Sapun de weekend-cu lapte de capra

Mai tineti minte primul meu sapun cu lapte de capra, ala bestialu’ ?😀 Era prin vara, inainte de a pleca in concediu. Aflati ca de atunci am mai facut sapun cu lapte de capra, de vreo trei ori, dar parca niciunul nu a iesit asa fain ca primul.

Pana acum, cand … o sa vedeti.🙂

Gata, in sfarsit i-am prins spilul! Greseam undeva si nu stiam unde, off! De-acum insa gata, sapunurile cu lapte de capra vor deveni specialitatea casei. :D))

Ce-i drept, m-am grabit sa-l scot din forma, cam molcut si l-am cam zdrelit putin, dar nu ma deranjeaza. Important e ca mi-a iesit iar finetea de sapun de prima data, ba parca inca si mai si… Si miroase a lavanda si are si ricin, pentru spuma si grasime. Adica numa’ bun pentru piei uscate.🙂 Si am facut in asa fel incat sa-i  iasa culoarea cat mai naturala, nu oranjul ala turbat!:D  Tehnica, frate!😉

Mai am unul la ‘copt”, care va fi gata mai spre seara, asa ca stati prin preajma. Tot atunci am sa va mai arat un sapun cu lapte de capra, de data asta nashpa, cum n-o sa vreti sa aveti in baie.

Sambata faina!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Sapun de weekend-cu lapte de capra

  1. Maria spune:

    arata fain, pare ff fin si abia astept sa il folosesc si eu . Vremea e nasoala afara asa ca stau in casa si astept sa-l vad si pe celalalt

  2. Alexandra spune:

    Eu l-am folosit deja.😀 S-a facut pasta sub apa, dar macar mi-am dat seama cum sta treaba. Maria, e super sapun si nu ma laud… :D))
    Si pe aici e frig si bate un vant dusmanos. Vine iarna, ce mai!

  3. amy spune:

    arata fain

    se poate si sapun cu lapte de capra cu aroma de trandafiri ?

    cu riscul de a supara multa lume , nu prea sunt fan lavanda🙂 ……..

    • Alexandra spune:

      Se poate, dar de unde ulei esential de trandafiri? Ca sa dau 2 milioane vechi pe 2 ml, parca nu-mi vine…
      Si nu se supara nimeni ca nu esti fan lavanda, gusturile nu se discuta… Insa daca te gandesti la apa de colonie cu lavanda cu care isi dadeau bunicii nostri pe fata dupa ce se barbiereau, atunci sa stii ca nu e acelasi lucru. Asa cum uleiul de trandafiri, ala adevarat nu seamana neam cu parfumul bulgaresc care ne-a ingretosat copilaria!😀

      • amy spune:

        stiu ca e scump… nu mi-am dus eu ideea pana la capat🙂

        o combinatie de geraniu cu palmarosa , care aduc destul de mult cu trandafirul

      • Alexandra spune:

        Se poate. Se poate orice…
        A, ca am uitat sa-ti spun. sapunelul ala galben de la mostre, care ziceai ca miroase frumos, are ulei esential de lavanda…🙂

  4. Geta spune:

    Ce fain a iesit, imi placeee, imi placee, imi place !!! si ma bucur ca i-ai gasit spilul ca sa iasa culoarea care trebuie. Of, eu nu m-am invrednicit sa caut lapte de capra, prin supermarketurile prin care merg, nu am gasit. Mai nou, am aflat zilele astea de la Tv. ca suntem pacaliti, cica in cutiile cu lapte de capra e un amestec cu un procent mare de lapte de soia. Realizatoarea reportajului a conchis – „Undeva pe cutie scrie acest lucru dar nu toata lumea citeste…Platiti lapte de capra si beti lapte de soia” !

