Sapunuri de weekend-luxoase-inca un update

Rosa Damascena contine: ulei de masline, cocos, palmier, ricin, ulei de argan pus la trace, argila alba caolin, argila roz, oxid de zinc  ( inalbitor natural cosmetic), pigment mineral natural roz, uleiuri esentiale de geraniu, geraniu de Bourbon, palmarosa si ylang-ylang,dunga de cacao,  petale de trandafir Rosa Damascena.

Celalalt e cu lapte de capra, hehe! Ingredientele le stiti, difera doar aroma, care este geraniu+geraniu de Bourbon, precum si culoarea, oarecum nedefinita. Am pus un pic de extract de sfecla rosie, in ideea sa-l fac roz. Nu s-a facut nici macar o idee de roz si in ultima instanta, ca nu puteam a-l las asa, i-am pus si lui un pic de pigment roz velvet.

Si va spun sincer, nu stiu care-mi place mai mult.🙂


Imi place sa fac sapun! Si sa ma si spal cu el! :D))

Update:

Acum, spre seara, am mai dat gata unul, adica l-am taiat, ca tot am eu musafiri. :D)) As fi putut sa-l tai maine dimineata, dar eu stau tare prost la capitolul rabdare. Acum vreo 20 de ani, dupa revolutie, cand aparusera tot felul de escroci spirituali, mi-am facut si eu o astrograma, iar tipa mi-a spus ca lectia mea din viata asta e sa invat sa am rabdare. Cred ca aici m-a nimerit, desi e posibil sa fi dat niscai semne de nerabdare acolo si atunci n-a fost mare smecherie sa emita teoria asta.  Oricum , n-am rabdare , asta e clar.

Sapunul  e cu cafea si scortisoara si contine ulei de masline, cocos, palmier, ricin, floarea soarelui, arahide, cafea strong , ulei esential de scortisoara si cateva cubulete dintr-un sapun mai vechi, numai cu scortisoara. Fain de tot!

Am lucrat ceva zilele astea, ce ziceti?🙂

Hai inca un update, ca e duminica seara si mi-e lene sa mai scriu un post intreg doar pentru un sapun, haaa!

Ei, nu va dor ochii? :D))  E de la blitz! :D))))))

Stati asa, sa scriu repede ce-am pus in el, ca mi-e teama sa nu ma incurc: masline, cocos, palmier, ricin, ulei de catina alba, suc de morcovi, uleiuri esentiale de bergamota, portocala dulce si ylang-balang…aaa…ylang! Gata!

A iesit mai deschis la culoare fata de precedentele, pentru ca de data asta am pus ulei de catina alba, ca asta am avut. Buna si ea, la fel de buna ca cea rosie. Si are in plus uleiul esential de portocala dulce, o aroma delicioasa, va spun!

Asta e tot, nu stiu cand am sa mai torn un sapun, nu prea curand, cred… Dar mi-am luat doza din plin in weekendu-ul asta!

Sa aveti o saptamana buna de tot!

Cu  mult drag,

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Sapunuri de weekend-luxoase-inca un update

  1. Anca spune:

    Frumusele rau! Il prefer pe cel cu Rosa Damascena.
    Te cred ca iti vine sa te dusuiesti toata ziua😀 Si eu ma spal pe maini si de 30 de ori pe zi, doar din placerea de a folosi un sapun natural!
    Sa ai un week-end reusit!! :*

  2. Laura David spune:

    Buna Alexandra, sunt grozave!!! Stii la ce ma gandesc cand le vad? La o baie in care sa ma lafai, cu multa spuma si… sa ma spal cu sapunurile din poze, dar… fii atenta… CU TOATE ODATA!! :)))))) ca arata asa de bine toate, si nu stiu pe care l-as alege… dar as folosi simultan toate bucatile din fiecare fel… ca atunci cand vezi o farfurie cu prajituri si o vrei toata numai pt tine! :)))))))))))))))

  3. Maria spune:

    mmmm….da frumoase mai sunt iar tu esti o harnica si o talentata.te pup si sa ai o seara faina

