O, brad frumos!

Pentru ca e frumos, oricat ati stramba din nas pentru stropul ala de colorant rosu, ok?  Ca nu puteam sa fac un sapun in culorile Craciunului numai cu argila roz sau rosie, pentru ca ar fi iesit altceva…un sapun de Ramadan,  de Yom Kippur, eventual…😀

Deci el e Craciunel, sau Bradutul sau Brad Pitt, cum vreti voi sa-i ziceti. Il veti vedea doar aici in poza, bicoz acest sapun este destinat in intregime prietenilor mei, drept cadou de Craciun. Norocul meu e ca ei nu se uita pe blog, ca s-ar fi dus surpriza.😀

Bucatile au grosimi  inegale, din cauza de bradut, n-am avut cum sa fac. Insa data viitoare am sa marchez forma si pun bradutii la intervale egale.

Spre deosebire de alte uleiuri esentiale, uleiul esential de brad nu are efecte pentru piele, insa are un efect tonic asupra sistemului nervos. Indeparteaza starea de oboseala generala si durerile musculare. Uleiul esential de brad poate avea efect de „revigorare” a unui spirit obosit, deprimat.

Cum va spuneam, acest sapun este tot al meu, capcauna! Daca veti vrea si voi unul, sa-l faceti cadou cui vreti voi ( numai aveti grija sa-l dati cui apreciaza cu adevarat asa ceva), atunci dati-mi de stire, din timp, pentru ca trebuie sa luati in calcul cele patru saptamani necesare pentru uscare.

Nu e musai sa aiba uleiurile de fata, insa in privinta aspectului nu fac rabat, e definitiva.

Ia te uita cat e ceasul!🙂 Am trecut la ora de iarna.

Sa aveti o iarna calduroasa!🙂

P.S. Blogul meu „implineste”chiar acum 50.000 de vizite. Sa-mi traiasca!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la O, brad frumos!

  1. amy spune:

    initial nu am vrut sa postez comment pt ca nu pui sapunul pe Breslo🙂

    dar nu m-am abtinut ,
    eu nu stramb din nas de la colorantul rosu, sunt fan culori vii la un sapun🙂

  2. pai sa-ti si sa ne traiasca! si la cat mai multe sapuneturi!

  3. A vida é magia e encanto.. é preciso preservar a beleza dos nossos corações.
    Saber olhar com pureza de alma respirar como se nascêssemos a cada instante!
    A felicidade e a Magia é algo, que entra em nossas vidas, com total explêndor.
    Hoje sinto que renasci novamente estou muito feliz por isso
    estou aqui .
    Carinhosamente convido você a ler a postagem do meu blog.
    Aquilo que pode parecer pouco para muitos
    para mim é tudo de bom que poderia acontecer nessa fase
    da minha vida.
    Gostaria muito de ler seu comentário no meu blog.
    Uma linda semana beijos.
    Evanir(EVA)

    • Alexandra spune:

      Raspunde ceva daca poti la comentariul asta! :D)))
      Otilia, roaga-l tu pe Luis sa-mi traduca si mie ce spune Eva! Por favor! :D)

      • otilia spune:

        Alexandra acu am vazut, mii de scuze, nu vorbesc eu portugheza dar pot sa incerc, bine ca e scris si nu vorbit :))

        Viata e magie si farmec … trebuie sa ne pastram frumusetea inimilor
        Sa privim cu puritatea sufletului, sa respiram ca si cum ne-am naste in fiece secunda!
        Fericirea si Magia intra in vietile noastre cu toata splendoarea lor.
        Azi simt ca renasc din nou, sunt foarte fericita, de asta ma aflu aici.
        Va invit cu drag sa cititi postul de pe blogul meu.
        Ceea ce pentru multi poate parea putin, pentru mine este totul si ma face fericita in viata mea de acum.
        As fi incantata sa citesc comentariul tau pe blogul meu
        O saptamana frumoasa, pupici.
        Evanir(EVA)

      • Alexandra spune:

        Nu vorbesti, dar citesti si intelegi.😀
        Mersi mult, ia te uita domle ce poetic!🙂 Draguta Eva, brazilianca!🙂 Cred si eu ca e poetica, la ei e primavara! :D))

  4. simf spune:

    …implineste primii 50 de mii de vizitatori, pe care, intre noi fie vorba, i-ai adunat repede. pentru ca meriti:)
    multi inainte!

