Cadoul lunii august

M-am gandit sa „donez” lunar cateva sapunuri celor care participa voluntar la un mic sondaj de opinie pe acest blog. Tematica: evident sapunuri, de data aceasta sapunurile mele.

Ca atare, la acest sondaj pot participa doar cei care au folosit sapunurile mele, pentru ca fiind vorba despre ele, este imposibil sa-ti dai cu parerea doar vazandu-le.” Donatia”, asadar, presupune un mic efort din partea voastra ( nimic in lumea asta nu e gratis nu? :D)  si nu aveti de facut decat sa-mi dati un comentariu la acest post si sa raspundeti la doua intrebari simple:

1. Ce sapun de-al meu va place cel mai mult si de ce;

2. Ce sapun ( sapunuri) de-al meu nu va place si de ce.

Este obligatoriu raspunsul la ambele intrebari, iar la intrebarea a doua nu se admite ca raspuns ceva de genul: toate imi plac, niciunul nu-mi displace etc. Deci criticati fara mila, va rog sa nu ma menajati, intotdeauna am apreciat sinceritatea si curajul de a-ti spune propria opinie.

Numele castigatoruluil va fi tras la sorti, pe bune, bune, duminica la ora 12.oo fix , iar cadoul va fi compus din patru sapunele si 100 ml de apa de trandafiri de Damasc, facuta de mine.

Adica astea:

Va astept cu mare drag!:)

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Cadoul lunii august

  1. Mihaela C.P. spune:

    Comentez pentru ca am ceva de spus si nu pentru cadou , nu ca ar fi de neglijat cadoul, dar am deja rezerve de sapun . Deci raspund:
    -sapunul care imi place este doua😀 : o data, sapunul natura de care m-am indragostit de cum m-am spalat pe maini cu el. Nu am avut maini cu murdarie ramasa de la plivitul gradinii, nici cu afectiuni ale pielii, si cred ca un mare merit are sapunul. Mierea e intr-adevar chiar si in sapun sanatate curata .
    -alt sapun care imi place este ”la vie en rose ”, care de altfel i-a placut si verisoarei mele care m-a si apostrofat ca i-am facut cadou sapunuri dar nu si din ala. I-am aratat blogul tau si magazinul tau, adica i-am pus undita in mana sa comande sapun daca ala i place. L-am lasat la uscat inca de cand mi l-ai trimis tu, iar acum este cremos chiar si cand e uscat, incat nu zici ca ai tine in mana un sapun, ci o crema -sapun.
    -sapunul care nu imi place (sau imi place mai putin) este ”Rock Lavender” . Levantica este prea mare, zgarie si in general creaza discomfort. Plus ca ar putea contribui si la infundarea canalului de scurgere a apei din chiuveta.

  2. Viata lunga spune:

    Scriu la acest post cu mentiunea ca nu doresc sa particip la concurs. O singura intrebare am: pot sa comand 4 calupuri (sper ca nu m-am inselat, dar sapunul Elenei nu e pe „comanda”?)? Da-mi, te rog, detalii pe mail.
    Multumesc!

  3. Alexandra spune:

    Ti-am raspuns pe mail.

  4. otilia spune:

