Aceeasi reteta

Aceste doua sapunuri au fix aceleasi ingrediente, au fost facute de aceeasi mana, in aceleasi conditii de temperatura, cu aceleasi scule , ambele la sfarsit de saptamana.😀 Cu toate astea, asa cum vedeti e o maaare diferenta intre ele si nu doar ca aspect, credeti-ma. Daca cel din dreapta e cremos, miroase frumos a levantica si e fin-fin, cel din stanga e poros, in mijloc ( ca l-am taiat,i-am facut autopsia,  sa studiez cazul amanuntit) e apos si…pute!

Plus ca arata ca dracu’!

Ambele sunt cu lapte de capra si cine spune ca e floare la ureche sa faci un sapun cu lapte, indiferent de care o fi el, ca e de capra , de vaca sau de mama ( am vazut pe net, cred ca v-am mai zis), ori e un sapunar cu multa practica si experienta, ori mananca bors! Because, nu e simplu.

Cred ca prima data mi-a iesit bine sapunul cu lapte dintr-un mare noroc, bafta incepatorului, pentru ca dupa aia, n-a mai vrut. Insa de data asta i-am venit de hac doamnei capre si i-am pus laptele frumusel intr-un sapun tocmai bun pentru piele de doamne si domnisoare pretioase!🙂

Atat!

Va pup!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Aceeasi reteta

  1. Mihaela C.P. spune:

    In reteta nereusita, cred ca ti s-a brânzit laptele.

    • Alexandra spune:

      Se poate. Insa cand l-am turnat in forma, era bine-mersi. Dupa aia s-a intamplat ceva.
      Unii numesc asta „fenomenul de separare”, cum ar veni, s-a cam taiat, ca maioneza. Ca daca doar se branzea, tot nu mirosea asa si nici nu curgea zeama din el… Ar fi fost un sapun cu …branza, asa cum fac unii cu iaurt sau cu smantana.

  2. Leti spune:

    cum am facut eu, de exemplu :)). sunt atat de aeriana , incat in loc de lapte de capra bio, am luat – evident – iaurt. tot de capra.lucru pe care nu l-am observat decat cand am deschis sticla, ca sa il pun la inghetat. dar a iesit si asa :))

Lasă un răspuns

