Giveaway-ul lunii octombrie

Credeati ca am uitat? N-am uitat, chiar deloc, dar am lasat sa mai treaca ceva timp de la giveaway-ul de pe celalalt blog, unde castigatorul, culmea, inca nu mi-a lasat adresa, sa-i trimit sapunurile! Sper ca aici nu se va intampla la fel, pentru ca in cazul asta voi fi tentata sa nu mai fac promotii de genul asta.

Pana acum, pe acest blog participau la giveaway (pe voi nu va enerveaza cuvantul asta?? :D  ) doar cei care folosesc sapunurile mele. De data asta schimbam putin macazul, si lasam liber si celor care n-au folosit inca sapunurile mele si care, in treacat fie spus, nu stiu ce pierd. :D)))))

Conditiile de participare ale noilor veniti sunt un pic mai „dure”, adica:

1.-sa aveti cont pe Breslo si sa inscrieti magazinul meu, Charis, la magazine favorite;

2.-daca sunteti pe facebook, merge si acolo un like,

3.-un comentariu la postul de fata-scrieti ceva despre sapunurile naturale handmade.Si tot aici sa-mi dati de stire despre primele doua puncte, daca au fost indeplinite si sub ce nume.

4.-numiti sapunul care va place cel mai mult din „colectia” mea.

Iar premiul este un set de sase sapunele naturale:

Lapte de capra, catina si suc de morcovi, miere si ceara, lavanda si unt de shea si inca doua sapunele pentru copii, cu musetel si galbenele. Toate naturale 100%.

Tragerea la sorti va avea loc duminica viitoare, 16 octombrie.

Bafta!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Giveaway-ul lunii octombrie

  1. Anca spune:

    Minunate premii si la acest giveaway, dar cu „bafta” mea, eu nu mai particip. Feedback am dat la sapunele si indeplinesc conditiile si la celelalte puncte, dar de data asta urez „succes” altora.
    Ce matinala ai fost azi! Frumos cel cu ceara, il astept si pe cel cu busuioc, ma bucur ca il faci din nou. Imi plac asa de multe si mi le-as dori pe toate, nici nu mai stiu de data asta ce sa cuprinda comanda urmatoare🙂
    Un week-end insorit!! La noi ploua si e friiiiig……

    • Alexandra spune:

      Ba ai sa participi si odata si odata tot ai sa castigi, ai sa vezi!🙂
      Trimite un pic de ploaie si la mine, ca m-am uscat de tot!

      • Anca spune:

        A ajuns ploaia si la tine? :*:* Sper ca da!!
        Mersi de incurajari! Asa-i, asa-i, daca nu participi, nu ai cum sa stii ce sanse ai🙂
        Care o fi preferatul meu dintre sapunurile tale? Am de ales intre: 1. lavanda si unt de shea, 2. busuioc si tamaie, 3. primavara, 4. cacao si 5. morcov si catina. Astea mi-au placut taaaare mult, si ca aspect si ca proprietati, calitati, miros, eficacitate, etc. Mi-e greu sa aleg, zau daca nu! „Primavara” mi-a facut bine la ten si miroase proaspat, a menta, a verde, ce mai, pe gustul meu! Cel cu cacao a fost printre primele pe care le-am folosit si mi-a facut impresie buna din start. Lavanda si shea, nu mai zic, super cremos! Cel cu catina si morcov e deliciu pt. piele, iar cel cu busuioc cred ca a primit cele mai multe feedback-uri de la mine, nu? Asa ca il declar invingator! Si imi mai doresc o bucata din cel nou, sa-mi faci si mie parte, please!!🙂 Pupici!!

        PS: eu nu am termen de comparatie cu alte sapunuri naturale, nu am luat decat de la tine, mi-am facut eu cateva, asa, experimental, si nu ma tenteaza inca nimic altceva de
        pe piata, sincer.

  2. amy spune:

    de ce nu am cistigat eu?😦 aveai adresa in minutul doi …plus ca si poza era superba

    ce noroc au altii !😦

  3. amy spune:

    nici eu nu prea am bafta la concursuri , dar am zis hai sa o fac si pe asta , adik sa particip la acest concurs nou ….