    Din sapunurile folosite pana acum, nu foarte multe pentru ca nu le avem de mult timp, ne-au placut toate, dar sa detaliez:
    – primul folosit a fost Lavanda (am vazut ca nu mai e pe Breslo, ca as mai fi vrut o bucata). Ne-a placut mult tuturor, sotul meu ma intreaba si acum cand mai iau din ala, ca, zice el, i-a facut talpile mai fine :))
    – personal mi-a placut foarte mult Atlantis (mai ales la dus), ca aspect, miros, cremozitate, spuma.
    – Gradina aromata am facut-o cadou verisoarei mele, si am primit un feedback foarte bun.
    Per total, sapunul facut de tine ne place pentru ca este cremos, spumos, curata foarte bine. Eu as adauga si partea estetica, Atlantis de exemplu mi se parte foarte elegant, ador culoarea lui.
    La partea cu ce nu-mi place, incerc sa fiu severa (greu sa ma nemultumeasca ceva intr-atat incat sa critic sau sa renunt :)))
    – Acum am la chiuveta Menta cu unt de shea, pe care l-am cumparat tocmai in ideea ca untul de shea hidrateaza si e mai gras, insa usuca un pic, o idee, eu simt rapid pentru ca sufar de uscaciune a pielii. De exemplu, daca pana la sapunul asta nu aveam nevoie de crema, ceea ce mi s-a parut fantastic, dupa ce ma spal cu el trebuie sa-mi aplic o firmitura (folosesc unt de shea natural pe post de crema). Insa plusul la acest sapun este ca se consuma foarte greu, probabil a stat mult la uscat, face la fel spuma, curata foarte bine. Si miroase fainnnn.
    – La dus (desi le mai alternez) am Jucarii. Si aici am de povestit ceva. Acu ceva timp am luat de pe Breslo, de la alta persoana, niste sapunuri. Unul dintre ele, dupa ca s-a consumat pana la jumatate, a inceput sa miroase un pic mai … altfel, si la un moment dat mi-am dat seama ca in centru era cam…lichid, arata ca o bomboana cu umplutura. Nu l-am mai putut folosi. Nu stiu cum miroase soda caustica, era un miros mai greu, asa. Si revenind la Jucariile noastre🙂 de vreo 2 zile parca a inceput sa aiba acelasi miros (la scara mai redusa insa), si e mai molicel, asa, chiar si lasat la uscat (am ajuns pe la jumate cu el). In numele stiintei, l-am sacrificat, adica l-am taiat, insa in centru e ok, e solid, nu are nimic. Eu nu ma pricep insa tu Alexandra, sigur iti dai seama care e problema🙂. In rest, Jucarii face o spuma fantastica, curata si el foarte bine de scartaie pielea, si il folosim cu totii cu placere.
    Cam astea ar fi „nemultumirile” mele, sper sa te ajute la ceva, si daca trebuie sa facem si experimente, poti conta pe mine :)))
    O zi buna tuturor!

    • otilia spune:

      A propos de experimente, am eu unul in minte, daca iese ceva iti trimit mail cu poze si desfasurarea evenimentelor :))

    • Alexandra spune:

      Multumesc Otilia pentru comentariu. Jucarii…hmmm…nu-mi dau seama de ce. Uleiul este esential, nu sintetic, era suficient de uscat. Hai ca m-ai pus rau pe ganduri. Ma duc sa tai si eu unul sa vad ce gasesc in el.😀
      Cat priveste Menta cu unt de shea, pe vremea aia nu stiam ca se potrivesc precum nuca in perete. Uleiul esential de menta e astringent , pentru ten gras, nicidecum pentru o piele uscata, asa cum e shea. Ar fi mers la un ten normal. Acum stiu mai multe, na!😀

  5. simf spune:

    Ce-mi place la spunurile tale: sunt cremoase si fac spuma faina, spala excelent inclusiv pamantul de pe cuticule, nu usuca pielea si ca atare nu mai trebuie lapte de corp dupa, sunt tolerante cu alergiile mele, au miros discret dar ferm – tinute in raftul cu prosoape sunt sursa de bucurie olfactiva, te fac sa zambesti a incantare de cate ori deschizi usa…
    Preferatul meu e de departe sapunul de cafea pentru ca e colorat si fac desenute pe cada cu el, el mi s-a parut ca-mi imbraca cel mai bine pielea si e delicat cu ea precum o crema. (subiective motive, stiu). Apoi, tot in ordine: iasomie, lavanda, gardenie, trandafir, trandafir+liliac. Motivul pentru sapunul de trandafir cu liliac – tot subiectiv – e ca nu-s fan niciuna din arome, ca lui propriu zis n-am ce sa-i reprosez.
    Ce nu admir (ca e prea mult spus nu-mi place): sapunurile se termina repede si din momentul in care le descopera musafirii numai pe ele le folosesc.

    • Alexandra spune:

      Offf, Simona, cand ma gandesc ce sapunuri ti-am dat, eu fiind atunci un ucenic ambitios, imi vine sa mor de rusine. Dar lasa, ca luni iti pun noua comanda la posta si vezi tu…Gardenie, iasomie, trandafir, pfoaaaaa, toate uleiuri aromate, fir-ar!
      Am rabdare pana le primesti pe astea noi.

