Ce-am mai mesterit…

Nu cine stie ce, pentru ca n-am avut nici timp si va spun sincer, nici chef…Mi-e greu sa va spun cum de n-am avut eu chef de sapunarit, dar asta este adevarul. Se intampla uneori ca lucrurile care iti faceau o mare bucurie sa te cam lase rece. In fine, nu vrau sa va necajesc cu problemele mele, asa ca am sa va arat ce am reusit sa mai mesteresc zilele astea.

„Fulg de nea”. Alb si diafan precum zapada, are in el ulei de masline, cocos, palmier, unt de shea si ulei de primula pus la trace, dioxid de titan, argila alba caolin, uleiuri esentiale de grapefruit, lamaie verde si portocala dulce. E pur si simplu delicios. Stelutele de deasupra sunt dintr-un plastic fin, se indeparteaza la prima spalare, din pacate. Sau din fericire…

Doua randuri de Braduti, ultimul fiind inca netaiat. Astea sunt pentru o comanda ferma, hehe! A, si va anunt ca nu mai iau comenzi, asta a fost tot pe anul asta!

Noile Bebeluse, pe care inca nu le-ati vazut, inca un Herbal-pentru par, pe care nu vi-l mai arat…si cam atat.

Si mi-a inflorit o violeta. Asta e un semn bun!

Sa aveti un weekend linistit!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ce-am mai mesterit…

  1. Georgiana spune:

    din ăla cu brăduți nu mai faci? sau și, și? adică și cu steluțe și cu brăduți?

  2. Laura David spune:

    Foarte frumoase, Alexandra. Oricum vin sarbatorile si tb sa ne „pregatim” casuta, sa ne primim oaspetii si avem o gramada de trb… Week-end placut!

  3. otilia spune:

    Fulg de nea imi place tare, o idee foarte faina cu stelutele! Uite ca ai facut sa-mi fie dor de zapada🙂 vine ea acusica! Pupici, spor mult la treburi!

  4. Gabi spune:

    Ce frumoase sunt sapunurile braduti, stelute, sunt super ….si evident si briosele pe care imi vine sa le pap, imi place mult modelul de deasupra cu gauri e ceara de albine sau ai o scula speciala cu care faci gaurelele?Oricum sunt de marrrrre efect!
    Iti doresc sa recuperezi tot ceea ce n-ai facut, caci si eu sunt la fel….am treburi nefacute de luni de zile….

  5. Geta spune:

    O idee minunata sapunul cu stelute, sapunul bradut ti-a iesit la fel de frumos si bebelusele la fel. Violeta inflorita e minunata, eu sunt fan violete, imi place ca infloresc tot timpul anului, am si eu citeva violete de catalog, de curind mi-au inflorit trei dintre ele, iti doresc spor in toate.

  6. mariana spune:

    Tare,tare frumoase si stelutele si bradutul mai ales…e intr-adevar superb.
    Faptul ca nu ai avut chef de sapunit ma ingrijoreaza, sper ca motivul se va rezolva si sa
    te regasesc din nou vesela asa cum te stiu.Te imbratisez .

  7. Anca spune:

    Minunate cele doua sapunuri de iarna, Alexandra! Cum ai facut stelutele?
    Pe bradut nu il pui pe Breslo, deci….

Lasă un răspuns

