White wedding

Stiti piesa White wedding , a lui Billy Idol? Eu sunt fan rock, poate nu v-am spus. :D)) La ea m-am gandit cand mi-a venit ideea sapunului pe care l-am facut …aseara :D)) . Cu ulei de Evening primrose ( primula serii) si cu parfumuri fel de fel, si de dame si de dami…😀 Si esentiale si neesentiale, ce-am gasit prin casa, ca acum daca ma intrebati ce arome i-am pus, nu mai stiu. Cert e ca miroase frumos.

Deci White wedding ca  tot e acum sezonul nuntilor…


Cu floarea miresei si trandafiri…


Florile s-au mai rupt la taiere, apoi am constatat ca n-am dizolvat bine argila… Fleacuri. In general , sapunul a iesit bine, sunt destul de multumita.🙂

Dar ziceti si voi, nu e meserias Billy asta? ;)  Lasa ca nici chitristul  nu e de colea…

Va pup si aveti grija cu cine va casatoriti! Daca ati facut-o deja, nu va mai zic nimic, ar fi tardiv… :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la White wedding

  1. Marius Andrei spune:

    Bine zis white wedding, parca este un buchet de mireasa.

  2. Anca spune:

    Arata incantator!

  3. otilia spune:

    Neaparat trebuie sa apara pe coperta Vogue🙂 Arata speldid, felicitari!

  4. otilia spune:

    * splendid, am scris cu ochii in poza :)))

Lasă un răspuns

