„Conserve”

Nu, n-am pus castraveti la murat, nici n-am facut suc de rosii, spre rusinea mea. N-am facut nici macar fabuloasa mea reteta de vinete murate cu gogosari, avand drept scuza ca e cam devreme .

Am in schimb in camara, cateva ” conserve” din petale de flori, caci la iarna tare vor prinde bine si nu doar pentru sapunuri, ci si pentru ceaiuri aromate, care sa ne aminteasca de vara ce-a trecut… Un ceai din petale de trandafir, parfumat si indulcit cu miere, baut pe indelete pe cand afara viscoleste naprasnic, ei?

Levantica se usuca in saculeti de panza, inchisi la gura. Eu n-am avut sac de panza si am pus-o intr-o fata de perna de bumbac. Ati observat ca levantica miroase mai puternic uscata?

Mai am trei borcane cu petale de trandafiri si galbenele.

Si inca vreo cateva sortimente in pregatire.

Trandafiri galbeni

Craite

Si siminoc.

Acestea au fost florile. Frunzele data viitoare.

O dupa amiaza faina! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la „Conserve”

  1. mariana zice:

    Ce de petale!Dar poate ar fi mai bine sa acoperi borcanele la gura cu o panza sau un servetel de hartie, mi-e sa nu-ti mucegaiasca petalele,ma gandesc ca e mai bine daca respira.
    Ai multa levantica.Pe la voi pe langa Bucuresti era multa, tin minte cand eram copil si mergeam prin Bucuresti erau femei care vindeau buchete de levantica pe strada.La noi nu se prea cultiva pana acum cativa ani, nu stiu de ce, dar acum in fiecare curte aproape este o tufa de levantica.Mi-am plantat si eu la mama in gradina anul acesta si sper ca anul viitor sa ma laud si eu cu recolta mea .
    Am gresit eu adresa de mail cand m-am inregistrat pe blogh,acuma am observat…

  2. mariana zice:

    e anairam58@….

Lasă un răspuns

