„Bebelusul”

Reteta asta va ramane definitiva, clar. Cat sunt eu de autocritica, de data asta ma declar multumita pe deplin de ce am realizat. Ce-i drept, am fost foarte atenta, nu m-am grabit si nici n-am mai pus atata pret pe forma, iar rezultatul se vede, un sapun adevarat. Fara fitze si pampoane. Abia astept ca prima mamica sa-mi spuna cum a fost baita bebelusului ei cu „bebelusul ” meu.:)

Dar pana atunci mai e ceva vreme, timp in care voi mai face si alte sapunuri. Insa pentru copii, asta e!

Intr-un final l-am portionat in bucati de cate 50 de grame, adica jumatate dintr-un sapun normal, caci cata piele poate acoperi un omulet de cateva kilograme? :D)

Si stiti ceva? Miroase a musetel!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „Bebelusul”

  1. Anca spune:

    Imi place „bebelusul” tau🙂

  2. elenushka spune:

    Arata tare bine !
    Pare foarte fin, delicat.
    Sa dea Dumnezeu sa ajung sa am si bebe sanatos sa-i fac baita cu sapunelul asta.
    Deocamdata stau in pat cu frisoane si imi este rau, sunt racita si s-a declansat si o criza de astm.
    Nu stiu ce sa mai iau, natural, medicament babesc, ca sa imi fie bine, caci nu vreau sa-l pierd pe bebe.
    Pana acu am rezistat si nu am luat nici un medicament, dar sincer … sper sa imi fie mai bine.
    Am noroc ca e duminica si pot sa zac in pat… dar maine ?! Offf viata…

  3. mariana spune:

    Arata extraordinar!

  4. Dani spune:

    Asta l-as lua pentru mine, chiar daca e de bebelusi. Super !!!

Lasă un răspuns

