Portocale

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Portocale

  1. otilia zice:

    Aplauze !!!

  2. Dani zice:

    Trebuie sa recunosc, asa un sapun, n-am mai vazut ! Jos palaria !

  3. Geta zice:

    Foarte frumos colorat sapunul, frunzulitele se asorteaza minunat si ce verzi au ramas, nu prea le-a afectat solutia de sapun.

    • Alexandra zice:

      Se mira cineva cum de imi iese asa o culoare frumoasa la sapunul cu suc de morcovi. Adevarul este ca am vazut sapunuri cu o reteta asemanatoaare, insa mult mai palide… Cand am sa am timp , am sa fac un filmulet-pe youtube- cu realizarea acestui sapun, poate asa o sa ma creada lumea ca in afara de morcovi si catina, nu pun altceva ce ar putea colora acest sapun, atat de drag mie… 😀
      Am avut si eu emotii cu frunzele, insa le-am infipt cat mai putin in pasta de sapun si le-am pus in margine, astfel incat caldura degajata sa nu vina direct pe ele.

      • Anca zice:

        Hehe, de cand astept eu un filmulet facut de tine!! Eu te cred pe cuvant ca aia e culoarea reala, am avut „Morcov si catina” de la tine si e absolut senzationala!! Un portocaliu intens, de toata frumusetea! E culoarea mea preferata, ce mai, alaturi de rosu 🙂
        Ti-a iesit foarte reusit, pariez ca miroase super!!

      • Alexandra zice:

        Daa, ma tot gandesc la filmuletul asta: sa-l fac, sa nu-l faaac… cum sa-l fac… pana la urn\ma o fac eu si p-asta, ca odata ce mi-a intrat in cap, e clar ca nu mai iese de acolo. 🙂

  4. Gabi zice:

    Minunate sunt si imi place la nebunie culoarea, dar cat ulei de catina pui de iese asa intens portocaliul asta ???Am facut si eu , dar a iesit un galben portocala pal, ce-i drept nu mai stiu cat ulei de catina am pus ,dar nu o sticluta.As putea paria ca pui vreo 60 ml la 900 g uleiuri?
    Cert e ca imi vine sa il mananc, insa ma voi consola cu o portocala…

    • Alexandra zice:

      50 g la 900 g uleiuri. Insa sucul de morcovi e cel care da culoarea, in proportie de 90%, cred. Odata n-am avut destui morcovi ai neavand deci destul suc, am pus apa. Binenteles ca a iesit un oranj pal, nu mai era portocala, era dovleac porcesc. :D))

      • Gabi zice:

        Oricum imi place la nebunie si sapunul acesta!
        Apropos de dovleac, se spune ca si pasta de dovleac coloreaza, eu nu am incercat, tu ce crezi?

  5. Laura David zice:

    Hai mai Alexandra, cred ca si „dovleacul” ala era superb, esti prea dura cu tine! Este minunat si cred ca o baie cu portocala de mai sus e… de vis! Place, place, place!!!

  6. miscellanea zice:

    Geschnitten sieht sie wirklich klasse aus! Sehr schön.
    Viele Grüße
    Petra

  7. Georgiana zice:

    muamăăăă, ce mișto aratăăăă!

Lasă un răspuns

