Unde merge cadoul lunii septembrie

A venit ziua si ora asteptata-de mine , cel putin-sa facem extragerea castigatorului lunii septembrie. Nu stiu de ce tot imi vine sa scriu august in loc de septembrie. Freud ar zice ca nu-mi place ca vine toamna, de-aia si inclin ca aici sa-i dau dreptate. Da, vine toamna, dupa care, ia ghiciti, iarna!!! Frig, zloata si mizerie. Gradina oha, concediu nexam! Dar dupa aia… vine primavara! Hai ca am ajuns deja in 2012 si inca n-am aflat cine e castigatorul lunii aug… septembrie ! Iar! 😀

Cei inscrisi in concurs, si carora le multumesc frumos pentru participare si comentarii sunt:

1. Georgiana

2. Monica L

3. Laura-alias Balaura de gradina

4. Constantin

5. Anca

6. Otilia

7. CcristinaC

8. Irenadaiana

9. Alexandral

10. Cristina

And the winner is:

Number 6: OTILIAAAAA!!!!!

Acum, Otilia, ca sa folosesc si eu un cliseu din ala nesuferit, iti zic: ti-am spus eu ca norocul tau se va schimba intr-o buna zi! Poftim, ai castigat! Este ca nu te asteptai? :D))) Felicitari!

Multumesc si celorlalti participanti care n-au intrat in concurs, adica Marius cu pixelul roz, care face si el sapun dar merge pe blat , Simonei, castigatoarea editiei precedente, care din spirit de fair play n-a mai participat la concursul actual si lui Amy. o cititoare si comentatoare tot mai activa a blogului meu.  Multumesc mamei mele ca m-a inzestrat cu talent 😀 si familiei mele care m-a sustinut si ma sustine. Multumesc tuturor celor care va spalati cu sapunurile mele si fara de care nimic din toate astea n-ar fi fost posibile! :D)))) Ce ziceti de discursul meu, mai ceva ca la Oscar, este??

Cu exceptia Otiliei, toti concurentii au dreptul la un discount de 20% la comenzile trimise de azi pana pe 10 septembrie.

Otilia, once again, congratulations, iar tuturor o melodie de sezon

Sa fiti fericiti! 😉

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Unde merge cadoul lunii septembrie

  1. Nu merg pe blat…cel putin nu mai pot sa merg pe blat :)) Felicitari pentru concurs si pentru rabdarea pe care o ai sa organizezi asa ceva.
    Spor la sapunit !

  2. otilia zice:

    Alexandra, chiar ca nici prin cap nu mi-a trecut ca as putea castiga, sunt foarte impacata cu soarta mea de „mai trage un loz, poate ai noroc” 🙂 particip de distractie la concursuri, dar uite ce mare minune cu tine 🙂 Multumesc mult de tot!!! Pupici!

  3. CCristinaC zice:

    Felicitari Otiliei!
    Alexandra multumim de reucere. Voi profia de ea. 🙂

  4. simf zice:

    otilia, bun venit in clubul castigatorilro de sapun alexandrian! felicitari.

  5. irenadaiana zice:

    felicitari castigatoarei , felicitari organizatoarei si… astept urmatorul concurs 🙂

Lasă un răspuns