    Alexandra, te-am adaugat favorit pe Breslo . mai trebuie sa dau si LIKE ? nu de alta dar cam urasc facebookul

    3. ce sa scriu despre sapunurile naturale ? ca sunt absolut minunate , ca de un an am fost convertita la ele si spun la toata lumea sa nu se mai spele cu gel de dus din comert, ca ma uit tot timpul pe alte bloguri si site-uri ca sa imi imbogatesc retina cu frumusetile de acolo, ca atunci cind ma duc la targuri sper tot timpul sa intilnesc si un producator de sapunuri naturale ?🙂

    4. sapunul meu favorit de la Charis ( ca la scoala🙂 …. este ….. SWIRL ! pt designul inovativ,

    si in loc de final , imi doresc sa nu fiu prea dezamagita cind o sa vad ca nu cistig concursul🙂

    • Alexandra spune:

      Deci folosesti sapunuri naturale, ahaaaa. Dar nu de la mine, nu-i asa? Hmmm…🙂
      Si Amy, tot ca la scoala iti spun si eu, important nu e sa castigi, ci sa participi. Altfel spus, daca nu partici, n-ai cum sa castigi. Si din nou altfel spus, pana la urma tot vei castiga!🙂
      Nu, e suficient Breslo, si pe mine ma oftica facebookul! :D)

  4. amy spune:

    mda, ai dreptate, nu stiu cum am facut, ca m-au atras alte sapunuri pe Breslo de care acum sunt cam dezamagita , ba nu imi place combinatia de uleiuri, ba sunt prea abrazive si le si consum greu , dar sper cit de curind sa comand si de la tine , insa sa stii ca am stacheta cam inalta🙂 , uite sper sa nu te superi, dar pt mine cele mai adevarate sapunuri handmade din RO sunt cele LOIS ( am placerea sa o cunosc si pe cea care le face) si intr-o perioada le-am si promovat , am avut un site de produse organice …cam asta e povestea ….

    • Alexandra spune:

      Cu atat mai bine, imi plac provocarile!
      Stiu sapunurile Lois, de fapt stiu cam tot ce e pe piata romaneasca, din vedere, ca de folosit , le-am folosit doar pe ale mele.Lois, comparativ cu ce alte sapunuri ai folosit, ca presupun ca nu le-ai incercat chiar pe toate!🙂 Chiar as fi foooooarte curioasa sa vad cum sunt sapunurile mele comparativ cu ale altora. Cate ceva mai stiu eu, dar nu indeajuns.😉
      Pacat ca nu mai ai site-ul , in curand as fi putut sa-ti dau si eu cateva sapunuri sa mi le promovezi.
      Si am si eu o curiozitate! De ce nu continui sa cumperi de la Lois si te combini la fel de fel de…sapunuri?😀 ( ca am vazut ce ai luat de pe Breslo…)

  5. Geta spune:

    Daaa, Alexandra, nici mie nu-mi place cuvintul „giveaway” si sunt nedumerita de ce lumea isi boteaza produsele in lb. engleza ! Am citit pe unele bloguri cum unele persoane isi lauda marfa cit mai cu foc in lb. romana strecurind pe ici pe colea cite ceva in lb. engleza apoi incheie triumfator cu un „enjoy”, „stay tuned” etc. In loc sa se mindreasca ca din mina lor au iesit produse 100% naturale romanesti, le boteaza pe englezeste ca sa se creada ca sunt de alta provenienta.

    • Alexandra spune:

      Asa e, daaa, ma enerveaza cumplit si pe mine faza asta. Hai sa zici ca la nume mai merge, dar in rest, chiar nu vad rostul. Stay tuned, mai sa fie! :D)) Cred ca e doar valul, poate trece…Ce sa-i faci, asta-i moda!

  6. amy spune:

    si nu esti curioasa sa incerci si alte sapunuri , ale concurentei🙂 ca sa zic asa ? altfel cum poti sa iti dai seama unde ai minusuri si / sau plusuri ?

  7. Gabriela spune:

    Da, nici eu nu am bafta la concursuri dar, poate ca…de data asta…. sper si eu….
    Sunt mare fan al produselor naturale, printre care se numara si sapunurile naturale. Sunt intr-adevar altceva decat celelalte. Le-am descoperit cu putin timp in urma dar….chiar le iubesc.
    Contul meu de pe breslo este eu67 – si am adaugat magazinul Charis la magazine favorite. Nu am cont de facebook.
    Sapunul care imi place foarte mult din colectia ta Alexandra, este Macadamia.

  8. Gabriela spune:

    Multumesc mult Alexandra!🙂 Si eu sper sa fie!

  9. Cont pe Breslo cu numele: Niiic

    Am adaugat magazinul tau la magazine favorite tot sub acelasi nume.