  6. Ana spune:

    Buna.
    1. Din cele 4 sapunuri care le-am folosit, cel mai mult imi place Natura, mi s-a parut ca nu mai usuca pielea asa de mult ca celelalte.
    2. Cel mai putin mi-a placut Orange, ca facea ceva mai putina spuma.
    Sapunul Menta l-am folosit si eu si am aceeai parere ca Otilia, usuca pielea. la fel si Doua argile.
    Sincer, eu cand am vazut cat lauda lumea sapunurile tale, chiar aveam niste asteptari mari, dar nu mi se par asa cum infloresc unii. Nu zic ca sunt rele sapunurile tale, deloc, ma refer la miros, mi se pare ca miros toate la fel, ma refer la unii care zic ca nu mai au matreata si cosuri si etc, la mine nu a functionat (sau oi fi eu mai stresata in perioada asta), ma refer decat la cele 4 care le-am folosit, mai am 2 sau 3 neincepute. Si mi se pare ca se termina cam repede, intr-o luna. Si acu o sa tac😀

    • Alexandra spune:

      Ana, uleiul esential de menta este special pentru ten gras.
      Despre orange sper ca iti aduci aminte ca ti-am spus ca nu face spuma si m-am oferit sa ti-l schimb. N-ai vrut,ai zis ca e ok.
      Pentru matreata trebuie un sapun cu mult ulei de ricin, nu cred ca ti ai luat vreunul…
      Despre cosuri ce sa mai zic, tine de alimentatie, de mediu, e si genetic, hormonal, un simplu sapun nu poate face minuni, dar cred ca stii asta. Sunt tratamente dermatologice elaborate care nu dau cine stie ce rezultate.Mai mult, e nevoie de timp, in doua saptamani n-ai cum sa scapi de niste probleme vechi, presupun… Ca unora le plac sapunurile mele e gustul lor, ce sa le faci, sau poate le plac asa mult comparativ cu altele, nu stiu sigur.
      Si aceeasi problema cu aroma, sapunul natural nu miroase ca cel din comert, tocmai pentru ca e natural, fara aditivi sintetici.
      Faptul ca se termina intr-o luna e super! Unii mi-au spus ca au folosit sapunuri naturale care se terminau intr-o saptamana.
      Sfatul meu e sa nu renunti la a folosi sapunuri naturale, incearca si de la alti producatori, poate vei fi mai multumita.
      Multumesc de comantariu si…esti in concurs, bafta!😀

      • Ana spune:

        Alex, nu avea rost sa ti-l trimit inapoi, nu a fost foarte rau, doar ca am ales si eu unul mai putin bun din cele 4 care le-am folosit. tu ai cerut critic. si stiu ca ai zis ca ramai datoare. Sa stii ca imi incropesc o comandutza din toate concursurile si reducerile care le faci, ca eu nu prea imi permit la pret intreg…

      • Alexandra spune:

        Data viitoare, daca ai incredere, lasa-ma sa-ti aleg eu niste sapunuri, ce zici?😉

      • Alexandra spune:

        Nu voiam sa mi-l trimiti inapoi. daca tii minte, ti-am spus ca la urmatoarea comanda iti voi trimite altul in loc, iar tu ai zis, pai cand va fi urmatoarea comanda, ca am deja sapte sapunuri!!!
        Am eu multe lipsuri, dar memoria o am beton!!😀 Inca! :D)))

  7. ivanovele spune:

    Buna, Alexandra! Fac mentiunea expres ca PARTICIP la concurs! Ha! A trecut ceva de la comanda si am epuizat stocul!!
    Fac mentiunea ca eu am folosit sapunurile tale de inceput, inainte de a deschide magazinul si a castiga experienta. Desi nu am mai comentat in ultima vreme din motive obiective, urmaresc tot ce scrii si ma bucur de faptul ca placerea de aface sapunuri si caracterul ferm din dotare nu te lasa prada tentatiilor comerciale in detrimentul calitatii si mai ales al naturalului.
    Mi-a placut ceea ce urmeaza:
    1. cel mai mult mi-a placut cel cu lavanda, nu mai stiu cum se numeste dar lavanda si trandafirul sunt preferatele mele in materie de mirosuri de toaleta si poate sunt subiectiva,
    2 locul secund l-a ocupat cel de iasomie, din motive de „succesiune la tron”.
    N-as mai comanda:
    1. sapunul cu cafea, impotriva celulitei, este prea aspru pentru pielea mea de printesa a mazarichei si este prea „cafenie” cafeaua aia care pateaza…
    PS: Fetita mea cea mica, o mare admiratoare a acestor sapunuri, obisnuieste sa-si bage unghiutele in sapun si-l inmoaie imediat, asa ca as dori sa stiu cum pot face din el sapun lichid sau poate faci tu pentru noi sapun lichid si sapun de par, asa cum mentionai intr-un post candva.
    PS2: Trebuie neaparat sa-mi dai 2-3 sapunuri de gradinar.

