Mostre de dat…

Ziceam in postarea anterioara ca as fi vrut sa dau fiecarei participante la micul concurs organizat pe blogul meu, cate o bucatica din sapunurile facute de mine. Ei, uite ca asa am sa si fac! M-am gandit, vi le trimit intr-un plic normal, cu posta romana. Timbrul e din partea casei, of course. 🙂

Am sa trimit doar celor care inca nu stiu cum sunt sapunurile Charis , cate doua bucatele, cu conditia sa-mi lasati adresa la mail  alex2catana@yahoo.com.

Bucatelele au cam 15-20 de grame, suficient cat sa va spalati cu ele pe maini sau pe fata  de cateva ori si sa va faceti o idee despre ce inseamna un sapun natural .

Asadar, astept pe mail adresele, ok?

Pupici!

P.S. Rectificare: au prioritate cei care au participat la concurs. In limita „stocului de mostre” am sa trimit si celor care n-au participat, dar mor de curiozitate sa incerce sapunurile mele. :D)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Mostre de dat…

  1. Alina Andreea Ciubotaru zice:

    Sper sa am noroc sa testez si eu aceste sapunele! 😀

    • Alexandra zice:

      Alina, esti pe lista de asteptare. Eu cred ca vei avea noroc… 🙂

      • silviana zice:

        Alexandra, multumesc ff mult pt mostre! Le-am primit astazi si primul lucru care m-a uimit inca dinainte de a deschide plicul a fost…. mirosul. Nu credeam ca un sapun natural poate avea o asemenea aroma fina dar in acelasi timp f puternica. Abia astept sa le incerc! Multumesc mult!!

      • Alexandra zice:

        Hei, ma bucur ca iti placura. Acum astept sa-mi spui cum sunt dupa ce te vei spala/juca cu ele. 🙂

  2. Anca zice:

    Frumos gestul tau, asa cunoaste cat mai multa lume ce sapunuri faine faci! 🙂

  3. amy zice:

    acum am citit si sunt f incintata 🙂

    sunt si eu inclusa nu ? 🙂

  4. simf zice:

    Alexandra, tu stii ca eu iubesc sapunurile tale (apropo, in targurile din centru au aparut mici producatori de sapun natural – n-am cumparat de la ei inca, dar ma bucura ca vin), mai nou am si l’occitane-uri – grea boala, si costisitoareeee. ma gandesc ca cel mai bine/util/fain ar fi sa trimiti mostre celor care nu stiu ce-nseamna sapun natural, cei deja naraviti nu mai au nevoie. zic si eu.
    si nu ma pot abtine: GENIALA a fost apa de roze, incredibila, minunata s.a.

    • Alexandra zice:

      Da, asa ziceam si eu, sa trimit celor care n-au incercat niciodata un sapun natural. Dar daca imi solicita pana si sapunarii mostre de sapun ( presupun ca pentru comparatie), ce pot sa fac? 😀

  5. Roxy Cazcu zice:

    Admir tot ce faci! Astept cu nerabdare sa testez produsele tale. Esti o draguta!

  6. Elena zice:

    Buna, Alexandra! Pot primi si eu o mostra?

  7. Gabi zice:

    Buna seara!
    Mi-am dorit mult sa castig concursul, dar ma bucur sa aflu ca pot obtine mostre de sapun.
    As vrea si eu mostre de sapun facut de tine si … pot sa ma bucur ca imi vei trimite?
    Nu am folosit sapunurile tale,dar imi doresc sa le simt pe piele …. si sa stiu ca sunt facute de tine.

  8. Elena zice:

    p.s. Daca vrei, facem schimb 😀

  9. amy zice:

    just to let you know

    am primit mostrele

    revin cu feedback pe emailul tau 🙂

    merci inca o data

  10. Teo zice:

    Buna,as dori si eu niste mostre daca se poate:)

  11. amy zice:

    cel mai mult mi-a placut la sapunuri ca sunt foarte placut mirositoare , mai ales cel cu ciocolata, miroase a o bomboana cu menta am detectat un pic si mirosul de cacao

    textura e fina, m-am si spalat cu cel galbui si face spuma , e cremos, hidratant , are un miros mai discret decat celalalt , dar la fel de placut

  12. Gabriela zice:

    Am trimis si eu mail pt mostre.
    Mii de multumiri Alexandra!
    Un gest extraordinar!

  13. Alexandra zice:

    Pentru foarte putin, Gabriela! As fi vrut sa fi putut mai mult, dar stii si tu cum sunt vremurile…

Lasă un răspuns

