O noua promotie!


Uff!  Am terminat inchiderea de semestru, am trimis  toate declaratiile,  situatiile, raportarile, tabelele, informarile AGA, monitorizarile FMI  si alte nenorociri, asa ca ma simt libera ca un fluturas! 😀 Cum sa nu-ti vina sa zambesti tuturor, dupa o saptamana de nauceala? 🙂

Asa ca dragele mele si dragii mei ( chiar, unde-s domle’ barbatii pe blogul asta, ei nu se spala?? :D)) ), m-am gandit sa nu ma bucur singura, ci sa va bucur si pe voi cu o noua promotie. De azi, pana duminica inclusiv, la comenzile de minim patru sapunuri, mai primiti unul la alegere, iar la o comanda de minim opt, doua in plus, tot la alegere, of course! Si nu neaparat din cele de pe Breslo, ci daca ati ochit ceva de pe blog, inca nepuse in magazin, nicio problema, doar ca trebuie sa mai asteptati putin pana le veti putea folosi.

As mai fi facut si azi un sapun, dar am obosit. Pana si energia mea are o limita. 🙂  Si mai sunt si in pana de inspiratie. Eee, as avea eu ceva in cap, dar imi lipseste din inventar un anume ulei esential, asa ca am s-o las pe altadata. Poate in weekend. Sigur in weekend! :D))

Va pup !

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O noua promotie!

  1. otilia zice:

    S-a facut! 🙂

  2. tamara zice:

    privind poza cu săpunurile astea, parcă sunt câinele lui Pavlov 🙂

Lasă un răspuns

