Daca doriti sa revedeti…

…sapunul cu ulei esential de tamaie si ornat cu flori uscate de busuioc.

Facut initial in joaca, la indemnul unei colege bisericoase din cale-afara, sapunul cu tamaie s-a dovedit in mod paradoxal unul dintre cele mai apreciate, chiar si de catre mine , care nu le am deloc, sau aproape deloc cu biserica. Se pare ca nu doar mierea si uleiul de ricin, prezente notabile in acest sapun au contribuit la reusita lui, ci chiar uleiul esential de tamaie, care i-a dat o finete aparte.Acum nu stiu daca uleiul ca atare, sau faptul ca e din tamaie, ( adica e un fel de  sapun …sfintit🙂 ), a facut ca acest sapun sa aiba o textura de-a dreptul cremoasa. Oricum ar fi, e un sapun delicios, si la pipait si la mirosit.

M-am incurcat la dunga de cacao, care ba a iesit, ba nu… La taiere s-au mai rupt din  flori, ca mai bine le puneam tot bete intregi… Inca nu m-am obisnuit cu formele astea noi.🙂

Oricum, imi place sapunul, imi place rau!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Daca doriti sa revedeti…

  1. Anca spune:

    Ce frumos arata!!! E unic, nu am prea vazut pe nimeni sa faca sapun cu tamaie, parca mai e unul pe Breslo dar nu arata atat de atragator. Felicitari, esti o artista, si fara dunga aia, tot arata minunat! Imi place cat de alba e partea de sus, laptoasa, iar de miros, nu mai zic, eu am avut 2 bucatele de care am fost incantata la maxim – miros divin!!
    O duminica frumoasa :*, draga Alex!

  2. Nadinne spune:

    Folosesc in prezent sapunul cu tamaie si busuioc si e extraordinar – face multa spuma, curata foarte bine, imi lasa mainile catifelate, cat despre miros…

    Ma bucur enorm ca l-ai re-editat. Abia astept sa-l pui la vanzare.

    Iti urez o saptamana fara nori

  3. Alexandra spune:

    Asemenea si tie Nadinne, desi sa stii, eu m-am bucurat tare mult ca a plouat , in sfarsit! :D)
    Cat despre „norii” ceilalti, da, ar fi bine sa dispara!🙂

  4. Anca spune:

    L-am primit si imi place teribil de mult!!!! Pup!!

Lasă un răspuns

