Sapunurile mele preferate

Sunt intrebata mereu care dintre sapunurile mele imi plac mai mult. Mie imi plac toate de ceva vreme si cum fac cate unul zic: asta e cel mai misto! Binenteles ca ma spal cu fiecare dintre ele,ca altfel risc  sa ies cu ele in lume si sa ma fac de cacao. Mi s-a intamplat asta cu un sapun, Orange, pe care am apucat sa-l trimit in doua locuri, dar l-am retras imediat si mi-am cerut si scuze. Neajunsul acelui sapun era ca nu prea facea spuma, iar eu nu sunt de acord cu asta.

Cu toate astea, sunt cateva sapunuri care imi plac mai mult decat altele si, ca sa raspund intrebarilor prietenilor mei, m-am hotarat sa fac un top ten, top care, sa fim intelesi, este valabil la momentul asta.

Pe locul 1: Macadamia. Este foarte cremos si miroase bine de tot. Se pare ca mi-a reusit combinatia de uleiuri esentiale ;de data asta  am pus si mai mult, ce-i drept, dupa ce Ancuta mi-a spus ca sapunurile mele nu miros deloc.🙂

2.Lapte de capra, oricare-ar fi. Pur si simplu, se simte laptele din el. Parca primul, din acela care s-a dus deja, era ceva mai fin, dar si celelalte sunt super ok.

3.Argan-o buna vreme acest sapun a fost in topul preferintelor. Am si acum la baie o coaja din el. E untos, de-a dreptul arganul asta , isi merita renumele.Si banii…

4.Herbal-Sapunul pentru par.Sa va spun cum spala pletele si ce spuma face si ce curata ramane chica dupa? Si cum nu se mai ingrasa, de in doua zile mi se lipeau firele de teasta? Bine, va spun!😀

5. Catina si suc de morcovieeei, aici e treaba serioasa, nu jucarie. Sapunul asta a aproape terapeutic, sa nu zic mai mult. Mama Elenei, prietena mea ,are psoriazis de ani de zile si de cand biata de ea se spala cu catina, i s-a ameliorat vizibil ( are in palme), nu i se mai usuca pielea, nu-i mai crapa asa tare, e incantata.Pentru ca sapunul are numai suc de morcovi in loc de apa, si ulei de catina pus pe bune, nu sprituit astfel incat sa nici nu se coloreze.Cel mai bine vandut sapun al meu, by the way.;)

6. Detoxifiantul-bun baiat. E drept ca are ingrediente numa una si una, combinate cu cap, dar si arata si miroase bine. Poate tine loc si de deodorant si de sampon. Sa-l tot ai in casa. Treaba e ca se cam termina si trebuie sa mai fac, dar nu-i bai.

7. Little rose-romanticul, frumosul, aromatul de Little rose ocupa un loc special in inima mea. E un delicat si un sensibil. Il iubesc, pur si simplu. Din pacate, cand se va termina nu-l voi mai putea reedita pana anul viitor prin iunie, cand vor inflori iarasi trandafirii pitici.

8.Miere si ceara-terapie, antialergic si mai arata si misto.Bun pentru copii si fete batrane.😀

9. Lavanda cu unt de sheaunul dintre cele mai apreciate. Shea isi spune cuvantul , dar si el arata bine.

10.Galbenelecine a avut probleme cu arsuri, dermatite si alte bube, stie cat de bun este uleiul de galbenele pentru piele. Iar sapunul asta e chiar dragalas, asa cum arata, plus ca mierea il face spumos si usor translucid la contactul cu apa. Bun si pentru bebei si  gravidute.

In afara topului, cel cu tamaie ( nu m-as fi asteptat), After eight ,Primavara si Heineken., pe care inca il mai tin la uscat inainte de a-l pune in magazin, desi patru bucati sunt date . :)  Cam astea ar fi. Probabil ca in viitor ma voi axa doar pe aceste produse, ca am uitat sa va spun, sunt in stadiu avansat cu notificarea si va trebui sa raman la doar cateva sortimente, pentru ca din cauza datorita motivului de taxe, retete, etc.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapun pentru par, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda, Sapunuri cu trandafiri, Teoria sapunului și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sapunurile mele preferate

  1. Anca spune:

    Chiar si eu m-am intrebat care or fi preferatele tale. Ma bucur ca ai postat topul asta, deja stiu care imi va fi urmatoarea comanda🙂 Dar deocamdata ma bucur din plin de fiecare din cele pe care le mai am, caci din ultima comanda nu am inceput inca niciunul🙂 Inca mai am in baie cate o cojita din cel cu cacao si din Flora cu care Sara se spala cu drag, ca ii place cum suna „Flora”, nu ca s-ar pricepe la sapunuri, hihi🙂

  2. vali spune:

    vreau un sapun imi cade parul ce sapun imi recomanzi de unde cumpar.msy

    • Alexandra spune:

      Vali, nu sunt doctor, nici macar vraci😀, insa atata pot sa-ti spun ca parul nu-ti cade doar de la sampon. Pot fi zeci de cauze pentru care iti cade parul…Eu te sfatuiesc ca inainte de orice, sa te duci la doctor, sa-ti faci niste analize. Mie mi-e usor sa-ti dau un sapun, insa nu stiu daca asta este solutia-singura-la problema ta.

Lasă un răspuns

