Sapunul Mihaelei- de azi in magazin

Mihaela mi-a facut figura! Dupa ce mi-a comandat un calup de sapun cu ulei esential de tamaie ( desi i-am spus ca pot sa-i fac doar sase bucati a cate 100 de grame) si dupa ce m-a pus sa-l tai in bucatele de 50 de grame, ca sa-l dea enoriaselor, cand i l-am dus, l-a mirosit si mi-a spus ca nu miroase a tamaie. Evident ca nu miroase a tamaie, ca aia arsa in cimitir, ci a ulei esential de tamaie. Un miros mult mai fin, aproape fructat, cu un usor iz de lamaie. Anca stie, ca deja a primit doua bucati.

Nu i l-am mai dat, ba chiar m-am necajit.

Din el am instrainat sase bucati, imi pastrez si eu doua, iar restul il pun pe Breslo. Asa ca aviz amatorilor, cine vrea un sapun fin, cu miros de tamaie si busuioc, pentru orice fel de ten, il gaseste de azi in magazin.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Sapunul Mihaelei- de azi in magazin

  1. Marius Andrei spune:

    Importanta e pasinuea pentru sapun, pentru natura, pentru un lucru facut de tine cu ingrediente naturale in care aduagi suflet.
    Fruntea sus si spor la treaba !

    • Alexandra spune:

      Asa e, Andrei, ai dreptate. Dar parca te oftici cand cineva isi bate joc de munca ta, nu?
      Oricum ,mi-a trecut supararea, am iertat-o crestineste si pe Mihaela . :D))
      Mersi, spor si tie in toate cele!

  2. Anca spune:

    Mie mi se pare ca miroase super a busuioc si tamaie. Astept cu nerabdare sa il folosesc :*
    Iti multumesc!!

  3. miscellanea spune:

    Wieder einmal eine sehr schöne Seife. Die zarten Creme- und Brauntöne, sehr harmonisch.
    Viele Grüße
    Petra

  4. otilia spune:

    Ce sa-i faci, nu toti percepem la fel lucrurile, si noi, astia mai entuziasmati, suntem mai predispusi la a primi cate o un dus rece cand ni se spune ca nu e asa cum credem cu atata tarie. Si in final, niciodata nu va exista cineva care sa-i multumeasca pe toti 100%. Deci chiar nu ai de ce sa te necajesti si ma bucur ca ai depasit momentul🙂

  5. Alexandra spune:

    Nu mai comentez. A trecut…🙂

  6. Anca spune:

    Revin cu un comentariu:
    Mi-a placut muuuult! E deosebit fata de celelalte. Ma bucur ca l-ai facut si ca l-am folosit :* Este printre preferatele mele.

Lasă un răspuns

