……………
    Sa ai o saptamana binecuvantata si sa fii binecuvantata!

  6. mariana spune:

    I miss you

Lasă un răspuns

