Sapunuri de weekend-ultimele pe 2011

Trandafirul alb contine: ulei de masline, de cocos, de palmier, unt de shea, oxid de zinc, argila alba caolina, uleiuri esentiale de geraniu, portocala dulce, palmarosa si ylang-ylang.

Cam ciufulit, dar foarte placut mirositor!

Iar aici am vrut o portocala aromata! Are asa: ulei de masline, de cocos, palmier, ricin, suc de morcovi, ulei de catina rosie la trace, uleiuri esentiale de portocala , scortisoara si putin ylang-ylang. Si binenteles, cred ca ati observat frunzele de …mandarin de deasupra, pentru care ii multumesc si pe aceasta cale dragei mele colege Monica!🙂

Nu cred ca sunteti mai nerabdatori ca mine sa vedeti cum va arata taiat!😀 O  portocala stilizata cu un miros ametitor! Yam-yam!

Pupici si sa aveti o saptamana misto de tot!!!😉

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sapunuri de weekend-ultimele pe 2011

  1. otilia spune:

    Mi-nu-na-ta portocala!!

  2. ama spune:

    foarte bune ideea portocala cu scortisoara… chiar ma gindeam ca nam vazut combinatia pana acum pe breslo🙂

  3. Geta spune:

    Ce mult imi plac trandafirii albi … cei adevarati dar si cei tip sapun … multa lume ar vrea sa se spele cu un sapun trandafir chiar daca e ciufulit ! asa cum il vad pe cel de portocale si cum l-ai descris, imi vine sa-l maninc, sa ni-l arati si taiat.

  4. ama spune:

    da, ma alintam si eu😀

    imi place asa de mult sa ma uit pe blogul tau, imi palce ca nu te zgircesti la poze si le faci din toate unghiurile🙂

  5. mariana spune:

    Admir si ma intreb cum reusesti sa colorezi asa frumos sapunurile.
    Eu am facut in ultima vreme si sunt toate „cacanii”…adica nuuuuu…sunt in ton cu
    noptile lungi ale iernii care se instaleaza..;).
    Na oricum, te perfectionezi tot timpul si asta este cheia succesului tau care sunt sigura ca acum e
    in crestere.Bafta multa!

    • Alexandra spune:

      Pai, Mariana, spun exact cum le colorez.mai cu sucuri, cu argile, miere, uneori cu pigmenti minerali…
      Succes zici? Pe de o parte creste, iar pe de alta scade, hehe! Ca de, nu mai am 35 de ani! :D)))

  6. mariana spune:

    …inca ceva…am facut si eu un sapun cu shea acum o luna si ce am observat e ca iesit foarte gras…in concluzie cred ca trebuie pus foarte putin in sapunuri altfel ies cam moi si se intaresc mai greu…

    • Alexandra spune:

      Asa e, se pune 5-10%. Dar chiar si la 10%, nu ies moi, doar ca se usuca mai greu si la inceput au ulei pe deasupra. Am, un post cu asta, ” mai mult unt de shea” parca ii zice. daca respecti soapcalc, n-are cum sa nu iasa.

  7. Gabi spune:

    Mda, ai maini de aur si o imaginatie…..ti-ai gresit meseria, cred.Dar nu esti singura.
    Imi pare rau ca sunt ultimele sapunuri pe anul asta.Dar apreciez ca ai fost tare harnica si productiva.

  8. Anca spune:

    Wow, ce culoare intensa are „portocala”!
    Si trandafirii sunt frumosi, chiar si ciufuliti!
    Sa inteleg ca nu mai sapunaresti deloc anul asta??
    Mi-a placut ideea cu pasta ta de dinti, m-am spalat si eu cu una de la naturist, era tot pe baza de argila si scuipai namol🙂 dar mi-a placut suficient cat sa mai incerc si a doua oara.
    O saptamana minunata!! Pupici!

  9. miscellanea spune:

    Die Orangenseife ist sehr schön und hat eine wunderbare Farbe.
    Viele Grüße
    Petra

Lasă un răspuns

