Ce mi-a mai placut pe Etsy

Inca ma mai uit pe Etsy si nu neaparat ca sa ma inspir, ci pentru ca imi place pur si simplu sa ma uit la sapunuri, asa cum spunea si Amalia intr-un comentariu. Uitandu-ma la ele, parca le simt finetea si parca le adulmec aromele suave.

Daca pana acum ceva vreme imi placeau sapunurile mai elaborate, cu un design mai incarcat, de ceva vreme m-am orientat catre sapunurile mai simple ca forma, dar mai complexe din punctul de vedere al combinatiei de ingrediente. O fi normal? Nu stiu.Vor mai urma si alte „perioade”, gen perioada roz, ori perioada camee? Probabil. Deocamdata am trecut de perioada” bucatele de sapun in top”, de perioada „spoon swirl” , iar astazi imi plac la nebunie sapunurile simple. Am selectat de pe Etsy cateva sapunuri executate exemplar, veti vedea.

Frumoase, nu? Si atat de fine, aproape ca sinti cat sunt de catifelate numai uitandu-te la ele.. Boala grea sapunareala asta, sapunarii stiu ce spun…😀

O seara buna tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ce mi-a mai placut pe Etsy

  1. Anca spune:

    Superbe!! Si eu ma uit la ele toata ziua, pe Etsy, pe FB, pe bloguri, pe unde apuc😀 Imi place sa le privesc, ca altceva deocamdata….
    Prima poza e clar prin melt&pour, asa-i? Nu prea pare facut „from scratch” cum se zice in limbajul sapunarilor.

  2. mariana spune:

    Sunt superbe,imi place mai ales acela alb…si eu ma uit ca proasta la situri cu sapun…nu’s ce ma atrage la ele,nu pot sa explic in cuvinte…aaa inca nu am facut sapun ca nu am primit uleiul de cocos.😦.Ma intreb daca o sa mi-l mai trimita sau sa comand pe al site.

  3. si eu ma uit pe Etsy , chiar am contactat citiva sapunari , am vazut ca unii nu scriu toate ingredientele si inca multi folosesc parfumuri artificiale

    ma intreb daca asta e bine sau nu pt un sapun natural

    de ceva timp nu stiu ce am ca nu mai imi place cum miroase nici un sapun natural din cele pe care le am la baie si mi s-a facut dor de miros de FA sau DOVE🙂 stiu ca nu e bine pt piele dar daca nu o sa rezist si voi cumpara ?

    apropo Alexandra, cred ca trebuie sa faci un topic despre ce burete merge cu sapunul natural
    eu cred ca am aruncat nu stiu citi bureti in ultimul timp, ca sa nu mai zic ca tocmai ce am cumparat burete natutal din Grecia si nu face spuma !! sunt f dezamagita , credeam ca va fi buretele perfect🙂

    deci un topic despre bureti si de unde vi luati , pt ca piata nu prea are oferte bune

  4. mariana spune:

    yes,yes,vine uleiul!!! m-au sunat acuma la telefon,firma serioasa astia de la sanflora!

Lasă un răspuns

