Uleiurile esentiale sunt…esentiale

Oricat asa da-o eu cotita, oricat as pune eu Lancome, Dior si alte nebunii, tot uleiurile esentiale adevarate fac diferenta intre un sapun natural si restul. Proprietatile terapeutice ale uleiurilor esentiale sunt de necontestat, iar daca punem intr-un sapun cantitatea potrivita, atunci acesta devine practic un sapun nu doar placut pentru simtul olfactiv si pentru piele, ci si unul terapeutic, in caz ca aveti nevoie. Restul , adica sapunuri parfumate cu orice altceva decat uleiuri esentiale sunt mofturi, care sunt bune si ele din cand in cand, sa mai iesim din monotone, dar numai din cand in cand…

Cum stocul meu de uleiuri esentiale se cam terminase, azi am facut o incursiune pe la plafare si la magazinul Cozac si m-am aprovizionat, sa fie. Nu mai fac eu sapunuri cu frenezia de acum ceva vreme, dar imi place sa stiu ca as avea cu ce face acolo un sapunel-doua, in caz ca  ma apuca amocul!😀 Cred ac o sa-mi ajunga pana la sfarsitul anului, asa ca am scapat de-o grija.

Intr-o zi, cand am sa am mai mult timp ( si kef) am sa va spun cate ceva despre proprietatile uleiurilor esentiale pe care le folosesc.

Pana atunci, va urez toate cele bune.


 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uleiuri esentiale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Uleiurile esentiale sunt…esentiale

  1. Gabi spune:

    Legat de uleiurile esentiale de la Cozac Plant, unde are magazinul real, caci cel online nu are cine stie?Mie nu prea imi place sa comand online, prefer sa vad eu cu ochii mei anumite lucruri la uleiurile esentiale.
    Multumesc pentru raspuns.

  2. Marius Andrei spune:

    Of of…cand ai fost la cozac plant ai trecut pe langa mine :)) eu tocmai plecam din magazin cu noile achizitii :)) M-am prins de asta doar seara cand ai postat ca ai fost la cozac😀

  3. SAVIN AMALIA spune:

    INCA NU AM LUAT DE LA COZAC , DAR SA INTELEG CA SUNT BUNE . M-AM SATURAT SA DAU BANII PE ASA ZISELE ULEIURI ESENTIALE SI NU SE IMPLINESTE O LUNA SI 0 MIROS CA SA NU FOLOSESC ALT CUVINT URAT. O SA INCERC SI EU DE LA EL . VA PUP PE SUFLET

Lasă un răspuns

