Castraveti „murati”

Lumea pune castraveti la borcan, in timp ce eu ii bag in sapun!😀

A trebuit sa fac acest sapun pentru ca:

-este un sapun pentru ten gras si in afara de Primavara nu mai aveam altul in colectia mea de sapunuri;

-am gasit niste castraveti „grasi”, tocmai buni de stors si saponificat;

-mi-am cumparat de la Elemental niste uleiuri esentiale absolut fantastice, printre care si menta si lamaie verde dar si un extract organic de castraveti si era musai sa le incerc;

-trebuia sa probez stick blenderul cel nou;

-nu mai facusem un sapun de multisor, asta insemnand cava zile.

Deci motive cat cuprinde.

Contine: ulei de masline, cocos, palmier, samburi de struguri, argila verde, extract de castraveti organic, uleiuri  esentiale de menta si lamaie verde-tot organice, suc proaspat de castraveti. Adica o editie de lux a sapunului cu suc de castraveti! Ce vreti, vin sarbatorile!😀

Are o frumoasa culoare prazulie si ma rog sa ramana asa.

Blenderul e foarte bun. In mod normal, cand se pune ulei esential de lamaie, de citrice in general, se ajunge mai greu la trace, iar aceea destul de subtire. Cu noua scula n-a trebui sa mixez foarte mult, asa cum as fi crezut si am terminat destul de repede , fara sa fac scurta la mana!

Gabi, m-ai intrebat cat costa: 250 lei. Nu foarte scump. Celalalt a costat 150 si l-am dat gata in opt luni. Sa vedem asta cat ma tine…

Ne vedem maine, tot asa, mai pe seara.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Castraveti „murati”

  1. Laura David spune:

    Buna seara Dna Alexandra,
    V-am descoperit blogul acum vreo 3 seri… de atunci nu ma mai satur de citit postarile si de savurat frumoasele imagini… aveti un talent deosebit, nu numai la producerea minunatiilor de sapunuri, ci si la scris… si trag concluzia ca sunteti un om fericit. In ziua de azi e un pic mai dificil sa fii fericit, inseamna o gramada de lucruri mici, marunte, poate nu asa de semnificative, care ne-ar putea face fericiti… dar nu le vedem intotdeauna, desi sunt sub nasul nostru. Printre randurile din acest blog vad un om fericit. Va voi citi cu drag in continuare (apropo, gradina e ff frumoasa, visam si noi la asa ceva mai incolo, muuuuult mai incolo🙂 ) si, ca multi dintre cititorii de aici, voi incerca si eu sa fac putintel de sapun pt copilasii mei (incep asa, ca e mai simplu, exersam).
    O seara placuta!
    Laura

    • Alexandra spune:

      Buna, Laura! Spune-mi Alexandra, te rog.🙂
      Frumoase cuvinte, multumesc!
      Laura, asa cum stii, fericirea e relativa, ceea ce ieri ni se parea banal, azi ne umple sufletul… Ceea ce unuia i se pare un lucru de nimic, pentru altul e mana cereasca. Cred ca, poate printre multe altele, a fi fericit inseamna sa poti sa faci ce-ti place, sa fii mereu alaturi de cei dragi si sa fii sanatos. Restul sunt mofturi sezoniere.😀
      Te mai astept pe la mine!😉

  2. mariana spune:

    ooo, ce culoare superba are…divin…si sigur miroase bine…

  3. Gabi spune:

    Ehe, imi place cum arata sapunelul.Si multumesc pt informatia de pret.Sa tina muuuuuuuuult blenderul si sa te plictisesti de el, cred ca va tine ca Bosch e o firma buna, parca am si eu ceva de la Bosch, o masina de spalat, nu mai stiu si rezista, saraca, de vreo 6-7 ani.Eu nu am inca un blender, mai folosesc un mixer , dar nu e grozav efectul, tot mai bun e stick blenderul.
    Cam in cat timp ajungi la „trace” cu scula asta?Nu imi dau seama daca nu am folosit.

  4. Laura David spune:

    Buna seara, dc vreau sa cumpar cateva sapunele, tb sa comand pe breslo sau pot sa va trimit un email? Multumesc

Lasă un răspuns