    Am dat like cu numele: Nicoleta Alexandra

    Folosesc sapunuri handmade de ceva timp incoace. In prezent m-am oprit la sapunurile de la Cristinne Cosmetics, pe care le-am descoperit intamplator, intr-un catalog. Preferatul meu este sapunul cu vanilie si bourbon. Imi vine sa il mananc.

    Sapunul care imi place din colectia ta este: Trandafir, lavanda si shea

    • Alexandra spune:

      OK, Nicole, s-a marcat!😉
      Vreau doar sa-ti spun ca am o vaga impresie ca sapunurile mele sunt putin diferite de ale Cristinnei, in sensul ca eu pun in ele uleiuri esentiale, naturale, deci sa nu te astepti sa miroasa la fel de puternic. Si nici nu sunt transparente…. Asta ca sa nu fii dezamagita , in caz ca vei castiga tragerea la sorti.:D
      Multumesc frumos si bafta multa!🙂

  10. Andreea Salagean spune:

    Cont breslo : andreeasalagean11

    Cu privire la sapunurile handmade , eu cred ca sunt foarte bune in comparatie cu cele obisnuite din magazine. Nu am incercat sapunurile de aici dar oricum par a fi exact asa cum trebuie, NATURALE. Sapunul care imi place cel mai mult este cel cu lapte de capra [ desi il vad doar intr-o imagine] si sunt chiar foarte nerabdatoare sa-l incerc.

    • Alexandra spune:

      Andreea, eu as plusa si as zice ca sapunurile din comert sunt ce vrei tu, numai sapunuri nu.Iar un sapun, doar pentru ca e natural, nu e musai sa fie si bun. Am vazut destule caramizi si pietre ponce pe post de sapun natural, ba inca am si incercat o data sa ma spal cu unul.Era un castile odios! :D))
      Oricum, multumesc frumos pentru includerea in magazinele favorite ( ai fost printre primele care m-ai adaugat, saru’ mana! ) si-ti urez bafta multa!🙂

  11. Nadinne spune:

    Buna, Alexandra,
    Bun gasit tuturor,

    nu am participat niciodata la un giveaway, insa ce-ar fi sa-mi incerc sansa si eu?

    1. Am cont pe Breslo si am inscris Charis la magazine favorite, inainte de giveaway-ul prezent (nadinne18)

    2. Am dat si like si share pe Facebook (Nadina Nicolici).

    3. Despre sapunurile handmade am cea mai buna parere. Intr-un mesaj ii marturiseam Alexandrei ca pana am descoperit acest site am folosit sapunurile Yves Rocher. Acum insa, le-am schimbat cu aceste minunatii care miros, arata si curata atat de bine.

    4. Doar unul? Lavanda cu unt de shea

  12. Gabi spune:

    Nu stiu de unde pe Breslo sepot face inscrierea unui magazin la magazine favorite, m-am tot uitat si habar nu am de unde???

  13. simf spune:

    cont pe breslo, like. sapunurile naturale sunt tare periculoase ca dau dependenta si te fac sa strambi apoi din nas la orice sapun facut industrial. sapunul preferat? sa contina cafea, levantica, iasomie. si mosc. mosc se poate?:) (tare m-as mira ca toate aromele la un loc sa dea un sapun fain, asa ca mai bine aroma – sapunul)

  14. Gabi spune:

    Am dat un like si share pe facebook sub numele Gabriela Tudorache, am cont pe Breslo, gange196, si am reusit sa adaug magazinul tau Charis la Magazine favorite.
    Iar cat despre sapunurile tale mi-e taaare greu sa ma decid caci toate sau aproape toate imi plac, insa o sa ma opresc la “Little rose” caci am o slabiciune pentru trandafiri.
    Cat de spre sapunurile naturale eu le consider o minune a lui Dumnezeu, o minune a creativitatii Marelui nostru Creator,care stie sa faca nu doar frumos ,ci si util acest lucru, adica sapunul natural.Insa din nefericire omul a pervertit si aceasta creatie a Lui pentru ca a incercat sa adauge(aditivi chimici , nenaturali) si scoata ceva esential din sapun, tocmai glicerina care e atat de valoroasa si benefica ingrijirii pielii.Si totul in scopuri de profit.
    Eu una fac sapun in casa si incerc sa ma perfectionez fiindca imi place la nebunie sapunaritul, e o pasiune incantatoare si o boala grea si incurabila.Si cand vezi ce minunatie iese din combinarea unui acid cu o baza mai-mai ca nu iti vine sa crezi.Si nu mai pot folosi asa- zisele sapunuri din comert, care sunt mai degraba detergenti, nici mirosul lor nu imi mai place.

