Un cappuccino?

Nu cred ca exagerez daca spun ca este cel mai frumos sapun al meu. Dar am mai spus asta de cateva ori in decurs de opt luni de cand mesteresc cu sarg la sapunuri. Parca totusi asta are ceva, nustiuceul ala care ma face sa mai spun o data: Cappuccino este cel mai frumos sapun al meu (deocamdata).🙂 Pentru ca l-am taiat la birou, cu vreo cativa spectatori, am ramas deja fara trei bucati si jumatate.🙂 Taierea sapunului s-a facut in pauza de masa, cand colegele mele au asistat tacute si fascinate la ritual, iar eu eram ca un guru al sapunurilor, predandu-le o lectie despre …taiere. Cu aceasta ocazie le-am promis un workshop cu fabricarea unui sapun. O sa fie distractiv!😀

Si acum haideti sa-l vedeti:

Imi place de mor!Iar mirosul…eeei…mirosul… este exact cel care trebuia la acest sapunel ( na, ca am folosit si eu un diminutiv🙂 ).

Dragii mei, sunt extrem de incantata de ce-a iesit si cat de curand am sa-l reeditez, pentru ca prevad ca se va „bea” fierbinte si pe nerasuflate.🙂

Va pupicesc si va doresc un weekend nemaipomenit!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Un cappuccino?

  1. Anca spune:

    Bestial!!! Esti maestra, ce mai!!!
    :*:*:*:*:* Unul e al meu, da?? Pupici!!!

  2. maria spune:

    uau, cred ca asa e, e cel mai fain sapun al tau (desi si ala cu lapte de capra e fain, si ala cu miere).Na, ti-am zis eu ca iar o sa-mi fie greu sa ma hotarasc ce comand. Deci o bucatica pune deoparte si pentru mine. Sunt tare curioasa ce mai faci sfirsitul asta de saptamina, tare cred eu ca mai pui ceva la cale..

    • Alexandra spune:

      Multam fain, Maria!
      Ti-am pus si tie unul deoparte. Cred ca nici n-am sa ajung sa-l mai pun in magazin, in ritmul asta!😀
      Asa e, coc eu ceva in minte, am deja o idee, in proiect, imi lipseste insa un accesoriu, dar maine dau o fuga la un magazin anume si poate dupa-amiaza il fac. Sa-mi tii pumnii, caci va fi ceva oarecum inedit pentru un sapun.
      Te pup, o seara buna!

  3. amy spune:

    e ffff frumos … are si cafea in el ?

    mi- placut cum ai scris partea cind te simteai ca un guru … ai de ce sa fii mandra …le arati altora ca exista si alte lucruri pe lumea asta decit ce stiu ei ….:)

  4. Geta spune:

    A iesit foarte frumos, un adevarat capucino, iar colegele tale au avut un mare avantaj sa vada pe viu cum se taie sapunul cu un taietor de clasa ! Fiecare cauta sa se perfectioneze sau mai bine zis sa-si usureze munca. Uite, in filmuletul acesta doamna respectiva a avut minunata idee sa taie sapunul cu un taietor de brinza cu fir de otel .http://www.youtube.com/watch?v=WqcuusGgDoI&feature=player_embedded#!

    • Alexandra spune:

      Mersi, Geta!
      Tot vreau sa te intreb, nu cumva esti tu Geta cea cu blogul „Natural e mai bine” ?

      • Geta spune:

        Da, Alexandra, eu sunt !

      • Alexandra spune:

        Aham!
        Atunci spune-mi si mie pentru ce atata secretosenie??
        Apoi, cum de nu m-ai bagat in lista de bloguri ( am vazut ca ai multe bloguri despre sapun), daca tot vii pe aici atat de des?? Iti e mai usor sa intri la mine pe cai oculte?
        Si trei, daca tot faci sapun si ai si blog, de ce nu pui la tine filmuletele despre sapun? Nu ca m-ar deranja…
        Superi pe cineva?
        Daca nu poti sa-mi raspunzi am sa inteleg…

  5. Geta spune:

    Oau, ce tare m-ai luat ! N-am nicio „secretosenie” dar n-am vrut sa ma autentific la tine pe blog tocmai pentru ca sa nu crezi ca vreau sa-mi fac reclama ca am si eu un blog pe care postez si sapunuri facute de mine dar, de astazi ma autentific aici si te trec si pe tine in lista mea de bloguri. In ce priveste filmuletele despre sapun le-am pus la postarile tale care au legatura cu tema in sine si ma bucur ca nu te deranjeaza.

    • Alexandra spune:

      Cum, n-ai observat ca o am si pe Ciscris in blogroll, iar lui Nana-handmade i-am dedicat un post intreg? Dar in fine, te cred pe cuvant…🙂
      Si te trec si eu in lista de bloguri, mai ales ca e un blog fain.

  6. Geta spune:

    Ma bucur, acestea fiind spuse si facute, sa mergem mai departe !

  7. Anca M spune:

    Sunt de acord ca asta este cel mai frumos, cel putin momentan, din colectia vasta de sapunuri pe care o detineti. Sunteti o adevarata artista a sapunului!

  8. Geta spune:

    Hahaha, esti de groaza Alexandra, si eu mergeam mai departe oricum !
    Sigur ca da, n-am nici un motiv sa te refuz . Cum procedam, imi trimiti un mail sa discutam ?

  9. Gabi spune:

    Suuuuuuuuuperb sapun, de fapt nu am cuvinte de incantare! Felicitari!

  10. otilia spune:

    Frumos, frumos, dantela de deasupra ma da gata🙂

Lasă un răspuns