  4. amy spune:

    sunt foarte reusite … felicitari !
    e o placere intotdeauna sa intru pe blogul tau🙂 am ce vedea

  5. DANI spune:

    Nu te mai pot urmari cu sapunurile, Alex ! Ce productie !!!! Care mai de care mai frumos …

  6. Anca spune:

    Noooo, m-ai dat gat si cu ultimul, zici ca e din caramel!!! Evident ca vreau si eu!! Nu ma mai joc, esti extraordinara: la capitolul „impresie artistica” esti minunata, iar la „impresia tehnica” folosesti cele mai bune ingrediente!! Bravo, bravo!!
    Voiam azi sa postez si la cel cu galbenele, nici nu mai stiu daca am reusit, ca nu mi-a incarcat pagina azi prea bine. Are o culoare tare frumoasa sau cel putin pozele sunt super faine! Ai muncit, nu gluma, zilele astea! :*:*:*
    Cum zice si Amy, e o placere sa intru zilnic pe blog, nu ai sa crezi, dar primul site pe care intru, dintre cele de la bookmarks, e blogul tau, sa vad ce minunatii au mai iesit din mana ta.
    Te pup cu drag!

  7. Gabi spune:

    Nu am cuvinte, esti extraordinara, meriti o diploma!Ne-ai dau gata si cu sapunurile astea….minunate, nu stiu care imi place mai mult, cel cu petale de trandafiri, cel roz cu lapte de capra, si pentru ca rozul e febletea mea, dar si trandafirii………dar si cel cu cafea, caci ma duce cu gandul la o ciocolata amaruie, cu alune…nemaipomenite

  8. Alexandra spune:

    Multumesc, dragele mele!🙂
    Si eu sunt incantata de ele ( si de mine😀 ) peste masura! Azi am avut musafiri si la cinci dimineata turnam sapunul cu cafea ( Jakobs). Am baut si eu putina cafea , chit ca nu-mi sta in obiceri, dar stiam ca voi avea o zi grea. Apoi, cand musafirii erau pe afara la gratar, ce credeti ca am facut? Un sapun, Bebelusa ala rotund, ca nu mai aveam. Mai spalam o farfurie, mai aruncam un ochi la sapunuri. Cam asta a fost ziua de azi…
    Insa vorbele voastre ma incurajeaza si imi dau energie!
    Va pup cu drag si va imbratisez pe toate!🙂

  9. Sandra spune:

    Hola Alexandra
    Una maravilla todos los jabones que hacés, felicitaciones!!!
    Muchos besos y buen domingo,
    Sandra

  10. otilia spune:

    Rosa Damascena este o doamna proaspat iesit de la coafor🙂 Am eu impresii sau sapunurile sunt un pic mai patratoase? Ori o fi de la oboseala! Nu e de rau, dimpotriva, sunt mai voluptoase🙂 Ultima poza e tare faina, iti vine sa la imbratisezi. Pupici, duminica frumoasa!!!

  11. Alexandra spune:

    Voluptoasa si coafata! :D))
    Buen domingo, Otilia.🙂

  12. Pingback: aiureli.ro » And the winner is…

  13. Rorro spune:

    superbe! pe mine una m-ai lasat fara cuvinte!

  14. Geta spune:

    Minunat ! cumparatorii vor avea de unde sa aleaga mai ales ca se apropie sarbatorile ! Vinzare buna !

  15. Monica L spune:

    Am gresit blogul: cautam unul cu sapunuri dar am dat peste acesta care e cu prajituri🙂 .

  16. simf spune:

    eu am hotarat sa protestez! alexandra, trebuie sa faci intr-un fel, tu stii cum, sa pui mirosul pe blog! pentru mine e frustranta lipsa lui!

  17. Gabi spune:

    Ce frumoase sunt si cele galbioare, parca ar fi puisori de gaina….si cu mirosul de portocala..immm…

  18. cherecharlott spune:

    cum putem cumpara sapunuri din astea?

Lasă un răspuns

