Doua saptamani…

…au trecut de cand n-am mai facut un sapun si vreau sa va spun ca deja ma resimt.😀 Motive, destule: in weekendul trecut am fost  plecata cu treaba, apoi am avut  si mai multa treaba la birou. Daca va spun ca nici mancare n-am mai facut, atunci o sa-mi iertati lipsa de sapunareala din ultima vreme. Norocul meu este ca ai casei ma inteleg si mananca si ei ce apuca… Un sapun-doua  acolo… :D)))

Nici de bloguri nu mai am timp, eu care aproape nu lasam sa treaca o zi fara sa postez ceva.Dar asta e viata, nu poti face mereu ce-ti place, ba as indrazni sa zic ca mai mult facem ce nu ne place, dar trebuie, e musai.

In alta ordine de idei, initiativa mea de a darui  mostre a fost peste asteptari de bine primita si am sa mai fac gesturi de-astea de acum incolo. Macar de as converti cat mai multa lume la sapunuri naturale, indiferent de sursa de provenienta.Pentru ca, zic eu, diferenta intre  a te spala cu un sapun natural fata de unul din comert o pot asemana cu aceea dintre mancarea de fast-food si mancarea de la bunica. Bunica de acum treizeci de ani.😀

Deci sa revin la oful meu, abstinenta de sapunarit. Sa va spun? Biiiine, recunosc, azi am facut doua bucati, mumoase foc, simplute si istete. Vi le arat maine.

Pana atunci ,va las cu bine!

.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Doua saptamani…

  1. ml spune:

    In sfarsit! Am intrat si de 3-4 ori pe zi cu gandul ca apare ceva nou. Si pentru ca nu erau noutati, mai treceam odata prin magazin sa-mi fac terapia cu frumos🙂

  2. Gabi spune:

    Ehe, e boala grea sapunaritul asta.Si eu am simtit lipsa postarilor tale din ultima vreme.

  3. maria spune:

    m-ai facut curioasa, abia astept sa vina miine sa vad ce-ai mesterit

    • Alexandra spune:

      Sa ma vezi pe mine cum le dau tarcoale si cum mai ridic prosopul in care stau invelite si trag cu ochiul. Bine ca vine noaptea si ma bag la nani, ca as fi in stare sa le scot cu lingurita din forme! :D)))
      Pot sa-ti spun ca unul e cu lavanda, hehe!

      • maria spune:

        te inteleg perfect ca dai tircoale, eu am pus sapunurile naturale in niste cutii de carton si le tin in dulap( desi pe blogul tau am citit ca nu-i prea bine sa le tin acolo dar, ma rog deocamdata n-am gasit alta varianta). Din cind in cind, la citeva zile ma duc si le studiez, incerc sa ghicesc care de ce fel e. Ce mai greu e sa ma hotarasc pe care sa il scot sa-l folosesc. Partea buna e ca ma spal de nenumarate ori pe zi pe miini ca imi place la nebunie mirosul lor.Aaa, si apropo de lavanda, imi place tare mult sapunul cu lavanda si unt de shea de la tine dar si cel cu trandafiri presati deasupra (parca litle rose ii zice) si cel cu busuioc

  4. Alexandra spune:

    Maria, sper ca le folosesti si la dus, nu doar la spalatul pe maini. Eu le recomand in special pentru dus, astfel incat beneficiile lor sa fie prezente pe o suprafata cat mai mare de piele.
    Chiar acum lucrez la etichete pentru sapunuri; banuiesc ca e mai usor sa citesti o eticheta , sa vezi ingrediente contine, decat sa intri mereu pe Breslo sa vezi ce scrie acolo…
    Little rose, dragul de el. La vara mai fac unul, asta daca n-om intra in era glaciara care se anunta. :D)))
    Pe cel cu busuioc l-am reeditat ,la cererea telespectatorilor! :D)

    • maria spune:

      he, he, da, le folosesc si la dus, cam de prin ianuarie am renuntat la gelul de dus si l-am inlocuit cu sapun natural, samponul la fel , am si cite unul exfoliant si le folosesc cum scrie la blog, in paralel ca sa le dau timp sa se usuce. I-am luat si sotului, asa ca fiecare cu sapunul lui la dus sa n-avem discutii

  5. Anca spune:

    Ti-am simtit lipsa, sa stii!! Welcome back!!
    Eu nu am mai experimentam nimic, din lipsa de timp si dispozitie, desi am toate ingredientele acum… Poate mai vorbim si in particular, te pup si astept maine sa vad ce au mai facut manutele tale harnice!! :*

Lasă un răspuns

