Un nou detoxifiant

Pentru ca din vechiul sapun denumit „Detoxifiant” mai am doar trei bucatele si pentru ca este un sapun a carui reteta merita reeditata, zilele trecute  am mai facut o sarja. De data asta i-am schimbat un pic figura in sensul ca nu i-am mai facut asa-zisele swirluri  care inca nu-mi ies, fir-ar , ci am imbinat la modul grosier, doua culori, turnandu-le pur si simplu pe rand in forma. Culorile sunt verde, de la argile si spirulina si bej, culoarea naturala a sapunului. Parca imi place mai mult ca precedentul.

Si daca tot v-am prins pe aici, sa va arat ce mi s-a aciuat in curte de cateva zile.😀

Va doresc o duminica frumoasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Un nou detoxifiant

  1. Mihaela C.P. spune:

    Ce draguti pisoiasii! Dar mai aveai o mâță cu pui parca.🙂

  2. Mihaela C.P. spune:

    Sa iti traiasca toti !

  3. Marius Andrei spune:

    Ai angajati la negru ? Trimit garda sa faca un control ?

  4. CCristinaC spune:

    Ce dulci sint pisoiasiiiii! Sa-ti aduca numai bucurii si liniste sufleteasca!

  5. Monica L spune:

    Bebe de pisica norocosi !

  6. simf spune:

    sapunul arata cum arata, dar e o minuneeeee! asta avem noi acum la baie si-s tare incantata de el. am renuntat complet la gelurile de dus, sa stii.
    cu pisoii vad eu ca vrei sa-ti faci felisa.

  7. Alexandra spune:

    Asa, Simona! Jos cu gelurile de dus!😀
    Nu vreau sa-mi fac felisa, dar se pare ca spre asta tind…😉

  8. Leti spune:

    vaaaaaaaaaaaaaaaai, ce draguti-s🙂

  9. Marius Andrei spune:

    Ai un talent natural sa faci buclele la sapun, eu nu reusesc neam parca am doua maini stangi…deh material romanesc.

    • Alexandra spune:

      O sa vina si vremea buclelor, nu te nelinisti. Si eu ma uitam cu jind pe la altii si ziceam ca n-o sa-mi iasa in veci un sapun frumos, dar am perseverat. Iar anumite swirluri inca nu-mi ies nici de-ale naibii!

Lasă un răspuns

