Sapunul de weekend-cu galbenele

Da, cu galbenele. Mai intai, pentru ca nu mai am decat doua bucati, deci stocul e pe terminate, iar apoi pentru ca nu aveam uleiul esential potrivit pentru ce voiam sa fac de fapt. Ce voiam sa fac? E surpriza, ramane pe weekend-ul urmator.

Deocamdata, galbenele, putin diferit ( cum altfel) de precedentele. Chiar imi place sa le fac diferite, ma plictisesc de acelasi si acelasi model.Retetele insa raman oarecum aceleasi, sunt verificate, sunt ok.

Acest sapun contine: ulei de masline, de cocos, de palmier, de ricin, ulei de galbenele, argila rosie, miere, ulei esential de tamaie si lavanda, petale de galbenele uscate si pisate, in interior , iar deasupra tot petale de galbenele, de data asta intregi.  Eu scriu despre sapunul asta, dar gandul meu e tot la cel pe care voiam sa-l fac. Aaa, abia astept sa-mi iau esentialul si poate ca am sa-l fac in cursul saptamanii viitoare, ca pana in weekend s-ar putea sa-mi piara inspiratia! :D))

Ne vedem maine, da? 🙂


Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sapunul de weekend-cu galbenele

  1. Georgiana zice:

    Măi, ce pot să zic? eu-s afectată grav de sindromul „săpunuri de la Alexandra”. Eu nu mai concep alte săpunuri. Am zis! Deci, dacă vrei poţi zice că-s cel mai mare fan al săpunurilor tale! :))
    Uikend plăcut, Alexo şi spor la săpunit!

  2. Anca zice:

    Ce frumos arata!! Abia astept sa-l vad taiat si sa imi iau si eu o bucata curand :*

  3. Alexandra zice:

    Stai sa-l vedem si taiat! Eu am emotii de fiecare data cand tai un sapun, pentru ca n-am deloc idee cum arata in interior, pot doar sa presupun. Si o bucata iti dau, dar nu prea curand, ci peste vreo trei saptamani, chiar patru.

  4. ml zice:

    Cu o mana torni din sticluta, cu o mana torni lichidul laptos si cu o mana pozezi…buna treaba ! 🙂

Lasă un răspuns

