L-am taiat, in sfarsit!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la L-am taiat, in sfarsit!

  1. Mihaela C.P. spune:

    Mie tot imi pare rau ca nu se vede deloc partea de sapun de sus, care mie imi placea ca aspect, combinatie de culori si invarteala🙂.

  2. Anca spune:

    Cat costa? Mi-as dori si eu unul, e chiar original, nu am mai vazut sapun cu tamaie.

  3. mihaelacostescu75 spune:

    Alexandra ,ma intereseaza cu ce faci dunga aia inchisa la culoare?eu am crezut ca e cafea si am pus si eu ,dar cand am taiat sapunul mi s-a desprins de culoarea cealalta.

    • Alexandra spune:

      E cacao. Tu fie ai pus prea multa cafea, fie stratul de jos era intarit inainte de a presara cafeaua.Si apoi, cafeaua e mai grea si mai grosiera decat cacaoa, oricat de fin ar fi macinata.Incearca cu cacao si ai sa vezi diferenta.

Lasă un răspuns