  5. Anca spune:

    Imi place culoare alb-laptoasa pe care o are!! Se vede ca e cremos si fin dupa luciul din poza a doua! Felicitari!!
    Si cel turnat de mine azi e alb, ti-m zis ca am apucat si eu azi sa mesteresc ceva. Nu i-am pus ulei de masline sa nu il colorez in verzui, sunt multumita de culoare, sper sa si-o pastreze – iti zic maine. Poate o sa imi caut pe net oxid de zinc, imi plac sapunurile imaculte, imi dau si mai mult ideea de „curat”, plus ca si dezinfecteaza, nu?
    Pupici multi si o duminica frumoasa!! :*:*:*

    • Alexandra spune:

      Nu iese verzui de la uleiul de masline. Poate doar daca pui mult…
      Oxid de zinc sau dioxid de titan.Dar mai bine fara…

      • Anca spune:

        Eu am citit ca daca uleiurile sunt deschise la culoare, si sapunul iese deschis. Uleiul pomace pe care il am eu e mai verde decat cel extravirgin, asa l-am nimerit. Iar cel extravirgin variaza de la verde brun la galben auriu.
        Am vazut cele doua sapunuri din lapte de caprita, ciudat cat de urat a iesit al doilea…. Eu cu lapte nu am incercat inca. Am pus la un moment dat intr-unul niste miere si cand l-am taiat mirosea urat, parca nu isi incheiase nici procesul de gelificare… mai am multe de invatat, oricum…
        Pupici!!

  6. Gabi spune:

    Bine ca ai prins spilul si ne bucuram de bucuria ta si de sapunul din poza.Dar pana la urma de ce prima data ti-a iesit si apoi nu ti-a mai iesit?Teoretic ar fi trebui sa fie invers…Cred ca trebuie sa fie o placere sa te speli cu el……..mmm.Fetita mea de 4 ani ce crezi ca spune despre el?Ca nu ii place ca nu are nicio floricica….Eh ,asa sunt copii,dar cred ca e o finete de sapun pt pielicica lor.

    • Alexandra spune:

      Este o finete, intr-adevar. N-ai cum sa-ti dai seama prea bine din poza cat este de fin. Pentru copii, doar uleiul esential de lavanda este recomandat, celelalte pot fi iritante.Iar sapunul de fata, e ca un laptic caldut, inainte de culcare.🙂

  7. Gabi spune:

    Stiu ca nu imi dau seama, dar o idee tot mi-am facut despre finetea lui.Chiar ma intrebam mai devreme daca nu e mai bine pentru copii sa facem sapunuri neparfumate , eu chiar am facut candva.Dar uite ca nu stiam ca doar uleiul esential de lavanda e recomnadat.
    M-ai convins inca o data sa incerc repede sapunul asta pentru pustoaica mea, dar si pentru alti pusti.Si nu numaiNumai sa imi iasa,sa nu o dau in bara.Prima data am facut cu lapte de vaca de la tarani(cumparat de la cineva de incredere) si mi-a iesit , nu pentru ca m-am documentat eu cat am putut, dar pentru ca am primit ajutor de sus, adica m-am rugat lui Dumnezeu ca sa imi iasa.Mi se pare important sa ceri ajutorul Lui in orice lucru.Lucru bun, evident.
    Apropos, cred ca si smantana e buna pt piele si scalp.

  8. Gabi spune:

    Ma uit inca o data admirativ la sculele tale si ma intreb daca fierastraiasul este mobil, asa apare.Imi plac si imi place si ce sapunuri perfecte ies din taierea lui…sa le folosesti cu spor si succes!

  9. Gabi spune:

    Ok, fain!E simpatica scula! Sa stii ca am vazut printre sculele sotului meu un fierastraias asemanator si mi-a venit un gand sa incerc si eu putin ca nu o fi foc daca stric ceva, nu?

  10. marginean estera jud alba iulea localitatea salistea strda joseni nr 85 spune:

    sapunul de matase este cel mai bun si delicat si mai fin

Lasă un răspuns

