Sapun – sampon-Editia a -III-a

Un nou sapun de par, pentru ca celalalt a disparut ca prin farmec. Adevarul este ca tot mai multa lume se confrunta cu probleme de par si scalp , iar problemele tin de alimentatie, carenta de minerale si vitamine, stres cat cuprinde, dar si sampoane si balsamuri incarcate de chimicale. Ar trebui luate in calcul toate cauzele, inainte de a actiona, pentru ca daca exista cauze interne, un sapun natural , singur, nu va elimina caderea parului, spre exemplu.

Noul sapun pentru par e la fel ca precedentul, doar ca arata putin altfel. A, am uitat si data trecuta sa va spun, era sa uit si acum:are si argila galbena, pe langa cea verde si spirulina.Si i-am mai adaugat si ulei esential de pin.

Dupa cum vedeti, am avut ceva treaba in weekendul asta. Urmeaza o saptamana de munca silnica, dar asta e, trebuie sa mai si mancam, nu doar sa ne distram…cu sapunuri.😀

Numai bine tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun pentru par și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sapun – sampon-Editia a -III-a

  1. Marius Andrei spune:

    Punctele din sapun sunt din spirulina ? Cum se simte la spalat pe piele ?

    P.s. arata delicios

    • Alexandra spune:

      mama, ce rapid esti!😀
      Nu, e busuioc uscat si maruntit. Prima data am pus patrunjel, ca asa era reteta, dar parca busuiocul e mai fain.
      Sa fi vazut cand l-am turnat, partea cu argila galbena, jurai ca-i sarlota de vanilie!🙂

  2. Marius Andrei spune:

    Aaaaaaah, iar dulciuri, iar mancare, iar salivez. Nici acum nu este departe de budinca de vanilie cu swirl-uri de ciocolata sau cafea. Merge facut cu toate tipurile de argila (roz, albastra, neagra) si o sa ai toate retetele de prajituri in palmares.

  3. Anca spune:

    Intrebare „intrebatoare”: busuiocul maruntit din sapunul-sampon nu ramane in firele de par?
    Ai sapunarit week-end-ul asta, nu gluma, bravo!! Sa ai o saptamana usoara si astept sapunul de data viitoare :*:*:*:*

  4. LoraDesigns spune:

    buna alexandra, iti eram datoare cu un raspuns ref la sapunul herbal pt par si am ales chiar postul acesta pt comment: ESTE EXCELENT!!! eu am parul ff ondulat si des, se incurca, eu nici nu il pieptan zilnic, decat dupa ce il spal, cand e inca ud. ma mai impacam bine cu samponul nivea pt par cret, pana ceva timp cand parca s-a intamplat ceva cu pielea si cu parul meu….probabil imbatranesc :)))))…. nu se mai aseaza, sta mereu umflat, zici ca e electrizat,….tb sa il prind mereu cu clestisori sau agrafe…. cand m-am spalat acum cu sapunul tau herbal, la clatire incepuse sa scartaie :)…apoi am limpezit cu otet si parul meu era (uau…ca in reclame :)))) ) …deci era atat de moale si mumos…. ideea este ca dupa ce s-a uscat s-au asezat buclele frumos, nu mai sta de parca mi-a explodat o soba in fata :))))))…. eu nu ma usuc cu phoenul, il protejez, nu ma vopsesc…cat mai pot (pana mi-or iesi fire albe :)))) )… concluzia mea este: un produs excelent pentru curatarea si intretinerea parului, asta asa, mai academic, iar intre noi: data viitoare iau vreo 3, ca s-a bagat si sotul meu peste el :))))…. te pup si sarbatori fericite!

    • Alexandra spune:

      Ei, Laura, pentru comentariul asta iti fac un deodorant! :D))) Dar te-ai acomodat din prima cu el, a fost dragoste la prima spalare!
      Si mie imi place sapunul pentru par, nu ma mai vad spalandu-ma cu altceva.
      Te pupam si noi, sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

