Sapunul de weekend si unde merge cadoul de august

Recunosc, in weekend-ul asta n-am avut inspiratia sa fac un sapun deosebit, desi ingrediente as fi avut. Pentru asta mi-ar fi trebuit o anume stare de spirit, pe care n-am avut-o si zau daca acum nu inteleg  artistii adevarati cand spun ca nu pot crea daca n-au un anumit mediu, ori o anume stare.

In afara de asta, observ cum sapunul meu cu suc de morcovi si ulei de catina are o cerere din ce in ce mai mare si raman fara el una-doua, asa ca sapunul de weekend e un banal ” Catina si suc de morcovi”. Asta e! Am incercat sa-i dau o forma mai estetica, dar n-am prea reusit. Cum va ziceam, starea de spirit, ca alta scuza in afara lenei , n-am… :D)) Acestiu sapun, in afara celor precedente, i-am mai adaugat un ulei esential si anume geraniu. Miroase bine, parerea mea…

Iar acum sa trecem la lucruri mai serioase.

La sondajul meu au participat cu drag si le multumesc din suflet:

1. MIHAELACP

2. OTILIA-asta e blogul sotului…😀

3. SIMONA

4. ANA

5.IVANOVELE

6. MELANIA

Castigatorul tragerii la sorti de luna asta este nr. 3, Simf, adica Simona.

Oooof, Simona, stiu ca nu te dai in vant dupa aroma de trandafiri, dar macar din patru sapunuri, doar doua au aroma de trandafiri. Ah, stai, era si apa de trandafiri, asa e. Poate cu ocazia asta iti schimbi putin gustul… :D))

Felicitari!

Celorlalte participante,  le promit un sapun la alegere la urmatoarea comanda.🙂

Dragele mele, m-as fi  asteptat la critici mai vehemente din partea voastra, stiu ca sunt departe de sapunurile perfecte pe care visez sa le realizez intr-o zi, dar chiar si asa, observatiile voastre imi sunt de mare folos si ma incurajeaza in acelasi timp.

Eu va promit ca am sa organizez lunar chestii de genul asta, iar aceste doua intrebari vor ramane de baza, asa ca va rog sa luati aminte cu atentie la sapunurile mele si intrebati-i va rog si pe cei de langa voi care le folosesc, cum se simt cu ele. Ce vreti, am si eu o obsesie mica, sapunurile handmade.😀

Si o dedicatie muzicala ce sigur va va placea:

Inca o data va multumesc si va doresc o duminica faina!

Va pup pe toate!🙂

P.S. Am postat un pic mai devreme de ora 12.00 din motivul ca trebuie sa plec putin de acasa si nu voiam sa va las in asteptare…

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii, Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Sapunul de weekend si unde merge cadoul de august

  1. Ana spune:

    Iar n-am castigat? De ce ma mai chinui???

  2. Mihaela C.P. spune:

    Rabdare Ana, o sa castigi si tu candva ca Alexandra a spus ca va mai organiza aproape lunar (daca am retinut eu bine) astfel de concurs . Sunt sansa mari sa-ti vina si tie randul. Si in plus, joaca si de dragul jocului, nu numai al castigului, ca doar nu costa bani sa participi/joci🙂.Rabdare si tutun (daca esti fumatoare).

  3. Alexandra spune:

    Chiar lunar am sa organizez. Eu zic ca e chiar distractiv.🙂

  4. otilia spune:

    Felicitari castigatoarei! Sa nu ne agitam, zic, ca ne vine randul tuturor:) Cat despre critici, cred ca e semn bun ca nu au fost mai vehemente, mie personal mi-ar fi placut sa participe mai multe persoane.
    O saptamana buna tuturor!

  5. simf spune:

    Alexandra, mi-ai daruit un inceput de saptamana minunaaaat, multumesc! E a doua oara in viata mea cand castig ceva la un concurs prin tragere la sorti (prima data – o sapca si un tricoul Dialog la Noaptea devoratorilor de publicitate). Promit sa tratez cu maxima atentie si respect aromele de trandafiri.
    (otilia, esti o dulce).
    Yupyyy, am castigat sapun alexandrian!

  6. Alexandra spune:

    Sa le folosesti cu placere si cu folos, Simona!😀
    Sapunurile alexandriene, hehehe! :D)))

  7. simf spune:

    au venit sapunurile si apa de trandafiri, multumeeeesc! acum topai si ma joc cu ele.

Lasă un răspuns

