Cappuccino

Imi umbla prin cap de ceva vreme sa fac un cappuccino. Din sapun, binenteles.:) Cu scortisoara, evident.

Si l-am facut, adineauri. Inca n-a inceput sa se incalzeasca cum trebuie, ca l-am si pozat, atat imi e de drag. Are si shea si unt de cacao, si ciocolata, cacao, ulei esential de scortisoara si chiar lapte, adica exact cum scrie reteta de cappuccino adevarat. Doar ca… e sapun.

Daca sunteti cuminti, vineri vi-l arat taiat.🙂

Iar asta e dezastrul de dupa…

La fabricarea sapunului, cel mai mult imi place sa-l tai si cel mai putin sa fac curat dupa. Ca inca nu mi-am luat un ucenic.😀

Si un anunt foarte important: la Georgiana pe blog este in plina desfasurare un concurs de poze. Premiul? Ati ghicit!😉

Pupat!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Cappuccino

  1. otilia spune:

    Deci da. Arata de milioane. Abia astept sa-l vad taiat. Vreau sa-ti spun ca modelele acelea de deasupra imi plac de mor, pur si simplu „a royal touch”. Halucinez cumva?🙂

    • Alexandra spune:

      Pai da, ca tot a fost ziua Regelui!🙂
      Sa-ti spun ca mi-am pus un pic de soda pe buza?🙂 Dar ce sa-i faci, arta cere sacrificii!😉
      Mersi, Otilia, ne vedem abia vineri ca maine am o treaba.😉

  2. maria spune:

    E frumos Alexandra, parca ar fi o prajitura. Si cu cacao, unt de cacao si scortisoara in el cred ca miroase de iti vine sa il maninci.

  3. Alexandra spune:

    Maria, saru’ mana!🙂
    Nu sunt prea reusite pozele, ca ma cam grabeam, incepuse sa se inchege binisor, dar lasa ca ii fac eu niste poze artistice, cand l-oi taia.
    Cat despre miros, din cauza lui am pus sa fac un orez cu lapte, mai mult pentru scortisoara…🙂

  4. ml spune:

    Mmmm! N-am buton la tastatura sa dau mirosul mai tare🙂

  5. ml spune:

    Corect e: „Regret ca n-am buton la tastatura sa dau mirosul mai tare🙂 „

  6. Anca spune:

    Imi place, imi place, imi place!! E frumos rau, parca e prajitura!!!

  7. Gabi spune:

    IMMM, ce bun trebuie sa fie, mai -mai ca imi vine sa il mananc…imi pare rau ca nu sunt acolo sa il adulmec cu toate simturile.
    Bine ca nu ai copii mici ca ar fi pericol pentru ei, fetita mea cand vede sapunuri gen prajitura exclama „Imi vine sa il mananc, mami!” O data a si gustat dintr-un sapun cu cafea si cacao si scortisoara ,pe care il turnam in forme, desi am avertizat-o ca nu e prajitura, a ars-o putin la limba, ne-am speriat, am spalat-o repede, din fericire nu a patit nimic.
    Asteptam sa il vedem!Cu maaaaaaaaaaare nerabdare!

  8. simf spune:

    aia e prajitura, nu sapun! nu-i corect, pai daca arata asa tu crezi ca mie imi mai vine sa ma spal cu el? il tin de decor!

Lasă un răspuns

