Sapunuri proaspete

Asa cum v-am promis de ieri, azi am taiat sapunurile asa zise de weekend.

Cel cu ulei de migdale, facut anume pentru a exersa o tehnica pe care am s-o numesc de acum incolo „Geta” :, dar si pentru a vedea care e treaba cu uleiul de migdale dulci, a iesit asa:

Dragut…

Daca forma era mai inalta, valurile acelea ar fi fost si ele mai mari si mai multe. Insa imi e suficient sa-mi dau seama  ca data viitoare imi va iesi un sapun super cu tehnica asta. Mai ramane de vazut cum e uleiul ala faimos.

Celalalt, cu ulei de macadamia si petale de craite si galbenele, arata astfel:

Cum vi se pare?

Eu cred ca am pus cam multe petale in el, mi-ar fi placut sa fie mai putine, sa aibe un look mai diafan, dar acum asta e, data viitoare stiu, ca doar din greseli se invata.

Adevarul este ca eu as fi vrut sa fac ieri un cu totul alt sapun, tot ceva nou, insa cineva, cred ca stiu si cine, mi-a baut unul dintre ingredientele de baza. Adica asta! :D)))

Acum de dimineata am cumparat alta si deja am pitit-o!

Acum n-am ce sa fac, decat sa astept pana maine, pentru ca berea trebuie lasata sa se „trezeasca” o zi, inainte de a o pune in sapun.

Hai, va pup, sa aveti o duminica faina!!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Sapunuri proaspete

  1. Mihaela C.P. spune:

    Buna dimineata! Cred ca te-ai trezit cu gandul la sapunurile tale proaspete.🙂
    Mie imi place sapunul cu galbenele asa incarcat cum e. Sapun pestrit .Si buchetelul de flori de deasupra se asorteaza perfect . Imi place .

    • Alexandra spune:

      Normal, le-am si visat. :D)
      Iarasi nu ne potrivim la gusturi,haha! Sincer, mie nu prea-mi place, dar macar e fin de nu se poate! Buchetul de deasupra ar fi mers intr-o culoare de contrast, gen albastrele, dar nu mai am. Insa una peste alta, merge…
      Si ma bucur ca macar tie iti place.😀

  2. miscellanea spune:

    Die Seifen sind sehr hübsch geworden. Besonders die mit den kleinen Blumenbouquets gefällt mir gut.
    Viele Grüße
    Petra

  3. mariana spune:

    asta cu craite arata extraordinar!ai pus numai ulei de masline,fara palmier si cocos?

  4. amy spune:

    cred ca mi-ar fi placut sa vad niste culori mai vii la cel cu migdale dulci, ar scoate in evidenta swirl-ul🙂

  5. amy spune:

    ok, thanks🙂

  6. amy spune:

    by the way am intrat pe blogul MAYTEI , oare cum ii ies culorile acelea faine ? am sentimentul ca totusi acolo sapunarii se pot aproviziona cu ingrediente mult mai faine pt fabricarea sapunurilor…

    • Alexandra spune:

      Aia sunt pigmenti minerali naturali. Am pus si eu in cateva sapunuri, le poti vedea in magazin. Totusi, argilele imi dau un plus de siguranta in privinta naturaletii, desi culorile sunt mai estompate. Se gasesc si la noi ingrediente bune, insa la preturi, de asemenea „bune”. Depinde fiecare ce-si doreste, calitate, sau castig cu orice pret. Eu prefer calitatea.🙂

  7. otilia spune:

    Imi place mult buchetelul acela, siminoc parca? Si sapunurile arata bine, chiar nu le vad vreun cusur🙂

    • Alexandra spune:

      Multumesc, Otilia, esti tu o draguta, ca de obicei!🙂 Primul are o hiba, cred, nu stiu sigur, daca nu cumva am facut apa de trandafiri cu apa de la robinet. Nu mai tin minte, sa ma bati! Textura e altfel, nu e cremos-cremos. Iar al doilea e cam baltat! Eu asa il vad!😀

  8. Geta spune:

    Ma bucur ca ti-a reusit tehnica doua miini sau patru sau „Geta” asa cum te-ai gindit sa-i zici. Sapunul mi se pare prea impodobit cu petale, cred mai simplu decorat era mai atragator.
    Da, al doilea e frumos la vedere si ai dreptate, ai pus cam multe petale care nu sunt prea placute cind incepi sa te speli cu el.
    Pe caldurile astea e bine sa tii berea destupata la frigider si gust-o, daca simti ca nu s-au dus toate bulele nu te grabi sa pui soda in ea.

  9. Alexandra spune:

    Primul nu-mi place deloc, doar mirosul.
    Cel cu craite insa este foarte fin, nu se simt deloc petalele, asa cum ai putea crede. Ti-am raspuns la comment dupa ce m-am spalat cu el, e chiar foarte placut .
    Cat priveste sapunul cu bere, sa stii ca nu ma apuc sa fac ceva, indiferent ce, pana nu ma documentez bine inainte. Oricum, mersi de sfat.🙂

  10. DANI spune:

    Si mie imi place sapunul baltat ! Arata grozav si, daca zici, ca e asa de fin, urca si mai mult la punctaj.

Lasă un răspuns