  5. otilia spune:

    Subscriu la comment-ul lui amy, si mie imi plac culorile mai cu viata, uite cat de faine ies sapunurile! Si sa-ti traiasca blogul frumos mirositor si de ochi incantator !!!

  6. Gabi spune:

    Suuuuuuuuperbe,ii invidiez pe fericitii care vor primi acest sapun!Numai ca bine ai spus ca le vei oferi doar celor care le apreciaza!Nu ma deranjeaza nici pe mine colorantul rosu si eu il mai folosesc uneori.E vesel si de sarbatoare.
    Am primit azi mostrele si iti multumim, eu si fiica mea, care de cum le-a vazut a spus ca sunt ale ei pentru ca sunt micute.Imi plac nespus prin textura lor fina, de catifea, mirosul lor si spuma frumoasa pe care o fac.Sunt nemaipomenite!Cred ca o mostra este cu ulei de tamaie, cel care are si o dunga iar celalalt, nu stiu cu ce e, dar e fin si are un miros de brad cu miere parca, imi place mult.

    • Alexandra spune:

      Gabi, ma bucur ca au ajuns si ca ti-au placut micile mele sapunele. Cred ca da, ti-am trmis o bucatica din cel cu tamaie. Celalalt s-ar putea sa fie din acela pentru bebelusi, dar nu sunt sigura…
      Si mersi frumos pentru cuvintele tale frumoase!🙂

      • Gabi spune:

        Aseara i-am facut inaugurarea, pe mine si pe fetita, care s-a bucurat sa o spal cu el, am spalat-o cu celalalt, nu cu cel de tamaie.Care mirosea a brad si miere si e asa de fin……O sa iti trimit si eu cateva poze pe mail…

      • Gabi spune:

        In fiecare seara ma intreb ce fel de sapun este cel despre care spui ca ar putea fi pt bebelusi, dar nu esti sigura, eu ma intreb daca nu cumva e cu lapte de capra, dar nu stiu cu ce e parfumat, caci miroase divin si m-am indragostit de acest minisapunel, pe care il pastrez numai pt mine, ca sa vezi ce dragoste posesiva am …

  7. CCristinaC spune:

    Si eu sint invidioasa pe prietenii tai. Sper sa te aprecieze la adevarata ta valoare.

  8. Geta spune:

    E foarte frumos, culorile se armonizeaza foarte bine si crenguta de brad ii da farmecul acela de sarbatoare!

  9. Gabi spune:

    Stii , ma gandesc ca ai putea face si editia a doua….pentru vanzare, e prea frumos si ravnit de atata lume…ca sa nu il reeditezi!Oricum cred ca ai har in domeniul asta.Sau dar de la Domnul!

  10. miscellanea spune:

    Eine wunderbare Winterseife, und die Farben so zart. Sehr schön.
    Viele Grüße
    Petra

  11. Dana spune:

    Frumos cadou de Craciun, se vor bucura prietenii tai. Nu stiu care din sapunurile tale imi place mai mult, pacat nu exista „postari cu parfum” dar formele si culorile sunt minunate! Zilele trecute i-am povestit unei prietene despre sapunurile si blogul tau, probabil am fost cam entuziasmata ca m-a si intrebat „hai, ne apucam si noi?”. Nu, nu sunt atat de indemanatica, prefer sa raman doar spectator. Toate cele bune!

    • Alexandra spune:

      Multumesc frumos, Dana! Si de e sa nu te apuci, ma rog? Eu am convertit pana acum vreo trei fete la facut sapun, asa ca daca ai cumva cea mai mica intentie de a sapuni, s-ar putea ca pana la urma s-o faci. Nu e mare filosofie in definitiv.

  12. Ghinea Viorica spune:

    Foarte dragut a iesit!

  13. Nona spune:

    Superbe!
    Se poate o comanda de 25 de buc sa zicem?…ca tot vine Craciunul si prietenele mele ar aprecia un astfel de cadou.
    Multumesc frumos!

Lasă un răspuns

