Ca si cand nu aveam destule sapunuri cu lavanda…

Iar in final, „Colectia de toamna” !:D)

Asta e tot ce am facut in weekend-ul care tocmai trecu. Joi plec din Bucuresti ,cu treaba , pana duminica seara, cand e musai sa vedem cine va castiga cadoul lunii octombrie.

Pana atunci, va las cu bine si sa va gasesc sanatosi!🙂

Cu drag,

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ca si cand nu aveam destule sapunuri cu lavanda…

  1. mariana spune:

    olala,le faci din ce in ce mai pe gustul meu…asta da sapunuri „handmade”

  2. CCristinaC spune:

    Arata foarte bine „Colectia de toamna”.
    Sa ai drum bun unde mergi si sa te intorci cu bine!

  3. amy spune:

    DE CE AM SENTIMENTUL CA SE VA IMBOGATI COLECTIA CIT DE CURIND ?🙂

    cu manutele neastamparate ale Alexandrei🙂

  4. Maria spune:

    mi-am comandat acum vreo luna mai multe sapunuri facute de tine Alexandra, desigur initial vroiam doua trei dar nu m-am putut abtine, Am apucat sa folosesc cam trei dintre ele iar unul din preferate e desigur cel cu lavanda si unt se shea, de fapt am constatat ca mai nou iubesc tot ce are lavanda. Abia astept sa mai termin din stoc ca sa mai comand altele, am pus deja ochii pe citeva. Sa ai mult mult spor la treaba si sa faci sapunuri muuuuuuulte

    • Alexandra spune:

      Maria, multumesc frumos pentru cuvintele tale!
      Si eu am vrut prin februarie sa fac un sapun, asa, de curiozitate si pentru ca era iarna si ma plictiseam in casa si am ajuns sa fac…vreo cateva sute… :D)))
      Cand vei vrea sa mai comanzi, poate ne consultam un pic inainte, ce zici? Mergi pe mana mea?😉

  5. Mama a zis ca sapunurile tale parca sunt prajituri ! Oricum, sunt cele mai bune de pe Breslo.
    P.S. am 11 pisici in casa acum, din care 6 pisoi (sic!)

    • Alexandra spune:

      Laura, ma flatezi! :D)) Nu stiu daca merit asa un calificativ, dar iti multumesc din suflet! Am vazut si feedback-urile, saru’ mana, raman datoare!🙂
      As fi vrut sa te intreb ce-ti face sapunul pentru par, Herbal-ul, desi e cam devreme sa vezi ceva concret. Voiam macar sa stiu cum va impacati.🙂
      11 pisici? Eu am patru si mi se par multe! si stau afara, dorm in garaj! Cum te descurci cu ele, cred ca te costa o avere mancarea lor!

Lasă un răspuns