    • Alexandra spune:

      Sa traiesti, Gabi!
      Foarte frumos comentariul tau, iar daca faci sapunuri la fel de bine precum scrii, poate ar trebui sa le vedem si noi intr-o zi, ce spui?
      Multumesc inca o data si bafta duminica!

      • Gabi spune:

        Cu placere!
        Ma straduiesc sa le fac bune si fac progrese lente , fiindca in ultima vreme nu am mai facut sapun din lipsa de timp si multe obligatii , insa am progresat si datorita blogului tau pe care il urmaresc cu interes si care ma impulsioneaza sa culeg tot felul de informatii de pe net legate de fabricarea sapunului.
        In orice caz, imi place la nebunie sa fac sapun , sa il fac si cadou, mi-ar placea sa mai si vand din el, ca sa imi recuperez banii pe ingrediente, dar aici mi se pare mai greu.Am sesizat ca pe Breslo ar fi o posibilitate de vanzare, insa nu prea mai am ce acum sa vand si daca as vrea.
        Oricum, din cate observ ai mai multa experienta decat mine datorata practicii tale asidue.
        Ne contaminezi ,ne inspiri si ne incurajezi sa facem sapun pe noi ce care facem parte din breasla asta a mestesugarilor.Cred ca ar trebui inscrisa in C.O.R. ocupatia asta.
        Sper sa castig acest concurs!Desi in genere nu am eu parte de castiguri nemuncite.

      • Alexandra spune:

        Practica, da, am spus-o mereu, e baza reusitei in orice domeniu: matematica, muzica, sapun… :D))
        Stii la ce ma gandeam? Sa facem o asociatie a sapunarilor, asa, in joaca, unde sa ne intalnim, sa schimbam impresii, etc. Tu esti din Ploiesti, ai putea da o fuga in Bucuresti o data pe luna, sa zicem. Sufrageria mea are 60 de metri patrati, deci am incapea acolo cateva sapunarese. Ce zici? Esti prima careia ii impartasesc acest gand.🙂

  15. Ghinea Viorica spune:

    cont breslo: victory
    share si like pe facebook: Ghinea Viorica
    Sapunurile naturale imi inspira pasiune, iubire si creatie. Ele nu ies pe banda rulanta, ele se nasc.
    Hmmm, un sapun preferat – „Cafea cu un strop de lamaie” (parca asa se numea), dar am vazut ca nu e pe breslo, asa ca mai adaug unul care imi place mult cum arata „Gradina aromata”.🙂

    • Alexandra spune:

      Viorica, draga de tine, ti-a ramas sufletul la sapunelul ala. Nu mai am si nici nu cred ca am sa mai fac.
      Mersi de share si like si data viitoare promit sa stam mai mult de vorba!
      Te imbratisez!🙂

  16. Csilla spune:

    Niciodată n-am avut noroc în astfel de concursuri…poate acum o să am baftă🙂
    Deci:
    1. Contul meu pe Breslo este naphold, şi eşti între magazinele mele preferate.
    2.Am dat like pe Facebook (K.Sz. Csilla).
    3.Acum nu demult am comandat nişte săpunuri de la tine, până la această comandă n-am folosit săpun natural, doar săpunuri din magazin, care au miros plăcut, dar nu sunt bune pentru piele şi sunt pline cu chimicale nedorite. Acum am o mică experienţă, simt pe pielea mea diferenţa, am remarcat ce bun e săpunul tău. (acum, scriind acest mesaj mi-am amintit de copilăria mea, când bunica mea a făcut săpun din untură şi cenuşă, dar aceste săpuniri nu erau presat la rece, ci au fost „fierte”, şi am folosit la spălarea covoarelor. Cred, că şi acest săpun era mult mai bun pentru spălat, decât săpunul Vanish din comerţ)
    4.Săpun cu catină şi suc de morcov

    • Alexandra spune:

      Asa e Csilla, cenusa poate inlocui soda, dar…de unde atata cenusa? Si sa fie si curata, sa iasa sapunul alb?
      Mersi mult de comentariu, de like, de feedback, esti o draguta!
      Bafta la concurs…cine stie?

      • Csilla spune:

        Noi, aici în provincie avem cenuşă cât vrei:) , deorece de exemplu oraşul nostru până acum 5-6 ani n-avut conductă de gaz, şi trebuie să facem căldură cu lemn. Cea mai bună e lemnul de fag, şi aşa ştiu, că cenuşa fagului este cel mai puternic. Odată am spălat un ceaun cu cenuşă, şi totul a devenit impecabil de curată. Merită încercat.

