Castigatoarea lunii octombrie

Ma credeti ca as fi vrut sa fi dat fiecareia dintre participantele la micul meu concurs, macar cate un sapunel  ” Charis” ? Ori macar o bucatica, o mostra, un crampei din munca mea de sapunar amator, dar plin de pasiune! 🙂 Mi-ar fi placut sa fac un mic spa-party, cu o tombola la sfarsit! Dar cate n-as fi vrut eu… Din pacate, inca nu pot sa fac asta, insa mai sper ca intr-o zi am sa pun in cui munca de contabil si am s-o imbratisez cu totul pe cea de sapunar. Poate la pensie, daca mai apuc… 😀

De joi sunt plecata din Bucuresti, cu treaba si m-am intors acasa de putina vreme. Imi pare rau daca v-am facut sa asteptati postarea asta cu numele castigatoarei, dar poate ma veti ierta daca am sa va spun ca, toate participantele vor avea un discount de 20% la prima comanda, plasata pana duminica viitoare , ora 24.00.Exceptie fac sapunurile de la „Lichidare de stoc”, care sunt oricum cu pret redus.

La Concursul cu tragere la sorti de luna aceasta, au participat in ordine:

1. Anca

2. Amy

3. Gabriela

4. Nicoleta Alexandra

5. Andreea Salagean

6.Nadinne

7.Gabi

8. Simf

9.Ghinea Viorica

10. Csilla

11. Leti

12. Alexandra

Multumesc frumos pentru comentarii, pentru incurajari, pentru adaugarea la magazine favorite, pentru like-uri, pentru ca ati comandat sapunurile mele,pentru ca va plac, pentru  ca aveti incredere ca fac ceea ce spun ca fac. Multumesc pentru ca ati intrat pe blogul asta!:)

Iar castigatoarea este: LETI

Felicitari, Leti!  La mai mare! :D)))

Va pup pe  toate si va dedic o melodie faina!Ascultati-o! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Castigatoarea lunii octombrie

  1. Leti zice:

    yay ! me so, but oh so happy 🙂
    merci mult, alexandra. vor fi pe maini bune :))

Lasă un răspuns

