Remake-uri

Sapunul ” Bebelusul” mi l-a luat o fata pe tot odata, ca atare a trebuit sa-l reeditez. De data asta l-am turnat in noile forme si l-am taiat cu noul taietor. A iesit fain, pacat ca pozele mele nu sunt atat de reusite.

Celalalt este sapunul cu lavanda si shea, primul turnat in noile forme, pe care in nerabdarea si nepriceperea mea l-am zdrelit pe ici pe colo, iar ce nu s-a zdrelit a inceput usor sa dispara.

Le-am si cantarit, pentru ca va spun, cantarirea asta imi da mari batai de cap, asa ca trebuie sa scriu, ca sa nu ma mai incurc. La o grosime de 3.5 cm, cantareste 113 grame, iar cand se va usca, probabil va avea o idee peste 100 de grame.

Pe Bebelus l-am facut mai mic , de 2 cm grosime ( desi toti bebelusii fac baie mai des decat unii adulti 😀 ) si cantareste proaspat 66 de grame. Eu zic ca sunt dimensiunile perfecte.

Si doua poze de ieri, cand n-am mai apucat sa postez…

O seara buna, dragilor! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Remake-uri

  1. Geta zice:

    Ce lungi mi se par calupurile de sapun, cit ulei pui sa umpli o forma din aia ?

  2. Gabi zice:

    Ce planta este in forma de briosa? Cumva petale de galbenele pisate?Imi vine sa mananc sapunul asta….

Lasă un răspuns

