Sapunul de weekend-Vin sarbatorile!

Contine: ulei de masline, de cocos, de palmier, unde de shea, argila verde, spirulina, argila roz, pigment mineral cosmetic rosu, ulei esential de brad si ulei esential de tamaie. Crengute de brad din gradina.🙂

De data asta am facut mai multa compozitie, pentru ca am vrut sa iasa un sapun mai cu mot, din toate punctele de vedere. Initial ma gandisem sa-i pun deasupra niste sclipici, beteala, ceva, insa „asistenta” a sarit iarasi cu gura pe mine ca fac tziganie! :D) Asa ca a ramas doar cu bradutul. Daca n-as avea atata treaba, m-as uita la el non-stop!🙂

Atat pe ziua de azi, maine va invit la taiere! Dupa ce veniti din parc, pentru ca se anunta o vreme superba in weekend-ul asta!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Sapunul de weekend-Vin sarbatorile!

  1. Georgiana spune:

    deci, vreau și eu dintr-astea. să nu le dai pe toate, da??? muamă, ce bine arată! mă înnebunești de-a dreptu!

    • Alexandra spune:

      Asta il facusem special pentru mine, adicatelea sa-l dau cadou de sarbatori. Dar ca sa nu inebunesti-de tot! :D) – iti pastrez si tie o felie.😉
      Cum merge concursul, ca am vazut ceva poze pe acolo!

  2. Anca M spune:

    Eram ferm convinsa ca o sa il faceti! :))

  3. amy spune:

    e foarte placut ochiului🙂 seamana cu bomboanele fondante🙂

    ma intreb cum miroase combinatia de brad cu tamaie

    • Alexandra spune:

      Avand in vedere ca tamaia este o rasina, aromele se completeaza fosrte bine. Uleiul esential de tamaie nu miroase chiar ca tamaia arsa, e tot ce pot sa-ti spun. Si, Amy, eu raman la convingerea ca tu esti Marinescu de pe Breslo care m-a intrebat de cum miroase „Delicios”.😉

  4. amy spune:

    da , Alexandra , sa stii ca prima oara cind m-ai intrebat nu mai imi aminteam si am intrat in mesaje si am vazut ca intr-adevar iti dadusem mesaj cu deliciosul …

    pe urma nu ti-am mai amintit .. mi s-a parut lipsit de importanta
    dar vad ca tii minte … te-a deranjat ceva din ce am intrebat eu atunci?🙂

  5. Anca spune:

    Ioooi, esti plina de idei super!! Minunat si asta! Ce culori faine are!
    Ce sa mai adaug si eu? Ca de fiecare data cand ne arati cate un sapun inghit in sec si ma intreb DACA si CAND apuc sa imi iau si eu o bucatica😀
    A propos, ai primit comanda mea pe Breslo, da? :* Mai vb. pe mess.

  6. otilia spune:

    Imi inchipui cum miroase, e un cadou foarte frumos pentru oricine, si uite ca rromul din mine ar mai fi lipit o fundita minuscula aurie sau rosie pe crenguta :))

Lasă un răspuns

