Promotii

Na, ca am ajuns si aici, adica sa fac o promotie pentru lichidare de stoc. Am mult prea multe sortimente de sapun si cele noi deja nu mai au loc in spatiul destinat. Ca atare, e musai sa le fac loc si cum pot sa fac asta, decat scotand la pensie sapunurile mei vechi. Care sunt cu atat mai bune cu cat sunt mai uscate, dar ce sa fac, noile modele imi sunt cu mult mai pe plac, sunt mai la moda, mai in tendinte…. :D))

Avem asa:

Rose Garden, 8 lei

Yellow rose, 8 lei,

Sapunul gradinarului, la 6 lei

Sapun cu lufa-6 lei

Rock Lavender-6.5 lei


 Shower lavender, 8 lei

 Si Just lavender-8 lei


Astea sunt noile  preturi ale acestor sapunuri si asa vor ramane pana la sfarsitul zilelor lor…:)

Mai multe despre aceste sapunuri si locul de unde le puteti comanda se afla   aici.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Promotii

  1. Buna,

    as dori si eu cateva sapunuri, dar cum pot lua legatura cu dvs?
    adresa mea de e-mail este roxana.tarigradeanu@yahoocom

    va multumesc

  2. Ghinea Viorica spune:

    Buna ziua!

    As vrea sa cumpar un sapun „cafea cu un strop de lamaie”. E asa de dragut. M-am indragostit de el. Astept sa ma contactati. La revedere!

  3. maia spune:

    as dori si eu sapunuri id meu maya_niculai@yahoo.com

  4. pao spune:

    Curiozitate : Aceste sapunuri nu contin soda?!

    • Alexandra spune:

      Pao…cum sa-ti spun mai pe scurt…
      TOATE sapunurile sunt facute cu soda caustica. Fara soda, nu exista sapun. Asta e vestea proasta.
      Vestea buna este ca dupa procesul de saponificare, in sapun nu mai exista nicio urma de soda. Apa, grasimea si soda sunt cela trei ingrediente de baza, fara de care n-ar exista sapun, repet Acestea trei se amesteca si dupa 24 de ore, rezulta sapun si glicerina. Atat.
      Sper ca m-am facut inteleasa.
      Alte curiozitati mai ai? :D))

Lasă un răspuns

