Reevaluari

Am constatat ca sapunurile mele scad cu timpul in greutate, pe masura ce se usuca, ceea ce e normal, se evapora apa din ele. Numai ca unele au scazut chiar cu 10 % din greutatea initiala, ceea ce evident, va necesita o recalculare a pretului pe Breslo. Initial, dupa taiere si la ceva vreme dupa, toate aveau nu mai putin de 100 de grame, insa am constatat ca unele au scazut sub 90 de grame, asta insemnand chiar mai mult de zece la suta.

Si fa acum inventar Alexandro mama, cantareste si recalculeaza la preturi, de parca nu eram eu satula de calcule de la serviciu. :D)

Oricum, bine ca am observat, ca n-as fi vrut sa ma fac de basm. Si norocul meu ca la fiecare comanda trimisa, am pus cate un sapunel in plus, Doamne!

Ideea era ca pretul pentru un sapun normal, fara ingrediente scumpe,exotice,  sa fie 10 lei /100 g, iar acolo unde intra uleiuri rare si deci scumpe, sau alte ingrediente care ridica costul, pretul sa fie de 12 lei suta de grame. De-acum incolo le voi taia mai mari, sa aiba de unde sa sece!🙂

Acum ma apuc de treaba, pe Breslo,  ca tot n-am ce face!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Reevaluari

  1. e mai simplu sa ceri mai mult pe un sapun mai concentrat caci asta realizezi prin eliminarea apei si sa ajungi la acelasi pret ca unul mai mare in gramaji dar cu apa mai multa

    • Alexandra spune:

      Cum poti stii cat e de concentrat un sapun? Vorbesc din punctul de vedere al unui cumparator. Un vanzator poate sa-mi vanda un sapun proaspat, care intr-o luna se va injumatati, ca gramaj. Sigur, exagerez… Dar n-ai control asupra chestiunii.

Lasă un răspuns

