Clientii mei

Spun eu clientii mei, insa consider ca sunt mai mult de atat. Faptul ca le-am dat niste sapunuri contra unei sume de bani care sa-mi acopere cheltuielile cu ingredientele si inca ceva pentru efortul meu, transforma niste persoane cunoscute pe internet in clienti. Adevarul este ca multi dintre acesti clienti mi-au devenit prieteni, atat cat iti poate fi de prieten cineva pe care nu l-ai vazut la fata si nu l-ai auzit macar o data in telefon. Cu toate astea ne conversam pe mess, pe mail, schimbam impresii despre copii, vreme si binenteles, despre sapunuri. E placut sa stii ca cineva, undeva se gandeste cu drag la tine cand se spala pe maini sau face un dus! :D))

Unora dintre acesti clienti le stiu profesiile, aflate intamplator, nu ca m-ar fi interesat in mod special. Majoritatea sunt oameni educati, unii chiar foarte educati si am sa va spun  profesiile lor: traducator autorizat, notar, redactor sef, farmacist, matematician, inginer electronist, inginer IT, alt inginer IT, contabil sef, sef de agentie bancara, arhivar, auditor, expert contabil, agent de asigurari si inca multi altii.

Nu sunt o snoaba, n-am considerat niciodata ca a avea o scoala te urca undeva pe un piedestal si ca avand o diploma esti mai bun ca altii. Prietena mea cea mai buna ,Elena, avea doar zece clase cand ne-am cunoscut si si-a terminat liceul la 40 de ani, ca sa scape odata de gura mea. Deci nu judec deloc omul dupa cate clase are. Chiar deloc. Cu toate astea, nu pot sa nu remarc , fara surprindere totusi, ca cei care folosesc sapunuri naturale, sunt oameni cu educatie, care evident ca au citit, s-au documentat in privinta a ceea ce inseamna produse naturale, fara chimicale, conservanti sintetici si alte nenorociri si au inteles ca ceea ce ni se baga pe gat prin reclame sunt marfuri extrem de nocive. Ca multe dintre bolile cu care ne confruntam au drept cauza tocmai acesti compusi sintetici, care n-au nicio treaba cu natura , incepand cu alimentele si terminand cu materialele textile. Ca sta in puterea noastra sa evitam, cat de cat, ceea ce ne face rau in mod subtil si constant, fara sa constientizam, pana cand este prea tarziu sa mai reparam  ceva.

Ideal ar fi ca toata lumea sa fie informata despre beneficiile produselor naturale si dezastrul pe care il cauzeaza tot ceea ce este sintetic. Eu visez la ziua cand supermarketurile vor disparea, iar in locul lor si a imenselor parcari aferente, vor fi piete cu legume, fructe, oua, lapte si pasari, aduse de tarani, ca in oboarele de odinioara.

Da, clientii mei sunt informati, stiu ce va sa zica un produs natural, ceea ce mie imi convine de minune, pentru ca n-am nici timpul, nici rabdarea sa explic cuiva ce inseamna sa renunti la chimicale. Si am ajuns la varsta la care stiu ca a incerca sa convingi pe cineva de un lucru starneste suspiciuni, iar efectul e exact invers.

In alta ordine de idei, tin sa va spun ca am iar ulei de cocos, mi-am luat doar… 18 kile, ca atat avea baxul. S-ar putea ca maine sa pun de-un sapun, doar unul, mic…😀

Va pup si aveti grija de voi!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Clientii mei

  1. CCristinaC spune:

    Alexandra, eu sint unul dintre clienti si am sa ramin in continuare. Vreau sa spun ca nu studiile ne fac clientii tai. Studiile ne fac doar sa aprieciem sapunurile naturale la adevarata lor valoare. Calitatea sapunurilor facute de tine, ne transforma in clientii tai. Tine-o tot asa!

    • Alexandra spune:

      Cristina, da, asta spuneam si eu.Cineva neavizat poate considera un sapun natural drept moft, fitza.Nu e chiar asa.
      Intamplator sau nu, clientii mei au scoala, sau in orice caz, sunt oamani care vor sa fie informati , gandesc singuri si nu iau de bun tot ce li se spune la Tv.
      Ma bucur ca-ti plac sapunurile mele si mersi de comentariu!🙂
      Pupici!

  2. Marius Andrei spune:

    De unde ai luat uleiul de cocos ? Caut si eu de 1 luna si nu gasesc:(

  3. Marius Andrei spune:

    Am nevoie de 40-60 kg…decat sa iau de pe breslo la preturile de acolo mai bine ma apuc sa imi fac plantatie de cocotieri :))
    Spor la sapunit !!!

Lasă un răspuns

