Poze

Deci am rascolit prin toata casa si pana la urma am gasit doua baterii care sa se potrivesca la saracia mea de aparat foto. Binenteles ca am mai facut cateva pozisoare dragului de spoon swirl, noua mea iubire!🙂 Si inca unui sapun, facut azi dimineata si care, surprinzator, e gata. Facut din combinatia a vreo sase sapunuri de diverse feluri, un fel de sapun al gradinarului, dar cu alta figura, parca mai draguta. Pe Breslo va avea  pretul de 7 lei/100-110   grame, din motive de pomace, mai putin ricin, ulei aromat de liliac ( sa termin odata cu aromele sintetice, sa nu mai tin nimic de genul asta prin bufet) si cam 40% sapunuri care mie nu-mi placeau cum arata, altfel bune.


About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Poze

  1. nykoletta spune:

    Stii,da, ca imi incep fiecare dimineata cu blogul tau, da?!
    Multumesc!

  2. Laura spune:

    Parca ar fi prajituri….mmmmm

Lasă un răspuns