  8. Alexandra spune:

    Buna, Zarina!
    Chiar nu mai aveam vesti de la tine, incepusem sa ma ingrijorez!🙂
    Asa este, si tu si Simona mi-ati fost printre primele „cliente”, ma intreb si acum cum de ati avut atata incredere in ceea ce faceam eu cu sarg in bucatarie. :D))
    Sapunurile alea, uita-le!! Cat priveste sapunul cu cafea, acum am unul cu unt de cacao, mult mai fin, dar parca n-as mai face altele.
    E foarte simplu de facut sapun lichid: il dai pe razatoarea mica, adaugi apa plata si il pui pe foc intr-o cratita , pana se topeste. Daca e prea vascos, mai adaugi apa.
    Am un sapun pentru par, e super, l-am incercat, dar e inca la uscat. As putea sa-ti trimit, dar va trebui sa-l mai lasi la uscat ceva vreme, iti spun eu la momentul potrivit cand il vei putea folosi.
    Gradinarul, da, e baiat bun. :D))
    Bine ai venit in concurs. Bafta multa!

  9. melsjewelry spune:

    Bine te-am gasit, si bine ca am intrat sa mai citesc si eu una alta pe blogul tau , si am dat peste concurs😀
    Parerea mea :
    – cel cu lavanda e nemaipomenit – tenul este atat de fin dupa ce ma spal cu el, si nu simt ca mi se strange pielea; ce imi mai place e faptul ca imi curata machiajul ( cu sapunul normal nu reuseam sa il curat ) – folosesc un creion de ochi care cu greu se duce si cand folosesc doar demachiant ma fac tot o negreala pe fata – trebuie sa frec cu demachiant zdravan pana saracul ochi e inrosit , ca sa se curete cat de cat – si apoi foloseam gel de curatare de fata, si dupa o lotiune tonica ; dar spre surprinderea placuta a mea am folosit sapunelul cu lavanda si curata ; cel cu menta imi usuca pielea si a trebuit sa renunt in a-l mai folosi pe fata – asa ca l-am folosit doar pentru maini , ( dar p’asta l-am primit cadou de la tine , si atunci calul de dar nu se cauta de dinti :p ) ; iar cel de scortisoara si cafea e super pentru corp, numai ca in momentul cand ma limpezesc observ ca apa este maronie🙂 si mai raman si urme pe cada. La fel este si cel cu morcovi si catina, doar ca acela nu imi coloreaza cada , face doar clabucul galben 🙂

    Eu sunt super multumita de sapunurile tale – stiai lucrul acesta – si mama la fel – foloseste yellow roses acum si e super incantata de el

    acum astept sa fiu trasa la sorti :)))
    te pup

    • Alexandra spune:

      Inseamna ca ai tenul uscat, sau cu tendinte spre uscare. Bine ca stiu, sa-mi notez acilea…🙂
      Cel cu cafea lasa urme, pentru ca apa este inlocuita cu cafea si inca una strong, e normal. Iar cel cu catina si morcov, la fel,sucul de morcov ( cu pulpa ce trece de mixare) inlocuieste in totalitate apa. Sa nu mai zic ca si uleiul; de catina, din care am pus, nu m-am zgarcit, are tot o culoare portocalie, ba chiar un portocaliu intens, deci e normal sa fie asa. Insa e foarte hidratant, ceea ce ii scuza …culoarea …portocalie…😉
      Multumesc de comentariu Melanie ( daca ai pune si pe Breslo, ti-as fi vesnic recunoscatoare :D) si bafta la extragere!!
      Pupam fata!

  10. Ana spune:

    Am cautat si am gasit 4 sapunuri fara uleiuri esentiale, fara coloranti sau inalbitori. as fi vrut cu lapte de capra, eram curioasa, dar are ulei esential. nu-i nimic, mai faci vreo promotie saptamana asta? :D:D:D

  11. M-am abonat la blog. Sa vedem ce mai urmeaza.

Lasă un răspuns

