Un alt stick blender

Pentru ca primul, o chinezarie facuta cica de Phillips, a cedat nervos si eu odata cu el… 🙂 Prima data am crezut ca e tensiunea slaba, la curent adica, si de-aia merge asa incet. De fapt cred ca s-a corodat de la solutia proaspata de sapun , coroziva din cauza de soda nesaponificata ,care a intrat pe undeva prin interior. Asa ca am strans din dinti si azi dupa programul de munca , m-am dus la un magazin Flanco din zona si mi-am luat acest stick blender meserias. Adica na, obrazul subtire, cu cheltuiala se tine… 🙂 Inca nu l-am incercat, dar cand o voi face, va anunt de rezultat imediat,  daca va intereseaza. Si chiar daca nu va intereseaza, doar e blogul meu, nu? :D)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ustensile și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Un alt stick blender

  1. Geta zice:

    Sa-l folosesti din plin .

  2. Gabi zice:

    Si sa tina mult , sa te saturi de el.Asta inseamna o binecuvantare de sus pentru un lucru sa stii.

  3. Gabi zice:

    De curiozitate te intreb cat a costat scula asta?Imi place ,pare solida si cred ca e costisitoare.

Lasă un răspuns