      • Alexandra spune:

        Bun, atunci sa caut o reteta de sapun cu cenusa. Ar fi o chestie sa fac asa ceva! Hmmm…hai ca mi-ai bagat creierul in sedinta! :D))

  17. Leti spune:

    Tocmai pentru ca nu stiu ce pierd, dar banuiesc🙂, m-am hotarat sa particip si eu la giveaway-ul tau, cu atatea bunaciuni🙂.
    Te plac,plac,plac pe Breslo – bwe🙂
    Pe FB nu, ca-s likeophoba.Nu-i bai…right?
    In ceea ce priveste sapunurile homemade, well…..eu mi le fac singura, de cand m-a dezamagit un shop de pe Breslo (nu dau nume, e printre primele deschise cu acest profil). Evident, nu lucrez atat de multa la partea artistica – nu ca nu mi-ar place, dar nu prea am timp🙂.
    Cu norocul nu stau eu foarte bine, mai ales cand e vorba de tras la sorti, asa ca o sa iti spun doar ca sapunurile cu trandafiri sunt cele mai🙂.
    Am totusi si un preferat (de la distanta, asa) – Little Rose. Delicious !🙂

    • Alexandra spune:

      Leti, mersi mult de comentariu, like-uri si celelalte.
      Ti-am vazut magazinul si nici bunaciunile tale nu-s de lepadat! Ti-am vazut si blogul, bravo, fata!🙂
      Little Rose e copilul meu de suflet, mai am doar unul si ma uit cu jind la el… Sa-l las in magazin…sa-l pun la baie…
      Bafta multa!

  18. Alexandra spune:

    Buuun.like pe fcb mai demult,pe Breslo adaugat…….hm am asteptat un pic sa astern cateva cuvinte si nu concursul a fost motivul ci pur si simplu sa vad reactia pielii si a parului la sapunurile tale.Super,sunt tare incantata de ele,si cu siguranta m-ai convins sa folosesc doar atat.Cele care-mi sunt pe plac in momentul de fata sunt cel cu ulei de catina si suc de morcovi si herbal pt par care pt mine e o bunanate!!!!! Ma tenteaza f tare cel cu lapte de capra ……te felicit pt pasiunea ta si pt faptul ca o impartasesti cu noi!

    • Alexandra spune:

      De Herbal sunt si eu incantata, mi-a facut un parul asa cum il aveam acum vreo 20 de ani ( mai putin firele albe, carora n-am ce sa le fac, hehe).
      Multumesc mult de comentariu, Alex, esti o scumpica!🙂
      Cat priveste sapunul cu lapte de capra, am in minte un experiment nou, sper sa-mi iasa. Trebuie sa iasa!😀
      Bafta in concurs, pentru ca esti in concurs, cu sau fara voia ta!😀

    • Gabi spune:

      Referitor la practica, am incercat si eu inseara asta prima data niste swirl-uri si dantelarii la sapun si nu stiu ce va iesi, nu e asa de simplu precum pare in filmuletele de pe youtube.De fapt, ma tem ca e un esec, ca aspect, insa ca si ingrediente pot spune ca am reusit sa fac sapun cu lapte integral (de vaca, sa vad daca iese… si dupa asta voi incerca si cu lapte de capra) pentru prima data.Si pot spune ca am avut emotii, dar a iesit ,cu ajutorul lui Dumnezeu.
      Cat priveste asociatia sapunarilor mi se pare o idee faina si simpatica!Ma incanta ideea!Grozav!Chiar ma gandeam ca ar fi interesant sa ne cunoastem si altfel decat in acest cadru.
      Pana una alta astept cu nerabdare ziua tragerii la sorti!

  19. Roxy Cazcu spune:

    Buna,
    1.-cont pe Breslo: rorro
    2.-dat like la Alexandra Catana: Roxy Cazcu. Nu am gasit pagina de fb a blogului. Sper sa fie ok.
    3.-Ador sapunurile naturale. Mi se par o incantare pentru piele si pentru suflet.
    4.-Sapunul care imi place cel mai mult: http://www.breslo.ro/Product/Rose-garden_391283 Arata extraordinar, sunt sigura ca miroase extraordinar si in plus, este potrivit tipului meu de piele.
    Am aflat tarziu despre concurs. Sa fie cu noroc la tragerea la sorti!

Lasă un răspuns

